Gefeliciteerd Stella!!!! wat geweldig dat je positief teste op je vriend zijn verjaardag. Dat was ons plan ook, men vriend verjaard op 1 april, maar ik ga al op voorhand testen, maar hem nog niet vertellen, want ik kan niet meer wachten, moest het positief zijn, dan is het een leuk cadeau voor zijn verjaardag. Geniet er maar van!!
Dankjewel! En ik duim dat je ook positief test! Ik was zo overdonderd vanochtend, nu pas begint het een beetje door te dringen. Dank voor je reactie. Gelukkig kunnen we onze reacties hier kwijt. Niemand weet dat we er mee bezig zijn dus de verrassing zal groot zijn als we het kunnen vertellen later. Veel succes!
Dat kan ik goed geloven dat je overdonderd was vanochtend, is echt perfect he, dat je positief teste op zijn verjaardag! Hij zal ook wel mee overdonderd geweest zijn. Leuk he, dat je het binnekort aan de familie enz kan vertellen, weten ze van jullie dat jullie voor een kindje bezig waren? Of word het een complete verassing? Jou dag kan vandaag alvast niet meer stuk
Stella, super gefeliciteerd! En wat een leuk moment uitgekozen om positief te testen! Had je al eerder getest of heb je speciaal gewacht tot vandaag? Ik ontleen namelijk al mijn hoop aan de verhalen van meiden die pas wat later postief testen...
@ Sansky en Stella, gefeliciteerd meiden! Ik schuif ook nog even aan op het wachtbankje van een paar dagen Waarschijnlijk is mn NOD donderdag of vrijdag. Heb wel steeds steekjes in mn onderbuik en een soort spierpijn gevoel zeg maar en wat lage rugpijn, maar wil ook niet te hoopvol zijn, het is pas ronde 2.. Vanochtend schrok ik wel even, ik had bij het afvegen wat roze verlies, nou kan dit ook goed zijn heb ik al begrepen inmiddels Ik ben erg benieuwd. Voor alle meiden die ook nog moeten testen, succes! Groetjes
Hallo allemaal Ik kom ook even op het wachtbankje. Ik ben 27 jaar en zit al in ronde 17 en heb nu eindelijk symptomen en ben over tijd, maar gister test gedaan was negatief. Vanmorgen de huisarts gebeld en die zei dat ik te vroeg was en moet wachten tot einde van de week. Maar tekenen worden duidelijk, eet veel 2 weken geldeden hel nacht gebraakt, vanmorgen rook ik ineens de kattebak door het hele huis, ben met vlagen duizelig en misselijk. Dus allemaal heeel spannend, hoop echt dat het nu raak is. Heb ook al mensen gevraagd om te pendelen, maar geen reactie tot nu toe. Ik hou het bijna niet uit van de spanning. Hou jullie op de hoogte. Groetjes
Spannend hoor Tamendon! Je zou zeggen dat je het na 17 rondes wel voelt als er iets anders is! En dan ook nog over tijd! Helaas is het enige wat je kunt doen afwachten, en als er iets slecht is voor dat ieniemienie babytje dat daar misschien van binnen zit is het wel als jij gespannen bent. Probeer dus dingen te doen die je afleiden en lekker te ontspannen, en dan hopen dat ook jij heel snel een steepje te zien krijgt! Helaas komt dat wel vaker voor dat er pas zo laat positief getest wordt. Jammer dan dat die huisartsen niet begrijpen dat je al ZO lang bezig bent en dat je gewoon niet kunt wachten.... maarja... Succes deze week, en zorg goed voor jezelf! Het is mijn grootste nachtmerrie dat het zo lang gaat duren dus ik hoop het echt heel erg voor je!
tjonge jonge ben een half dagje werken en 3 nieuwe pagina's erbij en 2x goed nieuws!! super lekker weer vandaag op de eerste lente dag he?!! ben gelijk vrolijk! gefeliiii meiden sansky en stella ben blij voor jullie! @eowynka: hier nog geen ongi in ieder geval kan natuurlijk vanavond nog komen mjha @carino: je moet bij plaats reactie klikken en als je je reactie heb ikgevuld moet je ff nr benee scrollen dan kan je abo nemen op dit topic.. en je banner is geloof ik niet helemaal gelukt
Haha, nu wel gelukt geloof ik! Lees al een tijdje mee maar vind het eigenlijk wel leuk om te reageren!
Ja heerlijk he Twinny? Ik heb gelijk dankbaar gebruik gemaakt van mijn verslaving aan allesreinigingsdoekjes... het hele huis op zijn kop gezet! Ik zou wel eens een nieuwe lijst willen zien, want volgens mij kan er heel veel rose gemaakt worden inmiddels! Eens even kijken of ik de oude nog ergens kan vinden... haha!
