Wachtbankje maart/april '10

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Flippo123, 29 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zina

Zina Niet meer actief

Heey westerlo!
    Ik vind dit niet zo'n raar verhaal hoor!
    Ik ben 21 (bijna 22) en mijn vriend is net 24 geworden.
    Ik heb met mijn vriend sinds 04-07-09 en we wonen samen sinds 14-08-09, dat is 1 maand en 10 dagen nadat we elkaar hebben leren kennen. En wij woonde allebei nog thuis!
    in begin oktober ben ik gestopt met de pil, omdat ik die idd ook onregelmatig slikte, en ik slikte toen ook nog antidepressieva, en ik wou van alle hormonen af. We hebben het toen met condoom gedaan.
    Ik werd door dubbel stoppen met de hormonen hartstikke dik binnen 2 maanden (10 kilo erbij!) en mijn ouders dachten dat ik zwanger was. Ik vertelde dat het niet zo was, maar vanaf die tijd hebben we stilzwijgend eroverna gedacht.
    Tot ik in november dacht dat ik een eek overtijd was (was een vergissing) en ik had een test gedaan. Nega. We waren allebei zo teleurgesteld dat we besloten hebben om in december toch echt te beginnen. Toen kende we elkaar dus 4 maanden ongeveer.
    Ik was vorige maand zwanger, en mijn ouders reageerde ook heel raar. Ik ben enigstkind (als je dat zo schrijft) en ook enigst kleinkind. Maar niemand was blij voor ons. Mijn moeder wou zelfs dat ik abortus zou plegen! :x
    Dit resulteerd erin dat ik het mij ouders pas vertel als ik 3.5 maand ben, iig niet eerder! En ja, dan zal ik en smoesje moeten verzinnen als dat het door een gescheurd condoom was ofzo, anders worden ze nog boos ook!
    Gelukkig hebben we wel heel veel steun aan zijn ouders. Zijn moeder heeft ook een kindercreche dus die heeft heel veel ervaring. Daarnaast is mijn vriend zijn famillie allemaal rond onze leeftijd aan kinderen begonnen. Dus niemand vind het raar.

Sorry van het hele lange verhaal, maar ik wou je hier even in steunen, dat dit dus geen raar verhaal is!

2. BB10

BB10 Niet meer actief

Nogmaals ieder zijn eigen ding. Ik vind dat iedereen zijn eigen keuzes moet maken. En of dat verstandige keuzes zijn dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken. (dat wil niet zeggen dat een ander daar geen andere mening over kan hebben)
    Ik houd erover op. Ik vond het geen logisch verhaal wat zeker ook kwam door die typfout.

3. ForeverYours

ForeverYours Niet meer actief

mijn vader reageerde ook heel raar...

maar het is wel zo dat hun kleine meisje groot wordt... en als ze even aan het idee wennen zullen ze zich er wel bij neerleggen... verder zou ik zeggen... jullie willen het graag... dus laat jullie blijdschap en geluk niet verpesten... en geniet wanneer het komt!

4. ForeverYours

tuurlijk mag ieder zijn mening hebben... dat is je goed recht...

ik ben eigenlijk achteraf ook wel blij dat ik nu pas zwanger ben geworden... mijn vriend en ik hebben nu ook samen een huis gekocht... daar wonen we nu een maand en zijn nog bezig met de slaapkamers...

nu kan dus alles in 1 keer goed... en we hebben ook veel meer zekerheid dan enkele maanden geleden...

ik denk dat het is gekomen wanneer het moest komen... nu alleen hopen dat er niets misgaat...

5. Zina

Zina Niet meer actief

Nee dat doen we ook niet!
    Ik laat me niet door me ouders in de weg zitten!
    Dat hebben ze nu jarenlang genoeg gedaan!

Maar ik hoop voor je dat het blijft zitten!
    Ik gun het niemand wat mij vorige maand is overkomen!

Gewoon elke dag even je buik praten: Goed vasthouden, kom op je kan het! :D

6. ForeverYours

ik wil echt niet vervelend zijn en nare dingen naar boven halen... maar mijn broer en schoonzus waren ook zwanger... die hebben me net laten weten dat ze ook een vmk hebben gehad en ze moeten nu een maand wachten om het weer te probere... dus ze moet eerst weer ongesteld zijn geweest enzo...

was dit bij jou ook niet het geval?

7. ForeverYours

en waardoor wist je dat het mis was? misschien iets waar ik op kan letten?

