mmmm vaag je bent al 3 dagen overtijd en niks??? Misschien moet je over paar dagen anders ff testje doen bij huisarts.... frusterend he! Duim voor een rose streepje
1 april: Black Angel 2 april: maesther 5 april: PBA , poely, Zina, Madge, Chupa 7 april: Juffertje83 8 april: Demi30, Maya82, shaluta 9 april: lovepeet, 10 april: Tonneke, janneke86, Bobi 11 april: Saskia33, westerlo 12 april: BB10 13 april: Littleme1980, Duveldraakje22 15 april: Supernurse, Flippo123, kristel79 17 april: pluis81, ukkiepukkie 18 April: Trubbel 19 april: Annekeloes 20 april: bloesem78 23 april: michele25 27 april: Moon0810 28 april: Leonieke 29 april: Maryam86, Lonneke J Ik mag op rood (langere lf deze maand) Nu gaan we de MMM in.
dames in het rood, balen dat het niet zover is. Voor de rest gaan we heeeel veel en hard duimen. Ik had gisteren enorme pijn in m'n rechter lies, geen idee waar dit vandaag komt of normaal is. Verder ontzettend humeurig, huilbuien maar dat komt ws nog door de clomid.. Allemaal succes en we houden elkaar op de hoogte!! xx
hee moon0810 Jij in de mmm lees ik. Mijn tweelingzusje moet er ook aan beginnen, heeft geen eisprong van zichzelf. Ze is erg bang dat ze dik wordt met die hormonen weet jij of dat een bijwerking is
@Theeleut: ik zit zelf nu vanaf decemer aan de clomid.... dat je er van aan komt.... tja t is een bijwerking... ik heb er eerlijk gezegd nog geen last van.... alleen mn humeur laat soms te wensen over en heb last van lichtflikkeringen zo af en toe maar daar valt mee te leven De bedoeling is om je eitje op te wekken... t liefst rond dag 14 in je cyclus... ik kom jammer genoeg niet eerder dan dag 24-26... dus alsnog een lange cyclus met de clomid maar heb in ieder geval een eitje.... Over het bruin... t wil nog niet bepaald door zetten... t is erg weinig, komt niet eens aan mn inlegkruisje, maar zie t alleen bij afvegen zeg maar.... We zien wel of t door zet of niet...
@theeleut1 helaas is gewichtstoename wel een bijwerking, ik heb er ook al wat bij (1.5 kg ongeveer). Kan er wel van gaan balen maar als ik zwanger wordt word ik natuurlijk ook dikker, alles voor t goede doel zeg maar . Verder heb ik erg veel last van huilbuien (om niks) en behoorlijk humeurig. We gaan met bijwerkingen vol goede moed verder
ja ach er zijn ergere dingen, mijn zus die worsteld altijd al met haar gewicht en is bang dat het dan nog erger wordt. Maar goed, Het is tijdelijk die clomid dus daarna komt het wel weer goed. Mooi dat het middel bestaat!1 Mocht het uiteindelijk niet lukken mag ze altijd een eitje van mij hebben, we hebben toch dezelfde genen.
Kun je ook van een abbonement in forum afgegooid worden??? Ik word er elke keer afgegooid hiero! Vinden jullie mij niet lief?? hihi
hey ik ook weer eens een berichtje sturen hier. we komen steeds dichterbij de nod. en elke dag word t weer wat spannend. heb verder weinig klachten, enkeld steken op schaambot en in mn troela. nu vanaf gister. dus dat is wel irritant. waar t vandaan komt geen idee. iemand ervaring mee? verder kuieren we maar door tot volgende week. en zo mn zinnen wat te verzetten met werken enzo. hoe gaat het met de rest? evt klachtjes?
goedemorgen allemaal Ik kan de dag beginnen met goed nieuws. Gisteren de hele dag een raar gevoel in mijn buik. Steekjes heel laag, niet echt goed te beschrijven. Lijkt wel op spierpijn. Vandaag 1 dag voor NOD, kon het niet laten om te testen, mede omdat mijn vriend thuis is en de rest van de week moet werken. En jullie raden het al twee streepjes te zien, ze zijn nog licht maar ze zijn er!!!!!! Heel onwerkelijk, kan het nog niet bevatten, maar na 9 maanden wachten ben ik ZWANGER groetjes Suzanne
wauw meiske toch!!! geweldigggggg nieuws. echt helemaal toppie!! ben zo blij voor je na 7 rondes. het is je gegund.
dank jullie wel. Is inderdaad een geluksronde voor mij. Kan het nog niet bevatten, maar testen zeggen genoeg. Jullie ook heel veel succes!!! groetjes
geweldig nieuws. gefeliciteerd geniet er van. je moet nog heeeeeeel lang wachten tot je al het moois mog vasthouden. en nu komt het leukste shoppen.
Super gefeliciteerd meid, het is je zo gegund.... Voor de rest nog ff afwachten en hopen op hetzelfde nieuws!!
heey allemaal, weer een zwangere, gefeliciteerd. Ik kan hier elke dag wel een test doen, hoe doen jullie meiden met een onregelmatige cyclus dat? 1 keer in de 3 dagen ofzo