25 feb: bellamanuela, 6de ronde, 1e kindje 4 mrt: Puck14, 2 ronde, 1e kindje 4 mrt: Alaye, 15e ronde, 1e kindje 5 mrt: mamavanJill, 4e ronde, 2e kindje 6 mrt: Hettie' 6 mrt: Nijnonijntje, ronde heel veel, 1e kindje 7 mrt: Flippo123, 17e ronde/maand 21, 1e kindje 7 mrt: Eekhoorntje, 14e ronde, 1e kindje 8 mrt: Sasha1, 3e ronde, 2de kindje 8 mrt: ricmar94 8mrt: Kapoen 9 mrt: fleur1976, 2e ronde clomid, 2e kindje 9 mrt: Lex, 6e ronde na mk, 1e kindje 9 mrt: WYD, 6e ronde, 2e kindje 9 mrt: Zonnedans, 6e ronde, 3e kindje 9 mrt: funckydees. 2e rode, 1e kindje 10 mrt: Evira, 1e ronde, 1e kindje 10 mrt Zeeuwsmeisje81, 15de ronde 1ste kindje 10 mrt: Summer1983, 3e ronde, 1ste kindje 10 mrt: Beertje83, 1e ronde, 1e kindje 10 mrt: Lentebloem, 1e ronde, 1e kindje 11 mrt: Madelein, 1ste ronde, 1e kindje 11 mrt: Sanna80 5e ronde, 2e kindje 12 mrt: Zonnetje1986 1e ronde, 1e kindje 12 mrt: Jull 5e ronde, 1e kindje 12 mrt: bhdrcm 8e ronde, 1e kindje 12 mrt: Loes1983, 2de ronde na mk, 1ste kindje 13 mrt: Mickys, 1ste ronde, 2de kindje 15 mrt: Elienvl, 4e ronde, 1e kindje 15 mrt: Babywens, 5de ronde, 1e kindje 16 mrt: Assepoes84, 1e ronde, 1e kindje 17 mrt: Nobody, 4e ronde, 1e kindje 17 mrt: Snoepjevdweek, 1ste ronde, 1ste kindje 18 mrt: Zussie, 1e ronde, 1e kindje 18 mrt: miesjeuh, 1e ronde, 1e kindje 19 mrt: Stellla84, 4e ronde, 1e kindje 19 mrt: CherryBelly, 1e ronde, 1e kindje 19 mrt: Aislyn, 16 ronde, 1ste kindje 19 mrt: Liesbethje, 8e ronde, 1e kindje 20 mrt: Lotus84, 1e ronde, 1e kindje 20 mrt: Pantertje, 7e ronde, 1e kindje 20 mrt: Lovelyrose. 6de ronde (8ste mnd), 1ste kindje 21 mrt: xxPetra, 6e ronde, 1e kindje 21 mrt: Lieverd86, 4e ronde, 1e kindje 21 mrt: Sjapaz, 1e ronde, 1e kindje 21 mrt: Unox, 2e ronde, 1e kindje 21 mrt: Sansky, 1e ronde na mk, 1e kindje 22 mrt: Ospiri, 7e ronde, 1e kindje 22 mrt: Elfje11, 1e ronde, 1e kindje 23 mrt: twinny2002, 1e ronde, 1e kindje 23 mrt: Lotte30, 3e ronde, 1e kindje 24 mrt: Mariahh, 1e ronde, 1e kindje 24 mrt: Mona75, 2e ronde, 3e kindje 24 mrt: Happymama, 1e ronde, 2e kindje 25 mrt: Anouk79, ronde 4, 1e kindje 25 mrt;yvonne41jaar,ronde,2e kindje 26 mrt: senna1985, ronde 1, 4e kindje 27 mrt: Apie3, ronde 5, 4e kindje 27 mrt: Sjees, 3de ronde, 2de kindje 29 mrt: Manoontje, 2e ronde na mk, 2e kindje 30 mrt: Sasjuh83, 3e ronde, 1e kindje 31 mrt: Happygrump, 7e ronde of was het 8e , 1e kindje 20 apr: Fleur1976, 3e ronde clomid, 2 kindje (uitgaande van cyclus van 35 dagen) Zo... daar istie weer. Ben blij te kunnen mededelen dat er meer rose bij is gekomen dan rood... (heb niemand officieel rood gemaakt??)
zussie jha super he zoveel roze!!! echt leuk hoor hopelijk kunnen wij en nog meer ook op roze binnekort!
Woooow echt veel roze al in het lijstje, geweldig!!! @Twinny, spannend dat je nog niet ongesteld bent, heb je het gevoel dat je het gaat worden of helemaal nog geen idee? Ik ben net terug van de stad en heb hier toch ook die testen van kv gevonden 2v5euro, morgen testen!!! Ben wel wat bang, want als je zo leest, dan zeggen ze toch ook dat als je voor je NOD positief test, dat er eigenlijk nog altijd vanalles mis kan gaan, denk moest ik zwanger zijn ik wel heel veel bang zou hebben voor een miskraam.. Maar goed, we moeten een beetje positief blijven denken he