wachtbankje maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loes1983, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

HIer alles rustig, te rustig als je het mij vraagt. Hormonen rustig, geen lichaamssignalen..... Dammm!!!!
    Wat dan weer wel is, het lijkt alsof mijn ogen met de dag achtuit gaan (heb al lenzen) en ik zie met momenten zwarte puntjes. Of dat nou toch hormonen zijn of de leeftijd weet ik niet hahah.

xxx

2. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Hier minder mooi nieuws..
    Heel heftig bloed verlies met stolsels... Weeeeer een vroege miskraam! Ik weet dat er een boel meiden zijn die een vroege vroege miskraam niet graag als miskraam betitelen, maar net een test gedaan, die geeft positief aan. Voor mijn gevoel toch een miskraam. Kan er niets anders van maken! Ben er toch verdrietig om, niet zozeer om de verloren "vrucht", maar wel omdat ik mijn lichaam het voor de 2 maand op een rij niet trekt zeg maar..
    Sorry, ik heb niet het recht om te klagen (heb al 3 blagen rondlopen), maar balen doe ik er goed van op dit moment!

3. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ja haha had het inderdaad tegen jou.
    Al een testje gewaagd?
    Duuim voor je. :)

4. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Apie3: wat vreselijk voor je meis!!
    Heel veel sterkte!!

Hier maandag een uiterst lichte 2e streep, gister een beter zichtbaar streepje die mijn vriend en ook 2 vrienden konden zien.
    En vandaag niets.. omo-wit!!
    Het voelt ontzettend oneerlijk, we waren zo dichtbij. Ik zit natuurlijk nog wat voor mijn nod maar van licht naar niets kan geen goed teken zijn. Laat mijn ongi maar snel beginnen dan.

5. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant

@ puck... My story... Ik hoop voor je dat het idd snel komt. Dan ist toch nieuwe ronde nieuwe kansen he!
    Maar ik kan me voorstellen hoe je je voelt! Je blijft stiekem toch hopen. Als ik jouw was zou ik morgen vroeg nog een testje doen. Is die ook omo wit, dan weet je iig waaraan je toe bent!
    Misschien was jouw urine vanmorgen minder geconcentreerd? Was het wel hetzelfde soort (merk)?
    Ik hooooooop heel hard voor je.....
    Sterkte en x

6. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Apie:
    Dankje voor je lieve reactie. Ja het was hetzelfde merk. Ik wil me geen illusies meer maken. Maar die stille hoop he... zo dichtbij.. En het besef hoe graag je dit eigenlijk wilt. Ik heb nog testen in overvloed, zelfs nog een ultra maar heb er zo weinig vertrouwen in.
    Dus morgen nog 1 voor de vorm en dan leg ik me er dan definitief bij neer. Maar goed, we zijn nog maar net bezig en op dit moment lijkt het er in ieder geval op dat onze beide lichamen het goed doen. Geduld is het sleutelwoord.

Hoe voel jij je nu? Het is voor jou de 2e keer op rij? Het is natuurlijk fantastisch dat je al 3 kindjes hebt maar elk verlies is er 1 teveel toch?

7. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    @puck:
    Je zegt het mooi.... Elke keer dat het mis gaat is het een verlies van.. Heb tussen mijn zoon en jongste dochter ook 2 miskramen gehad. Maar die waren bij 6 en 7 weken. Nu gaat het 'steeds' mis voor de Nod zeg maar. Ik heb 3 baarmoeder ingrepen gehad, dus begin me af te vragen of het daarmee te maken heeft... Misschien kunnen ze niet goed blijven plakken?

Meiske, je hebt gelijk. Morgen een test doen, en dan maar accepteren. (makkelijk gezegd, maar je komt er toch niet omheen). Hoelang proberen jullie het nu?
    Het blijft desalniettemin euhm gewoon klote!

8. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik moet echt niet zeuren hoor. We zijn er nu 2 maanden heel bewust mee bezig. Tussen maand 1 en maand 4 hebben we 2 maanden pauze genomen. Ik wilde eerst even kijken hoe mijn lichaam zou reageren op het hormoonvrije leven. Bovendien ben ik al 17 jaar regelmatig 28 dagen zelfs toen ik de mirena had. En nu zweef ik ergens tussen de 25 en 32 dagen. Mijn lf is vaak wel 14 dagen. En deze keer kwam die netjes op dag 14.
    Dus hup kom maar door. Ik heb deze maand gedeeltelijk het SMEP gevolgd en vond dat wel erg prettig dus ga dat aankomende maand helemaal volgen. We waren zo dichtbij dat ik goede hoop heb voor 2 duidelijke strepen aankomende maand :)

Jij nogmaals ook veel sterkte. Gaan jullie er deze maand weer voor? En ervaart jou man het net zo als jij? Ik merk dat het voor die van mij toch wat lastig is om zich nu in mij te verplaatsen.

9. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik bedoelde natuurlijk dat mijn ei deze maand netjes op dag 14 kwam. :)

10. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Wat is SMEP? Misschien een domme vraag, maar ik heb er nog nooit van gehoord...
    Mijn man was vanmiddag duidelijk teleurgesteld. We hadden natuurlijk ook niet verwacht dat het 2x na elkaar zo zou zijn....

Op dit moment snap ik geen barst meer van mijn cyclus. Mijn lf was altijd 14 dagen. Laatste tijd klopt er geen reet meer van.

Het blijft voor mannen moeilijk om zich te verplaatsen in jouw. Gelukkig geeft mijn man dat ook aan! Maakt het toch weer makkelijker om over te praten (voor de zooooveelste keer die dag ;) )

Ik had helemaal geen cyclus met mirena! Geen menstruatie niks! Wat cool dat jij gewoon jouw cyclus hebt gehouden!

Ik weet nog niet wat we nu gaan doen. De wens is heel sterk, maar (mag sommige misschien heel vreemd in de oren klinken), als we niet voor mei zwanger raken, dan tillen we het over de zomer heen. Thans dat is het voornemen. Dit heeft een hele simpele reden: Oktober hebben we 7 verjaardagen, november maar 1, dec sinterklaas, oud en nieuw en kerst + 2 verjaardagen. Januari is de duurste maand (rehabiliteren van de finacieen) en de oudste jarig. Feb een boel verjaardagen. Maart maar liefst 9! En april 4.... Kortom: als er een baby bij komt in een van deze maanden, is het financieel bijna niet te doen!
    Maar van de andere kant: Misschien worden we volgend jaar wel miljardair! Kweet het even niet meer. Misschien is het ook beter om even te wachten, en mijn lichaam te laten 'genezen'.

Laat je morgen iets weten?
    Heel veel succes!!!!!!!!!!!!!!!

11. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ appie, heel veel sterkte meid! Ik kan me helaas helemaal voorstellen hoe het voelt als je een mk hebt!

Kop op meid..... Moedertje natuur zorgt uiteindelijk ook voor ons!

xxx

12. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Helemaal geen domme vraag.
    Hieronder de uitleg.

Wij wilden liever geen december baby maar we gaan er aankomende ronde toch gewoon voor. Het voelt heel raar om nu weer te stoppen terwijl ik het zo graag wil. Dan maar wat dubbele verjaardagen ;)
    Ik laat je morgen weten hoe het is afgelopen.

[FONT=&quot]SMEP (Sperm Meets Egg Programm) [/FONT][FONT=&quot]

Korte versie:

* 'Klus' om de dag vanaf dag 8 (dus 8, 10, 12 etc.)
    * Koop 10 ovulatietesten
    * Begin met de ovu-testen op dag 10
    * Als de test positief is, 'klus' dan die dag en de twee dagen erna ook.
    * Sla na de derde dag 1 dag over. En 'klus' daarna voor de zekerheid nog een keer.
    * 15 dagen na je eerste positieve ovulatietest kan je een zwangerschapstest proberen.
    * Als je ovulatie-test nooit positief wordt, ga dan door met 'klussen' om de dag tot dag 35 en doe dan een zwangerschapstest (als je dan nog niet ongi bent)[/FONT]

13. nijnonijntje

@apie
    O meid wat een bericht. Begrijp goed dat je het erg.
    Tuurlijk is het mooi dat je er al drie hebt, maar de vierde is bij jullie ook erg gewild en als je dan twee keer zo'n verlies hebt is dat ingrijpend.
    Ik begrijp wel dat je dit toch een verlies vind, want hoe je het went of keert, het is ook een verlies.

@puck
    O wat balen zeg. Dan ben je zo blij, krijg je dit.
    Dikke knuffel.
    Test morgen vroeg nog en wie weet heb je dan wel weer een mooie streep.
    Sterkte meis!!

14. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    @apie, waarom heb jij het recht niet om te klagen?!?! meid, de wens voor nog een kindje is toch net zo sterkt als voor de eerste?! ik sprak gister iemand en die zei letterlijk 'och joh, mocht het niet lukken dan heb je er iig 1tje die ook nog gezond is!' ik kan daar niet zo geod tegen (ze is zelf zwanger van de eerste..) waarop ik zei 'de wens voor een tweede is net zo groot als met Jill, ik spreek jou nog wel als je nog een kindje wilt' echt daar gaan mijn haren van overeind staan . tuurlijk ben ik dol blij met mijn dochtertje maar wil ZO graag er nog een kindje bij...
    heel veel sterkte meid!

@anonym, ik doe nu lijnen maar mocht ik zwanger zijn dan stop ik er natuurlijk mee.

@alle dames die bijna mogen testen, heel veel geluk!!!!
    ik heb echt vlagen misselijkheid geweest, vergeet alles en gek gevoel in de onderbuik. maar goed, nog afwachten en dan zaterdag of zondag testen.

15. nijnonijntje

Goedemorgen meiden,
    Hier vanmorgen weer een hagelwitte tesst :(
    Pff tis echt te spannend. Normaal heb ik dit nooit.
    Maar had/heb er deze maand zo'n goed gevoel over.
    Maar die wordt steeds minder.
    Zo ik begin maar weer aan mijn dag. Hoop er niet al teveel aan te denken.

16. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    Sterkte allemaal!
    @apie, kan me heel goed voorstellen dat het voelt als verlies!
    @Puck: wel vreemd hoor! Zou er nog eentje tegenaangooien.

Ik kan pas woensdag testen, heb niet echt symptomen ofzo. Maar voelt wel een beetje alsof er een golfballetje laag in mijn buik zit... Geen idee of dat iets betekent natuurlijk. Geduld is een schone zaak... Pffffffffff

17. nijnonijntje

Hier trouwens net wat bloed gespot.
    Balen, maar niks aan te doen.
    Zal vandaag of morgen wel doorzetten. Ik hou jullie op de hoogte.

18. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Dank jullie wel voor de lieve reacties!

@nijnonijntje balen meid!!

puck?!?! Ennn?????

xx Sterkte aan de meiden die er weer vanaf gaan.... Tot volgende maand?

19. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Apie3: Ik heb toch niet getest...
    Ik wacht mijn ongi wel tot zaterdag af en test dan eventueel opnieuw. Ik heb alles nog een keertje goed nagelezen maar ik heb van vrijdag tot maandag ovu-pijn gehad dus het kan best zijn dat ik mijn ei wat later had dan gedacht. Ik bijt mijn vingernagels dus maar kapot en als ik zaterdag niet ongi ben smijt ik er toch een testje tegenaan.
    Ik hou je op de hoogte.

@Nijnonijntje: wat zonde meid!! Erg naar voor je.
    @Lex: succes met wachten

Iedereen heel veel sterkte en wie weet tot wachtbankje in april.

20. Mickys

Mickys Actief lid

30 okt 2005
    339
    0
    0
    @apie3, Wat ontzettend rot voor je. En alle recht om te klagen en verdrietig te zijn. Hopelijk voel je je snel weer ietsje beter.

@nijnonijntje, het bah. Heeft het al wat doorgezet? Of misschien toch loos alarm?

Ik heb geen idee wanneer mijn NOD is, heb me op 't bankje gezet op 13 maart, uitgaande van een cyclus van 30 dagen, maar kan ook 27 of 35 zijn....

Zit nu in ieder geval op dag 21 van mijn cyclus. Heb ontzettend last van verzuurde benen. Dat is en bekende kwaal, lees ik, maar waar komt dat nou vandaan? Borsten, buik en emotie kan ik nog begrijpen, maar zeurende benen????

Ook heb ik erge steken in mijn buik, alsof ik ongesteld moet worden, alleen is dat wel erg vroeg om op dag 21 te voelen.

En pijn in mijn onderrug.

Serieus, dit is ronde 1 en had me voorgenomen er heel relaxed in te stappen, maar pfffff, let op elk kwaaltje en wordt nu al ongeduldig. Hoe slecht!!!!!!

Herkent iemand kwaaltjes al zo ver voor NOD?

Deel Deze Pagina