We wachten gewoon af al is dat wel heel moeilijk ik dacht dat ik dat wel zou kunnen hihi... Bij mij is er geen reden gevonden waarom we niet zwanger raken!
Net getest en Omo wit Dus de pregnyl is uit mijn lichaam als t goed is Nu hopen dat ie de komende dagen oploopt
Spannend allemaal he. ik mag worden voor uitgangsecho nieuwe iui poging maar ben bang voor cyste aangezien ik kleine tweede follikel had die niet gesprongen zal zijn normaal verdwijnen die maar kan ook cyste worden
ik geloof het eigenlijk niet maar na 2 witte testen had ik gisteren een heel licht lijntje en vanochtend toch wel echt een hele duidelijke!!! ik heb 4 mrt pregnyl gespoten 5000eh zou dit toch nog de pregnyl zijn??
Die is duidelijk hoor!!!! 😍😍😍 Een voorzichtige gefeliciteerd!!! Ik heb vanmorgen ook getest, ook een lijntje (niet zo sterk als die van jou mrsloes maar wel Tuur) Gistermiddag Omo wit, maar nu denk ik 'kan ook nog van pregnyl zijn mss' Gistermiddag was middag urine maar vanmorgen niet de eerste
spannend he? ik ga morgen gewoon weer testen mag zondag pas officieel testen dus we zijn nog vroeg hihi hopelijk beide gewoon goed nieuws
Hahahahaha ik test ook morgen weer! Zondag pregnyl dus dan maandag officieel testen dacht ik? Of zondag al officieel? Test van vanmiddag was Omo wit grrr
ik heb op vrijdag de pregnyl gezet?? dus mag vrijdag wel testen maar de gyn adviseerde zondag dan weet je het zeker wat hebben ze tegen jou gezegd?
hahahaha heb je vanmiddag nog een keer getest?? kan goed zijn dat de urine dan meer verdund is omdat je meer hebt gedronken? morgenochtend maar weer hopelijk dan een duidelijkere streep
Mijn gyn was een beetje een botte zondag boer, vertelde niks, wist ook niet hoeveel eh ik kreeg, hier heb ik later achteraan gebeld Het enige wat ie zei was 'bel over 2 weken de uitslag maar door' Hahaha ja dom he? Ik kon t niet laten, maar goed nu dus spijt van, m'n borsten zijn wel gevoeliger lijkt t wel.. Dus vanavond vroeg naar bed en morgen ochtend weer een testje wagen
hoeveel heb jij gespoten>?? wat vervelend als je gyn zo bot doet ik had zondag bij de iui echt een schat wel fijn
Ik heb 5000 eh gespoten Ja de rest van het team is ook echt geweldig hoor, meestal vrouwen en 2 mannen, waaronder dus 1 minder leuke De rest is allemaal heel meegaand en net zo blij als ons als de echo positief is Maar jou test vind ik toch wel heel duidelijk hoor!
bij de controle echo voor de follikelmeting is bij mij elke keer dezelfde botte hork ook niet echt zachtzinnig maar echt alleen bij de fm zie ik die, de rest ook elke keer aardig en meedenkend ik heb in december mijn eerste iui gehad en deze was geslAagd helaas geen hartactie, dus afgebroken. dus deze poging vind ik een stuk spannender en durf ook nog niet te geloven dat het is gelukt
Oh echt? Jeetje.. Dat is dan ook niet leuk heen gaan zeg, dan kijk je d'r als ware nog meer tegenop als dat je al doet.. Deze poging is dan idd spannend! T maakt je ook onzekerder lijkt mij? Wat sneu dat er geen hartactie was 😔 Daar ga je niet vanuit als het 'raak' is Ben benieuwd na je test vandaag! Mijne was helemaal wit, dus die van gister was nog pregnyl... Baal wel maar ja t is ook nog vroeg Heb je al symptomen oid?
Goedemorgen Gisteren getest zat toen 7 dagen naar pregnyl had toen nog een streepje net weer getest en heb nu een tuur streepje dus. Ik mocht ik officieel pas de 27e testen 😊