ik had het ook nog niet eerder gezien op internet... maar het was mijn eigen rare ervaring haha... ik dacht dat dat er niet bij hoorde haha... daarom had ik dat eigenlijk ook een beetje genegeerd...
Westerlo je vertelt tegenstrijdige dingen. Eerst ben je al 2 jaar samen met je vriend en probeer je al een jaar zwanger te worden en nu lees ik dat je pas een jaar samen met je vriend bent ?????? Je komt op mij nu niet meer zo geloofwaardig over.
Mmm, toch een rare pijn in mijn buik vanmorgen. Niet zoals anders als ik ongesteld moet worden, maar het ziet er natuurlijk wel aan te komen... Geduld is een schone zaak?!
waar heb ik geschreven dat ik 2 jaar samen ben? ik ben helemaal geen 2 jaar samen... en ik ben inderdaad nu een jaar van mijn pil af... dat moet een typgout geweest zijn...
Maar als ik het goed begrijp geloof je niet dat ik zwanger ben BB10? dat maakt me eerlijk gezegd niet zo veel uit... wat voor mij belangrijk is, is dat ik gister tot 2x toe een positieve test in handen had...
goedemorgen allemaal Hier nog steeds die rare pijn in mijn buik. nog niet getest hoor ik wacht toch nog even. Vorige maand was het ook een dre hobby,, hihih
@bb10 ik heb even terug gezocht in mijn berichten... en inderdaad heb ik die typfout gemaakt en ipv van een 1 een 2 in het bericht gezet... maar je mag helemaal zelf weten of je me gelooft of niet... maar ik zou wel ziek in mijn hoofd moeten zijn om zo'n wondertje te verzinnen... en daarbij... als ik zou weten hoe de bluetooth op deze laptop werkt zou ik de foto erop zetten... want die heb ik inmiddels wel op mijn foon als aandenken haha
hellow ladies! wat gaat het topic hier toch snel hoor! westerlo, dikke profi meid! ik denk dat ik seffes toch ook even een testje ga wagen hoor! en dan gaan werken!
Aangezien je terug hebt gelezen en tot de conclusie bent gekomen dat je zelf de typfout hebt gemaakt denk ik ook dat je mijn verwarrig kunt begrijpen. Ik schreef toen dat als je een jaar bezig bent met het proberen zwanger te raken het steeds meer zeer doet als het niet lukt, jouw reactie was dat jij ook al een jaar bezig was vanaf april. (en dat je al 2 jr een relatie had) En dat klinkt heel normaal. Maar als je nu typt dat je nog maar een jaar een relatie hebt. Dan betekent dat je vanaf het krijgen van deze relatie al bezig bent met zwanger worden. En dat vind ik ongeloofwaardig klinken. Ik neem aan dat je eerst iemand wil leren kennen voordat je aan kinderen begint. Of je bent korter bezig met zwanger worden. Maar ieder zijn ding. En ik geloof best dat je zwanger bent en ik gun je een fijne zwangerschap en over 8 mnd een mooi wondertje. Maar ik wil je even meegeven dat als je tegenstrijdige berichten typt mensen kunnen denken dat je niet eerlijk bent en dat is jammer.
om het even verder uit te leggen... ik ben in april afgelopen jaar gestopt met de pil (dus een jaar) we waren nog niet heel bewust bezig zwanger te worden maar we woonden wel al samen toen ik stopte... ik stopte eigenlijk omdat ik hem toch halve tijd vergat en gewoon van dat ongemak af wilde... we deden er dus niks meer tegen om niet zwanger te worden... maar waren er niet dag en nacht mee bezig om het wel te worden... na enkele maanden zijn we er serieuzer mee bezig geweest... alles is trouwens heel snel gegaan bij ons... vanaf de 3e dag dat we iets hadden, woonde hij al bij mij... (ik woonde al op mezelf)
ga zo even testen denk ik zaterdag zou mijn nod izjn dus nu 3 dagen ervoor had even verkeerd gerekend
Hoi Theeleut, volgens mij gaat de banner uit van de NOD dag zelf. Ik heb mijn NOD op de 17e,ik mag volgens mijn banner over 10 dagen testen. Het is vandaag de 7e dus dat zou moeten kloppen. Ondertussen al getest of zat je nog op antwoord te wachten?