Hoi ik voel me beetje hetzelfde als jou heb je al getest of niet?Ik gister maar het was helaas negatief.Maar het kan nog weet niet zo goed wanneer me nod is kan morgen zijn maar ook de 24e.Heb wel allemaal pendels voor maart,dus hoop dat ik nog een kansje maak. Zijn er meerde meiden die voor deze maand gependeld zijn? Groetjes Julia
Oh, ok, vandaar dat ik het niet echt snapte omdat er zoveel nummertjes opstonden, dan heb je wel een hele lange cyclus he.. Is vervelend dat je dan steeds zo lang moet wachten.. Alvast heel veel succes bij het testen he!
Ik ga morgen testen! Morgen is mijn NOD... Ik ben voor meerdere maanden gependeld, maar ook voor deze maand
] @ eowynka hihi gaat het niet lukken om tot vrijdag te wachten? Ik heb allemaal het gevoel dat me ongi eraan komt.. super veel buikpijn en pijnlijke borste en wat misselijk. Een drukke week dus weinig tijd om er mee bezig te zijn!
nee sorry ik denk het niet, ga dinsdag al eens proberen moest het niets zijn dan probeer ik donderdag ook nog eens, als ik dan vrijdag niet ongesteld word, dan probeer ik zaterdag nog eens.. Ik ben te ongeduldig geworden.... vind het zo spannend en als ik dan al zie hoeveel meiden hier al voor hun NOD lichtjes positief testen, dan krijg ik ook al zin om te testen...
Oh, vervelend dat je voelt dat je misschien ongi gaat worden.. Het kan nog alle kanten uit eh, want de symptomen zijn zowat hetzelfde denk ik..
toen ik begon hier dacht ik jahoor waarom test iedereen zoveel, en nu ik steeds meer tegen nod aan zit krijg ik ook testdrang hoor maar hou me netjes in tot dinsdag hihi heb toch nog maar 1 test liggen dusjha
Ik ook niet, daarom had mannetje voor mij 2 doosjes meegenomen ..... 1tje heb ik 5/3 gedaan.... veeeeeeeeeeel te vroeg! En die andere 3 bewaar ik voor als ik morgen posi test! Dan test ik MA WO VRIJ .. en krijg ik hopelijk een KNALLER!
jah had ook beter gelijk 2 doosjes mee kunnen nemen maar voel me wel heel dom als ik binnen een week weer een doosje ga halen, had die 1e test ook te vroeg gedaan hoor gister al 4 dagen voor nod dusja mjha nu wacht ik tot dinsdag haah (als ik niet ongi word) en als die op is dan zal ik wel nieuwe moeten gaan kopen
Ha Sansky, Jij bent echt overal hé Iedere keer als ik denk ff ergens snuffelen kom ik je tegen, hi hi
Ja.. hihi.. Ach ja.. 4 dagen voor NOD testen sommigen wel posi Maar ik had 5/3 getest, we zitten nu op 20/2, hahaha.... Ik had ook niet gerekend! En wist ook niet of 'k al een ei had gehad, haha... maakt niet uit Hoop voor je, dat je niet ongi wordt!