Ik ben nog steeds niet ongesteld. Had deze ronde helemaal geen klachtjes, en al wel 2 nega testen. Vanmorgen toen ik op de fiets zat richting mijn werk, kreeg ik in 1 keer een minuut lang felle steken van mijn lies naar mijn dij.. Ook heb ik veel last van afscheiding, soms beetje gelig, maar meestal melkwit... Kent iemand dit? Echt balen, ik dacht ik ga morgen toch een test doen, dus had gister testen bestel, kom ik net thuis, zijn ze net langs geweest, en komen morgenmiddag pas weer langs, en dan ben ik aan het werk En ze geven het dus blijkbaar niet aan mijn buurvrouw af Dus kan nog niet testen, of ik moet mijn ventje zo gek krijgen dat ie zometeen even langs de winkel gaat Hoe gaattie verder hier?
Met 28 dagen de 13e, maar als ik van mijn laatste cyclus uitga, dan was het de 18e. En ik had op de 18e een nega test. Dus weet het nu niet zo goed meer
Zo..ik had net een beetje bruine afscheiding in mn inlegkruisje dus ik zal vannacht of anders morgenochtend wel ongesteld zijn. Ik voel ook duidelijk de krampjes helemaal onder in mn buik,ze zijn nu nog licht maar het zijn wel duidelijk ongi-krampjes die ik voel. Ik ben opgelucht,in ieder geval geen extreem lange eerste cyclus. Als ik morgen ongesteld word is het 33 dagen dus valt mee voor eerste keer na het stoppen met de pil. Ik heb ook nog ruim 4 jaar doorgeslikt.. Hoe is het verder met iedereen hier??
Ik had ook zo'n korte eerste cyclus na 6 jaar de pil, dat is wel lekker! Hier gaat het op zich wel, voor me gevoel begin ik nu wat meer dingetjes te voelen, mijn buikspieren voel ik goed... Weet niet waar t vandaan komt maarja.. Oja en ik begin ziek te worden Ben al een paar weken aan het aanmodderen, en begint sinds zondag avond door te zetten, wil alleen maar slapen, niet erg gezellig voor het ventje, ach ja Heeft ie ook een keer rust Ik kruip lekker mijn bedje in, weltrusten!!
Goedemorgen dames, @ Angela, dat is echt verwarrend zeg. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt door een posi test @ Pluis, inderdaad fijn dat je eerste cyclus niet extreem lang wordt. Wel een beetje jammer dat het niet in 1 x raak was. Veel succes in de nieuwe ronde. @ Michelle, ik zie in het lijstje dat je morgen je nod hebt. Spannend. Hier nog steeds geen kwaaltjes. Helemaal nada. Ik droom alleen wel iedere nacht dat ik zwanger ben, maar ja waar het hart vol van is.... Liefs Mamaloe
Hier nog steeds geen ongi, morgen of zaterdag doe ik een test. Ben ondertussen gestart met de foliumzuur van de Appie. Als ik echt zwanger ben, haal ik denk ik andere, want ik wil gewoon een complete vitamine pil, en deze is alleen met folium... Ik ga me gauw klaar maken voor me werk! Lees vanavond weer bij! Oja, en mamalou, ik ken het die dromen, ik had er vanacht ook een, ik zat bij een vrouw (geen idee wie...) en die was aan het bevallen, ze deed voor hoe het moest, hahaha. Kan er wel om lachen
hey ja morgen mn nod, als ik m morgen niet krijg ga ik zaterdag testen, verder wacht ik gewoon even heel netjes af. want krijg dr anders de rot zenuwen van. dus ben benieuwd of ie komt, vorige keer kwam ie savonds. en heeft t maar 2dg geduurd. dus ben benieuwd hoe t nu weer gaat lopen. de tijd duurt dan ineens allemaal ontzettend lang.
ik droomde dan van de week, dat ik 2 positieve testen had. 2 donkerrode lijntjes. haha. heel vaag oo'k.
