wachtbankje maart 2011

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loes1983, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zo dat is een knal test happy mama.

Hier vandaag niet getest ik wacht het nog maar even af.

2. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Super... ik houd de site wel in de gaten ben benieuwd of je echt al verder bent! Doordat jij zo vroeg posi had getest wilde ik ook graag vroeg testen. Ik heb van vanalles last gehad. Midden in de nacht wakker worden en echt onwijs misselijk zijn en ook een aantal ochtenden. Verder heb ik veel last van mijn borsten en zo nu en dan een heel vreemd gevoel in mijn onderbuik.
    Voor alsnog heb ik me in kunnen houden om te testen. Ik vind het eigenlijk een beetje zonde van mijn geld gezien het feit dat we pas net aan het proberen zijn. Als ik morgen niet ongesteld word zullen we nog is gaan kijken of ik zaterdag een test ga kopen om die.. mocht ik dan nog niet ongi zijn op zondag uit te voeren.
    Heb nu de laatste dagen geen last meer van misselijkheid alleen af en toe een steekje in me onderbuik en last van me borsten. We wachten het maar af! Vandaag dag 28 dus het zal niet lang meer duren hihi

Liefs

3. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Jeeh!!
    Ik had ook zo'n knaltest op de dag van mijn nod en heb ook zitten twijfelen of ik niet verder zou zijn omdat ik veel lees dat de 1e test vaak heel licht is. Misschien koop ik wel zo'n digitale test. Heb jij die ook al gedaan om te kijken hoever je bent?
    Ik heb maandag een afspraak bij de ha dus dan vermeld ik het ook even.

4. happymama

happymama Niet meer actief

ik denk dat die testen van hoever je bent niet echt goed zijn want diemeet zeg maar t hcg miss heb ik bijv weinig en dan zegt ie 2-3 weken terwijl tmiss wel 5 is met weinig hcg , snappie

5. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    mooie test hoor:)

6. Merelleonie

Merelleonie Actief lid

14 mrt 2011
    180
    0
    0
    Office Manager
    Alkmaar
    Net weer negatief getest... Maar nog steeds niet ongesteld!

Laat het nu maar komen, hoor! Dan kunnen we op naar een volgende ronde.

7. dolfijntje82

3 mrt 2009
    81
    0
    0
    Hier ook net neg getest.
    Heb de hoop voor deze maand opgegeven. Hoop dat de ongi snel gaat doorkomen dan kunnen we naar de volgende ronde

8. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    pff vervelend meiden, hopen dat jullie dan snel ongi worden en door kunnen nr de volgende ronde!

9. dolfijntje82

3 mrt 2009
    81
    0
    0
    Khoop idd dat ik snel duidelijk heb. Want van wachten wordt je echt gek. Kweet dat je er niet zoveel mee bezig moet zijn. Maar dat is zo moeilijk!!!

10. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    jah iedereen zegt je moet er niet te veel mee bezig zijn en ondertussen is iedereen er te veel mee bezig ahha:p gaat gwn automatisch

11. dolfijntje82

3 mrt 2009
    81
    0
    0
    Ja idd das waar!!
    Maar goed dat we hier af en toe ns kunnen babbelen. :D

12. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    jha is wel fijn dat je hier kan kletsen want denk dat vrienden en familie ook niet op dat gezeur zitten wachten hahaha

13. dolfijntje82

3 mrt 2009
    81
    0
    0
    haha denk dat ze het snel beu zouden worden !!! :D

14. Lotus84

Lotus84 Lid

17 feb 2011
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ook nog steeds niet ongi geworden. wachten wachten wachten.......:(

15. dolfijntje82

3 mrt 2009
    81
    0
    0
    Hopelijk wordt het wachten beloont met een posi test he :D

16. Hier ook nog geen ongi te bekenen.
    Wel af en toe zere boob.

17. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Jeetje spannend allemaal! Hier wat buikpijn en af en toe in me lies wat steekjes. Verder blijven me borsten pijnlijk. Ook ben ik vandaag weer wat misselijk maar da kan ook van de koekjes komen waar ik niet vanaf kon blijven.

Hoe onderscheid je eigenlijk ongi buikpijn van zwanger buikpijn want je hoort vaak dat mensen daardoor al wisten dat het raak was?

18. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Mmh inmiddels bruin verlies dus zal morgen wel met nieuwe cyclus beginnen! Succes allemaal en ik schuif naar het wachtbankje van april!

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ook hier heeft de rode vijand zich nog niet gemeld...
    Gek word je er van...
    Heb wel een vervelend gevoel in mijn buik, dus of ik krijg buikgriep, of ik word ongi, of...
    Lange cyclussen zijn zo irritant! Hoop dat die rode bastard zich snel meldt zodat ik weer weet waar ik aan toe ben. Heb echt geen zin om nog weken elke keer maar weer te testen...

20. mona75

mona75 Actief lid

29 jun 2008
    179
    0
    0
    GOEIEMORGEN!! Ik weet niet hoe het moet maar kan iemand mij op ROSE zetten??? Ik ben zwanger jaaaaaaaa.... En nu maar hopen dat het nu wel goed mag gaan!! Ik wens de andere nog heel veel succes met het wachten....

Deel Deze Pagina