@Musicalfan: Ik hoop natuurlijk dat het bij jou raak is maar ik heb wel een beetje hetzelfde gehad. Ik was uitgegaan van een cyclus van 28 dagen maar dat bleek er 1 van 33 dagen te zijn. In de eerste ronde hebben veel vrouwen een lange cyclus. Nogmaals: Ik hoop voor jou dat ik het fout heb en jij wel lekker zwanger bent! @Mamaloe: Ik kan het me voorstellen dat je ongeduldig bent met testen maar ik zou wel in gedachten houden dat te vroeg testen ook voor een hoop verdriet kan zorgen. Het hoeft niet natuurlijk! Ook voor jou hoop ik natuurlijk gewoon dat je (als je test) zondag een dikke knaltest hebt! @Hier: Ongi wil niet echt doorbreken,alleen oude rommel en bruine stolsels.
Hey Pluis goedemorgen. Spannend ook bij jou nog, maar blijft vreemd, dat je ongi niet doorbreekt. Ik ben al lang van de pil af,(dec2007) dus daar ligt het sowieso niet aan. Tja, ik weet het niet. Ik zit nu op dag 35 dus dat is voor mijn doen wel lang. Maar echt, mocht het uiitblijven probeer ik mijn nieuwgierigheid tegen te houden en pas over 2 weken te testen. Hoop dat ik dus in dat geval niet ongi wordt. Maar een lichaam zit raar in elkaar en doet uiteindelijk toch wat die zelf wil. Ben wel blij met dit forum om over en weer elkaar moed in te kunnen praten en te steunen, maar ook om te lezen over andermans ervaringen.
@ Pluis, is je ongi inmiddels al echt goed doorgebroken? @ Musicalfan, al nieuws of nog steeds dezelfde situatie? Hier kon ik het gister niet laten en heb 4 dagen voor nod een test gedaan, maar die was negatief. Dat brengt me dan wel weer aan het twijfelen. Ohh, die laatste paar dagen duren voor mijn gevoel jaren 8)
@Mamaloe: De ongesteldheid is nog steeds niet zoals ik 'm gewend ben. Het is vooral veel bruin met stolsels. Ik ga er maar vanuit dat mijn lichaam wat tijd nodig heeft om de boel weer aan de gang te krijgen. Dat zal het ook wel zijn. Balen van je negatieve test,als ik jou was zou ik op of net na je NOD nog een testje doen als je dan nog niet ongesteld bent. Vandaag wordt het schitterend weer. Ga lekker leuke dingen doen en voor je het weet is er weer een dag voorbij! @Musicalfan: Ow sorry,ik wist niet dat je al zo lang van de pil af was. Neem me niet kwalijk. Dan ben je idd aardig overtijd zeg! Spannend!
Nou het is hier over.:x Heb enorme buikpijn en ben ongi. Niet zoals normaal, maar net wel tijdens plassen flinke stolsels verloren. Vanmorgen had ik toch nog een test gedaan(ik was zeer onrustig) en die was licht positief.Maar wel zeer licht streepje (krijg hem helaas niet op de foto) dat ik dacht ben ik het me nu aan het verbeelden of is het echt zo. Donderdag had ik ook getest en toen was er ook iets te zien in een bepaald licht maar nu was het dus echt duidelijker. Ik blij, dacht zou het dan toch echt zo zijn? Maar dat was dus voor zeer korte duur. Even later kreeg ik enorme buikkrampen en met plassen veegde ik wat bloed weg. En helaas zette dat dus door. Dus op naar de volgende ronde. Moet wel zeggen dat ook al was het te mooi geweest om waar te zijn dat het in een keer gelukt zou zijn ik nu flink teleurgesteld ben. Juist vanwege dat lichte streepje, maar eigenlijk daarvoor nog vanwege dat ik overtijd was en ik dat nooit ben en ik heel veel klachten heb die zwangerschapsgerelateerd zouden kunnen zijn. Maar ja we houden de moed erin en gaan door. Pluis, raar zeg dat die stolsels zo blijven en niet doorzet. Geeft toch niet. je kon ook niet weten dat ik niet aan de pil was. Zat nu dus op dag 36 maar brak dus toch wel los. Eigenlijk niet enorm maar toch. Mameloe Tja, dat zijn lange dagen en weken als je iets zo graag wilt. En dan negatief testen wordt je dan ook niet echt blij van. Duim heel hard voor je dat je alsnog na je nod positief test. Supernurse van harte met je zwangerschap. Hoop dat je je goed voelt. Succes dinsdag bij de verloskundige
@ musicalfan, wat balen zeg! Ik heb nog wel zo hard voor je geduimd. Waren je vorige cyclussen regelmatig? Heb trouwens in mijn 2e ronde ook eerst licht posi getest en daarna ongi. Erg rot vind ik het voor je. Veel succes in de volgende ronde! @ supernurse, dat hoop ik ook. Jij gefeliciteerd!
