omdat ik nog 5 dagen tot mijn nod heb. Kan bijna niet positief zijn nog, Maar gevoel in mijn buik is herkendbaar van de vorige zwangerschap. Alleen vorige twee maanden dacht ik ook dat ik zwanger was omdat ik erg misselijk was en ook een ongi gevoel bleef houden Maar nu voel ik me anders dan afgelopen twee maand.
Mmm, begrijpelijk, Westerlo... Niet leuk inderdaad. Laat hem wennen en anders over een paar weken eens aan hem vragen waarom hij niet zo blij reageerde?
en ik zei al... klinkt raar maar ik heb daar normaal nooit last van en nu ineens wel... ik had dat ook niet als zwangerschapskwaaltje aangezien eigenlijk
Wel spannend, Theeleut, als je lichaam dezelfde verschijnselen vertoond. Ik hoop, maar niet teveel, anders valt het zo tegen en raak ik erdoor geobsedeerd. Ha, ha! Jij na je eerste ook in de 3de ronde?
Gewoon genieten en lekker slapen vannacht. Als dat lukt, wetende dat er een klein mormeltje in je buik groeit! Ik ben blij voor je!
ik las net op internet dat je met 3 weken helemaal geen test kan doen... dat die in ieder geval niet positief zal zijn, omdat het hormoon hCG pas vanaf de 4e week aangemaakt zal worden...
van mijn eerste binnen de eerste maand al zwanger, was echt schrikken zo snel al maar ook superleuk. westerlo, je moet je niet minder voelen hoor, jij bent jij en net zo byzonder als hij.
mijn cyclus is 28 dagen en de eerste dag van laatste menstruatie was 14 maart... is dat ook zo? dat ik nog niet positief kon testen?
mijn cyclus wist ik toen dus niet, had 1 onttrekkingsbloeding heel licht ( pilcyclus nog) en daarna niet meer. nu heb ik 29 en 30. Dus dit wachten dat ken ik helemaal niet, Luxeprobleem he. Mijn zoontje is nu 1.5, lijkt me zooo leuk een kleine erbij,
ip wordt er na je innesteling hcg aangemaakt dus als je een eisprong hebt gehad en je ietje nesteld snel ik kun je ip vroeg positief testen alleen is de kans dat het in dit stadium mis gaat heel groot. Dus test voor de zekerheid na je nod nog eens, dan iets meer zekerheid.
Ik heb geen idee of dat wel of niet kan... Als je HcG hoog genoeg is moet de test gewoon reageren... Weet jij dat, Theeleut?
haha... maar het kan dus toch dat ik een goeie posi test had? niet dat het dadelijk alsnog een verkeerde test was? ik ga er nog 1 doen voor zekerheid...