Nou vanmorgen getest en niets te zien. Bleef gewoon wit, helaas. Wel nu volgens mij 5 dagen overtijd en dat ben ik nooit. Maar ik ga pas over een aantal weken als ongi wegblijft opnieuw testen. Michele25 Hoop dat je dromen uitkomen. Dat zou heel fijn zijn, toch. Pluis81, Ja heb inderdaad endo en eileiders zijn tijdens operatie geopend. staat behoorlijke druk op om zsm zwanger proberen te raken. En dan ben ik ook nog eens alleen en afhankelijk van donor. (Ik wordt Bammoeder) Maar ja, we zien wel. Hoop dat de operatie goed is gegaan bij je vriendin. En heeft het bruinverlies bij jou echt doorgezet?? Angela, spannend zeg, mijn duimen draaien voor je, en voor de anderen ook natuurlijk. Mameloe, ook spannend voor je. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. En over die dromen, ja die heb ik ook. Ik droomde dat ik in verwachting was van een tweeling. Nou, dan had ik zeker al positief moeten testen, lijkt me. Maar we zien wel. Door de spanning kan een lichaam rare dingen doen, maar ik heb eigenlijk nu minder spanning dan pasgeleden. Heb een rottijd achter de rug en daar was mijn cyclus toch echt niet van, van slag. Maar ja, inderdaad waar het hart vol van is.... Ik duim voor jullie Knuffels van mij
@Mamaloe: Tuurlijk had het leuk geweest als het in 1 ronde raak was maar ik had daar niet op gerekend gelukkig. @Musicalfan: Mn vriendin in vanmorgen geopereerd,ik zal vanavond wel een smsje of telefoontje krijgen als ze weer wat bijgekomen is. Ow en..jawel,het bruin heeft doorgezet. Het is sinds vanmorgen rood en ik ben eigenlijk alleen maar blij. Geen extreem lange cyclus en gewoon netjes ongesteld geworden. Op naar ronde 2!! Ik hoop voor jou dat je snel een klein wondertje mag verwachten!
Over dromen gesproken, ik heb dus gedroomd dat ik aan het bevallen was en dat ik dacht joh je voelt er amper wat van. En toen ik keek was ik bevallen van een kitten ipv een baby. Nou ja, wat je onderbewuste allemaal wel niet verzint.
Hahaah, stom is dat hé ? heb net test gedaan, en bleef helemaal wit. Als ie morgenochtend weer nega is, dan bel ik de ha, ben t zat ... Weet je wat ik net in 1 keer had?? Echt zoo raar: Leek net alsof ik ongesteld werd in 1 keer, keek ik in mijn slip, klets, en klets nat, alsof ik in mijn broek heb staan plassen, hahahaha, echt niet normaal... Oja, flinke last van me rug ook, grr
Yess, wou vanochtend test gaan doen, en bij het afvegen was er roze Ik kan verder naar de volgende ronde Eindelijk
@ Angela, jammer dat het niet raak was, maar wel lekker dat je nu duidelijkheid hebt. En heel veel succes in de nieuwe ronde!!
Angela balen zeg dat het toch niet zo was. Op naar de volgende ronde. Je hebt in ieder geval duidelijkheid. Hoop dat het snel raak mag zijn
@Angela: Balen voor je meid,hopelijk de volgende ronde meer geluk voor jou! @Mamaloe & Musicalfan: Hoe is het bij jullie? De een nog 5 dagen tot NOD en de ander 6 dagen overtijd. Allebei spannend! Hier ongi nog steeds niet overtuigend doorgebroken,alleen maar stolsels. Even afwachten maar..
Hier onzeker. Vrees dat ik ongi ga worden. Ik weet het niet. Had Anderhalve week geleden ontzettende buikkrampen tot afgelopen zondag. Dacht steeds dat ik ongi zou worden.Maar nee dus. En nu na gisteren een negatieve test en toch weer wat buikpijn (wel stuk minder als normaal) vrees ik toch. Maar ja, eerste ronde raak zou te mooi zijn om waar te zijn. Ik wacht dus nog af. En wordt helemaal gek van die onzekerheid. Maar die kennen we allemaal. Dat stomme wachten ook. En ik zit pas in de eerste maand. Respect voor iedereen die al zo lang bezig is. Maar echt ooit zullen we vast allemaal als het zo mag zijn een prachtig wondertje in onze armen mogen houden. De een wat eerder dan de ander. Hou moed en hoop. Dan komt het vast goed. Ik gun het jullie allemaal zo, en mezelf natuurlijk, haha.
Hier ook nog onzeker. Nog 5 dagen tot nod en nog geen een kwaaltje. Ook niet de gebruikelijke voor-de-ongesteldheid-kwaaltjes. Twee dagen geleden had ik in eens zo'n moment dat ik dacht ja het is raak. Maar ik wil mezelf ook niet gek maken om teleurstelling te voorkomen. Ik ga proberen niet voor nod te testen, maar stiekem twijfel ik al of ik zondag (3 dagen voor nod) niet alvast een testje zal wagen. Liefs mamaloe