wachtbankje maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loes1983, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!

Hihi, klopt!
    Ik zei het ook tegen Jannie, die zit ook overal haha :D
    Tsja, ik heb de tijd ervoor he! Hihi...
    Doordeweeks dan bedoel ik... nu was het een druk weekendje!

2. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    kruidvat 2 voor 5 euro (4,99) daar had ik veel goeds over gehoort dus daarom wilde ik die ook kopen en ze schijnen wel gevoelig te zijn

3. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hoezo? Studeer je nog, of ff geen werk? Ik heb zelf ook wel tijd hoor, heb een lui leventje, werk maar 3 dagen (en zoals je weet ook nog geen kids), hihi :D
    De hihi is natuurlijk niet over het geen kids, maar dat snapte je waarschijnlijk al wel.

4. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    GOEIEMORGEN,

alle dames die vandaag gaan testen, heel veel succes! Hopelijk zijn er veel positieve testen zo richting het einde van de maand.

Hier alles goed maar wel erg onzeker. Wil er eigenlijk niet te veel mee bezig zijn. Het is immers pas ronde 1 en weet niet hoelang deze gaat duren. Zoals ik gisteren al zei voel ik van alles waar ik met pilgebruik nooit last van had. Net lekker wakker geworden maar ben echt onwijs misselijk. Dat had ik gisteren ook wel maar de avond ervoor had ik wat wijntjes op en dacht dat dat de oorzaak was.

Elke keer als ik op de wc zit even controleren hihi. Deze week niet echt tijd om langs kv te gaan dus nog geen testen voor mij! Vrijdag zou mijn nod zijn als me cyclus gelijk 28 is.

Liefst mek

5. Elfje11

Elfje11 Actief lid

17 mrt 2011
    353
    26
    28
    Vrouw
    Lerares
    NULL
    Hoi allemaal,

Pff ik ben toch wel een beetje verdrietig nu: heb sinds vannacht last van wat bruinverlies, bij mij meestal het teken dat ik snel ongesteld ga worden. Heb er net nog even een testje tegenaan gegooid (1 dag voor nod) maar die was overduidelijk negatief.
    Ik denk dus dat mijn lijf mij de afgelopen 1 1/2 week voor de gek heeft gehouden met allerlei symptomen.
    Ik kleur nog even niet rood in de tabel, ik wil nog rekenen afwachten of het doorzet.

Liefs elfje11

6. Eowynka

Eowynka Actief lid

18 mrt 2011
    252
    0
    0
    Belgie
    @ Elfje, ai, dat is niet fijn... Is echt gek hoe ons lichaam ons soms vanalles kan laten voelen he.. Daarom durf ik niet echt meer op mijn gevoel af gaan.. Het is echt vermoeiend he, die twee weken van de eisprong tot we ongi worden... Maar het komt vast wel goed hoor, misschien is het volgende maand wel raak :) positief blijven denken.

@mek, ik heb ook soms zo'n vlagen dat ik misselijk word, echt gek is dat he, is ook nog maar de eerste keer dat ik dat heb.. dus weet niet goed op wat dat wijst. We zijn toch al weer maandag, dus een nieuwe week en dan komt vrijdag steeds weer wat dichter bij, dat houd de spanning er nog wat in ;)

7. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Jeetje dat is nog is balen... ik lees al wel een tijdje mee maar kan niet alles onthouden;) ben je al lang bezig voor een kindje en wat voor symptomen heb je allemaal gehad?

8. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Goedemorgen dames!
    Mijn dag kan niet meer stuk!
    Mijn hoofd staat te gloeien, ik ben zoooooooo blij :D
    Vanmorgen positief getest, en echt wel KNAL :D
    Dat dit waar mag zijn na mijn vmk, dit is zo waanzinnig! :D:D:D

Ik ben zwanger :):):)

9. Eowynka

Eowynka Actief lid

18 mrt 2011
    252
    0
    0
    Belgie
    Echt een geweldige test!!! Gefeliciteerd :)

10. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    O Sanksy, wat geweldig. Hij is super KNAL!!!!

Enorm gefeliciteerd!!

11. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Dank je meiden!
    Ik ben nog steeds aan het shaken!!!!!
    Ben zooooooo gelukkig! :D

12. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Kan het me helemaal voorstellen Sansky. Gewoon maar door shaken en gelukkig zijn, er zit niks anders op !11 :D

13. julia128

julia128 Actief lid

13 dec 2010
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    '

Zo super duidelijk gefeliciteerd!!!

Groetjes Julia

14. zonnedans

zonnedans Lid

3 mrt 2011
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sansky, dat is wel heel duidelijk! Gefeliciteerd!

Happymama jij ook gefeliciteerd, al kon ik het lijntje nog niet ontdekken. Maar dat zal wel aan mijn computer liggen... Ben je niet bang nu je zo vreselijk vroeg hebt getest dat het alsnog uitmondt in een vmk? Heel veel zwangerschappen eindigen hierin, maar omdat het dan net is of je ongesteld bent geworden merk je dat niet.
    Dat is 1 van de redenen waarom ik niet voor mijn NOD test, omdat de kans zo groot is dat het toch niet goed nestelt en dan word je alleen maar nog verdrietiger.

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Wow Sansky, wat een goed bericht op de vroege ochtend!
    Gefeliciteerd meid! Weet je man het al?

Ik ga er denk ik woensdag weer een testje tegenaan gooien. Heb zaterdag negatief getest, maar weet niet precies wanneer mijn NOD is (ik dacht ongeveer afgelopen vrijdag). Nog geen spoooooooor van ongesteldheid, wel al 1,5 week pijntjes hier en zeurtjes daar. Maar kan net zo goed nog wat ontpillen zijn want daar ben ik vorige maand goed zoet mee geweest... naja we zien wel!

Gaan er nog meer dames testen vandaag?

16. Goedemorgen dames.

Sansky van harte gefeliciteerd :D

Hier zakt me de moed beetje in de schoenen heb vanmorgen gewoon gegeten nou al weer gammel gevoel.
    Test is nog niet duidelijker geworden.

17. Lotus84

Lotus84 Lid

17 feb 2011
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Happymama & @Sansky: Super meiden!! Gefeliciteerd!!:D.

Ik heb zaterdag en zondag negatief getesten. Vandaag is mijn NOD maar ik durf niet te testen, ben ban dat t weer negatief is. Ben nog niet ongi geworden dus er is nog hoop. Ik ben ook nog aan het ontpillen dus ik denk dat de kans ook groot is dat mijn cyclus gewoon wat langer duurt. Als ik volgende week nog niet ongi ben ga ik pas een test doen.

18. yvonne41jaar

yvonne41jaar Actief lid

5 mrt 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal

even een vraagje, kan je die van het kruidvat ook gebruiken als vroege test? die 2 4oor 4.99?

19. Eowynka

Eowynka Actief lid

18 mrt 2011
    252
    0
    0
    Belgie
    Geen idee yvonne, maar heb wel al gezien bij enkele meiden hier dat ze voor hun NOD al positief teste met die van het kv 2v5

20. stella84

stella84 Actief lid

8 jan 2011
    169
    0
    0
    Sansky gefeliciteerd! Ik heb vanochtend ook positief getest. Twee dagen na NOD. Op verjaardag van mn vriend. Dus wij stuiteren hier ook in het rond!

Andere dames die nog moeten testen: veel succes!

Deel Deze Pagina