8. Zina

Zina Niet meer actief

Nou ik heb gelukkig wel na 14 dagen vanaf de vmk e ei gehad,
    en ik heb ook een duidelijke innesteling gehad.
    Verder hoor ik ook juist van veel dames dat ze na een vmk met 5.5 week de maand erop juist zwanger waren.

Maar dat is ook voor iedereen weer anders hoor!

Nou iedereen merkt het verschillend, maar ik merkte eerst bruin verlies 1 dag en daarna heel weinig bloedverlies 2 dagen. Daarna kreeg ik hele heftige buikkramp. (niet te vergelijken met gewoon ongie zijn) me hele lichaam deed gewoon zeer. Alsof het lichaam het er zelf uit perste.
    En toen verloor ik eerst een soort sliertje en daarna heel veel bloed zonder klontjes.
    Wat het belangrijkste was wat ik verloor: Kraakhelder doorzichtig slijmvlies.
    Het rook nergens naar en je kon het uitrekken als slijmie. Dat heb je normaal niet bij een normale ongie!

9. Zina

Zina Niet meer actief

En trouwens de maand ervoor ook een vroege test gedaan,
    die was positief, maar toen werd ik opeens 2 dagen te vroeg ongie.

10. Marokkaanse

1 apr 2010
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Dit is mijn eerste ronde mijn NOD is 25 april. Dus zit nu in mijn vruchtbare periode.

Ik heb al een dochtertje van 1.5 jaar. Echt een schatje en nu willen we voor een tweede gaan.

In augustus heb ik een miskraam gehad (tijdens mijn pil zwanger geworden).

Dus ben benieuwd hoe lang het gaat duren.

xxxjes Moi

11. Bobi

Bobi Actief lid

3 apr 2010
    105
    0
    0
    Dag meiden!

Hier mijn NOD: 10 april...
    En we wachten weer rustig af... :)

12. ForeverYours

nou maak je me toch wel beetje bang... ik heb vandaag de vk gebeld voor afspraak en ik heb ook meteen gevraagd of ik verhoogde kans heb dat het misgaat omdat ik het zo vroeg al weet... maar dat is niet zo zegt ze...

maar ik heb nu nog steeds bruinverlies... kan dit kwaad?

13. Zina

Zina Niet meer actief

De vk heeft gelijk, want het kan in elk stadium nog misgaan!
    ( ik bedoel het niet verkeerd hoor)

Maar dat bruinverlies, mmm... hoeft niks te betekenen, maar hou het even in de gaten!

14. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Ligt het nou aan die kruidvat test of niet. Net getest en ik zie heeeeeel licht een streepje. Ik heb honderden testen gedaan en hier zie ik echt een streepje....kan wel kloppen dat het heel licht is omdat ik nog voor mij NOD test..

Wat moet ik nou?? Is het nou positief of niet :(

15. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Tonneke... streep is een streep op de kv testen....
    anders doe je er over 2 dagen nog 1tje :)
    Ik duim igg voor je!

16. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Kan het dus dat hij zo ligt is omdat ik 4 dagen voor mijn NOD test? Ik doe er zondag nog wel eentje voor de zekerheid...

17. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Jeps idd dat kan daardoor komen :)
    Het HCG hormoon verdubbeld zich elke 2 dagen, het kan dus zijn dat t nu nog laag is en je daarom zo licht test :)
    Overmorgen of zondag zal je zeker duidelijker testen :)

18. theeleut1

theeleut1 Actief lid

1 feb 2010
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier een negatieve test.
    had ik wel verwacht want ben veel te vroeg.
    Maar goed na het weekend maar eens weer kijken
    succes allemaal

19. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    Belgiƫ
    en ik ga naar de volgende ronde... :(

20. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

He meiden heb de test aan mijn man en moeder laten zien en die zagen gelijk ook een streep :d (mijn man geloofde het niet toen ik het vertelde gister maar toen hij de test zag wel)

Kan het nog niet helemaal geloven, maar me hele lichaam voelt wel zwanger, ook pijn aan mijn liezen sinds eergister.

Volgens mij is een streep een streep hoe licht deze ook is. maandag nog maar een keer een test doen als ik niet ongesteld word.

Ben blij om te weten dat me lichaam het doet zeg maar haha vorige zwangerschap ging zo moeilijk met veel dokters bezoeken en dat wilde ik nu niet.

Deel Deze Pagina