Thanks meiden. Ik ben wel heel erg geschrokken. Vanmorgen dus licht positief getest, eerst nog niets te zien bij toiletbezoek en 2 uur later wat afvegen. Toen weggeweest en eenmaal thuis leek het wel of er een vulkaan was opengebarsten. Ik verloor zo ontzettend veel grote rode stolsels. Ik was zo bang. Ik heb altijd als ik ongi ben wat last van stolsels maar dit was gewoon eng. En het rare is, dat ik nu bijna niet meer ongi ben. Ben er toch verdrietig om. Misschien is het raar, maar ik kan het niet helpen. Ga morgenochtend eerst de test aan mijn ouders laten zien(kijken of zij ook streepje zien of dat ik me dat verbeelde)en dan naar de huisarts. Toch voor de zekerheid laten prikken op hcg. Dan weet ik in ieder geval zeker of ik wel of niet in verwachting was. Dat moet ik voor mijn gemoedsrust gewoon duidelijk hebben, of is dat vreemd?? Ik heb dit on ieder geval nog nooit zo meegemaakt en ik was er gewoon echt bang van. Sorry, maar wilde het toch even van me afschrijven. O ja mamaloe, mijn cyclus is wel regelmatig daarom was dit ook zo'n domper. spannend omdat ik overtijd was en eerste ronde. Maar ja we gaan gewoon weer door. Zit nu gewoon even in een soort van dip.
Heel begrijpelijk hoor dat je nu even in een dipje zit. Ik vind het ook echt zo rot voor je. Ik zal extra hard voor je duimen voor de nieuwe ronde. liefs Mamaloe
@ musicalfan; wat ontzettend vervelend voor je. Weet precies hoe je je voelt, ik had hetzelfde vorige maand. Deze maand helaas ook niet gelukt, gisteren ongi geworden. Dusss vanaf morgen weer aan de jankhormonen, ik wordt echt vreselijk depri van de clomid en a.s. maandag een HSG in het ziekenhuis. Dus ik kan op rood . Hopen dat het gauw lukt, na 1 jaar en 4 maanden krijg ik er soms helemaal genoeg van. Elke keer weer zo'n teleurstelling.. Zooo moest ik ff kwijt, nu gaan we weer met goede moed verder! Dikke knuffel
Meiden, bij mij is het toch nog goed gekomen. Tenminste ik weet niet of het goed zit, maar daar ga ik maar van uit. Er is echt een wonder gebeurd. Dus soms met veel bloedverlies is er kennelijk nog hoop. Ik kan het zelf nog steeds niet geloven. Volgende week krijg ik eerste echo en dan maar hopen dat ze iets kunnen zien, en dat het in de baarmoeder zit. Moon: Wat naar weer. Hoop dat je snel aan mag tellen. Ik heb geen ervaring met clomid e.d., maar heb wel mensen in mijn omgeving die dit hebben. Jullie moeten zoveel doorstaan en dan is elke teleurstelling zo vreselijk. Echt meid, ik duim voor je dat het goed komt. En natuurlijk ook voor alle anderen.