wachtbankje maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loes1983, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nou Happymama, op de eerste foto zie ik hem nu echt wel hoor!
    Super leuk voor je!
    Is je man/vriend inmiddels ook overtuigd? Haha!

2. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    ze zijn indd beetje vaag nog maar je ziet wel een streepje hoor maar als je nog 4 dagen voor nod zit dan kan het zijn dat het over een paar dagen pas donkerder word:) gelukkig voel je je goed

3. happymama

happymama Niet meer actief

hahaha nee , hij geloofd t nie hahaha hij denkt dat die streep er altijd kan komen ik doe woe een cb om m te overtuigen , ik ben wel overtuigd de test van vandaag is toch echt gewoon pisitief

4. happymama

@twinny ik voel me harsike goed nog wel hahahaha

5. happymama

zo ziet ie er opgedroogd uit

6. happymama

7. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    njha je ziet nog steeds een streepje op die van mij zag je alleen wit hoor haha;)

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oja, opgedroogd zie je hem iets beter dan daarnet (alleen mag je dan eigenlijk niet meer kijken he? haha).
    Maar geen HCG is geen streep.... dus je bent gewoon hardstikke zwanger.
    En op je NOD is hij vast knalpositief als je het nu al kunt zien!
    Joehoe!

9. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    vanacht had ik ineens ongikrampjes mr dat hield echt na 2 minuten al op dus zal niet lang meer op zich laten wachten.. zometeen lekker naar t strand met hondje ff uitwaaien haha

andere dames op de lijst al nieuws?

10. Merelleonie

Merelleonie Actief lid

14 mrt 2011
    180
    0
    0
    Office Manager
    Alkmaar
    Ik voel helaas niets meer. Alleen nog steeds hele pijnlijke borsen, kan er al twee dagen niet eens op mijn zij slapen! Heb al een paar keer getest, maar allemaal negatief. Ik ga het nu gewoon afwachten, echter de verwachting is dat ik gewoon dinsdag ongesteld wordt.

Hebben jullie ervaring met die pijnlijke borsten? Vorige cyclus waren het alleen mijn tepels, nu gehele borst. Voelen ook erg zwaar. Ik kan mijn vriend niet eens een knuffel geven, dan voel ik het al.

11. ik ben om de haverklap wat gammel of als ik wat op heb zit het me ff tijdje dwars.

Maar gevoelige boobs heb ik bij geen van alle gehad.

12. Elfje11

Elfje11 Actief lid

17 mrt 2011
    353
    26
    28
    Vrouw
    Lerares
    NULL
    Hoi

Twinny, hopen dat het geen ongikrampjes zijn, maar wat anders! Spannend!

Merelleonie: ik herken dat wel, maar ik had dat alleen toen ik nog aan de pil was (heel erg, en 3 van de 4 weken per maand) en nu kreeg ik altijd een week voor ongi harde borsten die zeer deden.
    Maar als jij dat normaal niet hebt en nu wel kan het best een symptoom zijn, ik duim voor je!

Ik heb nu zelf licht gevoelige borsten, maar ze zijn wel soepel en ik zie de blauwe aders en heb bultjes op mijn tepelhoven (wat een details, haha), dus ik hoop dat dat een goed teken is! Ik zit nu 2 dagen voor nod, maar durf nog niet weer te testen want 5d en 4d voor nod was hardstikke negatief :(

13. Eowynka

Eowynka Actief lid

18 mrt 2011
    252
    0
    0
    Belgie

Oh, woon jij aan zee? Zalig! :) wou dat ik mee kon gaan wandelen met mijn hondje met jou!

14. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    @elfje11: zit ook 2 dagen voor nod wel spannend he haha had gister ook getest en die was ook hartstikke negatief dus wacht nu tot woensdag als er geen ongi komt natuulijk.

@ eowynka: jup woon vlak aan zee en aant bos dus heerlijk als ik ff wil wandelen en woon ook ng vlak bij de stad dus ook altijd handig

15. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Hier ook nog geen nieuws... Voel verder ook niets, dus vermoed dat één dezer dagen mijn ongi er gewoon aankomt :(

16. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    pfff jammer he loesje.. mjha dat je niks voel hoeft niks te betekenen ?!

17. Eowynka

Eowynka Actief lid

18 mrt 2011
    252
    0
    0
    Belgie

Jij woont echt op een geweldige locatie :) super fijn!

18. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    Eowynka: jha heb geluk dat mijn ouders hier zijn gaan wonen:p ben geboren in t midden van t land.. maar daar zal je vast ook andere leuke dingen hebben maar vast geen strand om de hoek haha
    en voel je al wat? ga je van de week testen of niet?

19. Eowynka

Eowynka Actief lid

18 mrt 2011
    252
    0
    0
    Belgie
    Dat is dan fijn dat je ouders daar zijn gaan wonen :) kan je winter en zomer lekker op het strand wandelen.

Ik voel hier vanalles.. Echt gek is dat, ik heb steeds soort krampjes in men onderbuik, maar niet pijnlijk ofzo, maar voel daar wel iets, ook vandaag in mijn rechter lies.. Echt gek is dat, verder zijn mijn tepels wel mega gevoelig...

Ik ben zaterdag niet meer in de stad gegraakt, maar ga morgen gaan en ga ik dinsdagochtend een test doen. Normaal is vrijdag wel pas mijn NOD.. maar wie weet heb ik geluk en zie ik een licht streepje ;) kan allemaal he hihi, vind het wel spannend. Moest het gewoon wit zijn, dan test ik donderdag weer.. Moest ik vrijdag ongesteld worden.. Tja.. en moest ik niet ongesteld worden, dan test ik zaterdag weer ;) hahaha wat een plan he

Ik word echt gek ik mijn hoofd.. vind het zo moeilijk er niet aan te denken, en men vriend vind dat ik er al teveel wil over praten, dus moet ik hem wat met rust laten, gelukkig begrijpen jullie mij hier wel, ik droom graag al over zwanger zijn :)

20. Hallo dames.

Heb net heel licht positief getest.
    Ben hele dag al gammel misselijk.
    zelfs me favoriete eten zit me dwars.

heb foto geprobeert te maken maar daarop zie je hem niet.

Deel Deze Pagina