Alle roze gefeliciteerd! Ik vind het wachtbankje van deze maand niet zo prettig. Ik heb pijn in mijn buik, rug en mijn boobs are killing me. Ik wordt gewoon sjaggie van alle pijn. Sorry voor het ego bericht
Hey BB10. wachten kan erg lastig zijn he, Ook hier steesd buikpijn vanaf dinsdagavond. Bol gevoel soort van ongipijn maar toch anders. Verder nergens last van, o ja moe en chagerijnig haha. Jij ook van het weekend testen of niet?
gefeliciteerd voor de zwangeren, geweldig zeg!! Hopelijk nog veel meer roze deze maand!! gun ons allemaal wel een decemberkindje groetjes
@Lovepeet: Ook jij van harte gefeliciteerd! Wat fijn voor je! Ik zie toch al aardig wat roze op het lijstje hoor,hopelijk nog veeeeel meer tegen het eind van de maand!
Hier gaan we op naar de volgende ronde! Ik ben nog niet ongesteld, maar heb zo'n gevoel dat het vandaag wel eens kan gebeuren. Heb nog wel een test gedaan vanmorgen en natuurlijk negatief! Net kreeg ik ineens heel erge krampen in mn buik, dus heb ik eigenlijk voor Jan Doedel getest! Liefs, Duveldraakje
Bobi..... voor mijn gevoel niet goed. Heb nu het gevoel alsof de ongi eraan komt in mijn buik. Anders dan de pijn van afgeopen halve week. Beetje balen toch wel. Maar goed we wachten af. Duvedraakje, jammer zeg maar nu weet je wel waar je aan toe bent, cyclus komt op gang. Succes!!
1 april: Black Angel 2 april: maesther 4 april: Duveldraakje22 5 april: PBA , poely, Zina, Madge, Chupa 7 april: Juffertje83 8 april: Demi30, Maya82, shaluta 9 april: lovepeet, 10 april: Tonneke, janneke86, Bobi 11 april: Saskia33, westerlo 12 april: BB10 13 april: Littleme1980 15 april: Supernurse, Flippo123, kristel79 17 april: pluis81, ukkiepukkie 28 april: Leonieke 29 april: Maryam86 Mezelf op rood :x gezet..., door naar de volgende ronde.
1 april: Black Angel 2 april: maesther 4 april: Duveldraakje22 5 april: PBA , poely, Zina, Madge, Chupa 7 april: Juffertje83 8 april: Demi30, Maya82, shaluta 9 april: lovepeet, 10 april: Tonneke, janneke86, Bobi 11 april: Saskia33, westerlo 12 april: BB10 13 april: Littleme1980 15 april: Supernurse, Flippo123, kristel79 17 april: pluis81, ukkiepukkie 24 april: michele25 28 april: Leonieke 29 april: Maryam86 duveldraakje, want ontzettend shit!! tonneke, van harte meis, zie zijn echt wel duidelijk, geniet dr lekker van!!!! en ik, ik wacht gewoon nog n tijdje. 2 weekjes op de hoop dat menstr uitblijft. maar zou wel erg snel zijn. zijn pas voor de 1e ronde. xx
1 april: Black Angel 2 april: maesther 4 april: Duveldraakje22 5 april: PBA , poely, Zina, Madge, Chupa 7 april: Juffertje83 8 april: Demi30, Maya82, shaluta 9 april: lovepeet, 10 april: Tonneke, janneke86, Bobi 11 april: Saskia33, westerlo 12 april: BB10 13 april: Littleme1980 15 april: Supernurse, Flippo123, kristel79 17 april: pluis81, ukkiepukkie 23 april: michele25 28 april: Leonieke 29 april: Maryam86 ff mn datum aangepast. ik ben een vd laatste van deze maand. ben benieuwd hoe t met de rest verloopt. is dit van jullie allen de 1e ronde?
bobi balen zeg, Ws gaan we samen op naar de volgende ronde Verwen jezelf maar lekker met een kop thee en een heeeel groot chocola mm
Ach ja ik zit pas in de 1e ronde, we gaan gewoon voor ronde 2! Maar de ongi is nog steeds niet doorgebroken, baal er wel van hoor. Constant het gevoel van ah nu komt het en dan is er niks Ik hoop echt dat het dit weekeinde gebeurt, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben! @ Alle zwangeren GEFELICITEERD! @ Alle testers Suc-6 @ Alle wachters een dikke knuf @ Alle ongi een mega knuf Liefs, Duveldraakje
@Michele: Welkom en veel succes met wachten! Voor mij is het ook de eerste ronde. @Duveldraakje: Jouw lichaam heeft je wel lang in spanning gehouden zeg! Toch vreemd dat de ongi nog steeds niet door is gebroken.. Hopelijk gebeurt het snel zodat je verder kunt naar ronde 2. Ik kan me voorstellen dat het best wat van je gevraagd heeft,al die onzekerheid de laatste dagen. Succes meid! @Bobi: Balen voor je,hopelijk de volgende ronde meer succes! @Hier: Voel me een beetje gaar vandaag. Alsof mn weerstand ineens gekelderd is.. Vreselijk moe,spierpijn in mn billen en benen, verkouden en pijn in mn buik (aan de zijkant) Jakkie!
@Duveldraakje: Is dit je eerste cyclus zonder pil? Je cyclus kan dan namelijk nogal van slag zijn, mijn eerste cyclus was bijvoorbeeld 64 dagen en voor derder zie mijn onderschrift. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid! Alle andere meiden die ongi zijn geworden, balen en dikke knuffel voor jullie!!! Hier is alles verder rustig... zojuist bloed laten prikken om te zien of de clomid zijn werk weer goed gedaan heeft... maandag eind van de middag of dinsdag de uitslag daarvan... Heb afgelopen dinsdag wat rose verlies gehad en toen nog 1 dag minimaal bruin verlies wat nu helemaal weg is... maar al wel nu bijna 3 dagen een soort spierpijn in mn onderrug en een ongemakkelijk gevoel af en toe in mn onderbuik... We zien wel waar t heen leid ongi klchten lijken erg veel op zw klachten
Heey dames, ik heb mij zelf ongie geacht, maar nu ben ik er toch niet zeker van!! Heb alleen maar 2 dagen bruinverlies gehad, en nu niks mer? Ook geen ongie krampen? En me borsten doen nog zeerder als voor mijn nod! Ik houd jullie op de hoogte! Alle zwangeren, gefeliciteerd!