Wachtbankje maart/april '10

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Flippo123, 29 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    en flippo heb je al iets gehoord?? en de andere dames al getest??
    ben benieuwd
    groetjes

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    nope
    ik kan pas over een week zucht

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Progesteron 0,7..., veels te laag.... deze ronde dus geen eisprong gehad op de clomid 100mg... vond de gyn erg vreemd en krijg vandaag of morgen te horen hoe nu verder...
    Haal mij maar van t lijstje af... heb even een flink baal moment:x

4. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Nope hier nog niet, moet nog 3 dagen wachten, maar ik denk dat ik overmorgen een testje waag! Zou toch wel leuk zijn om het met Pasen al te weten, maar als ik zwanger ben, denk ik dat ik pas 2 dagen na m'n NOD posi-test. Dat was tenminste ook bij mijn dochter, maar ja elke zwangerschap is anders toch?

Liefs,
    Duveldraakje

5. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    Hi,

Hoe is ie hier? Al positieve testen geweest??

Ik denk dat ik morgen een testje ga doen, maar twijfel nog...mijn NOD ligt tussen 3 en 5 april, mijn 1e cyclus was 28d en mijn 2e 32d.....moeilijk dussssss:(

volgens mijn ovulatietesten moet mijn ei op 21 of 22 maart geweest zijn.

Wat denken jullie? Kan ik morgen testen?

6. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    aargh...kon mijn geduld niet bewaren en had hier nog een test liggen...

Natuurlijk een dikke negatief :D was te verwachten, kan pas op 9 april testen, maar ik dacht "hmmm...stel je voor dat ik mijn eisprong al veel eerder heb gehad...dan zou het nu moeten lukken" ;)

Gelukkig was het zo'n goedkope test van kruidvat :D

7. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zit nog steeds (vrij rustig) op het wachtbankje :D Ik wil - als ik ga testen - pas na de paasdagen testen...
    Ook nog helemaal geen symptomen of klachten (in tegenstelling tot vorige maand... maar ja toen was het dus NIET raak)...

8. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Sorry meiden, heb tevroeg waarschijnlijk geroepen dat ik helemaal geen eitje zou krijgen deze ronde :p
    In eens vanmiddag toch veeeel vruchtbaar slijm! Nog niet eerder gehad!! Dus de gyn weer gebeld... deze verwacht nu dat mn eitje zeer snel zal gaan springen (vandaag/morgen overmorgen)... volgende week dus weer bloed prikken :p
    Hou zo de spanning er wel in he :p

9. Zina

Zina Niet meer actief

Heey meiden, ik kon me ook niet bedwingen. :)
    Na al mijn goede voornemens en de teleurstelling van vorige maand,
    heb ik toch vandaag een test gedaan.

Wel een licht roze streepje :) Maar nog niet roze genoeg om zeker van te zijn. :) Had ik ook wel verwacht.

Ik begin nu wel zere borsten te krijgen :x Was ik blij dat ik er geen last meer van had, vorige maand kwam het op de dag van de innesteling al. Deze maand bij de goed voelbare innesteling helemaal niks. Ikke blij, maar te vroeg feest gevierd dus ;)

pff spannend hor :p blij voor je ei flippo!

10. marloes1

marloes1 Lid

19 mrt 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend allemaal weer meiden. Hier nog steeds geen ongi dus goed! Helaas was het testje wel negatief. Kan ook bijna niet anders zonder ochtendurine en zo vaak plassen.

11. Demi30

Demi30 Lid

2 mrt 2010
    17
    0
    0
    Jeetje... wat spannend allemaal dames!
    Flippo...wat super van je ei!! Een heel goed begin van deze kans.
    Hier is alles nog hetzelfde. Nog steeds lichte ongi-pijn en lage rugpijn. Sinds gisteren heb ik veel witvloei... geen idee wat dat betekend.. Mijn NOD is op de verjaardag van mijn vriend... zou ik dan het mooiste verjaardagscadeau voor hem hebben???????

12. maesther

maesther Lid

25 mrt 2010
    24
    0
    0
    #52 maesther, 1 apr 2010
    Laatst bewerkt: 1 apr 2010
    Hey meiden,

Vraagje, ik heb gister een vroege test gedaan, omdat ik me deze maand zo enorm raar voel. Ik heb sinds een week zere borsten, ben duizelig/licht in mijn hoofd, heb vorige week t/m begin deze week onder in mijn buik een soort van ongi-gevoel gehad, ben de hele week al ontzettend moe en heb op de een of andere manier het gevoel dat ik zwanger ben (sorry als het allemaal zo raar overkomt, maar weet het anders niet te verwoorden).
    De test kon ik na 3 minuten aflezen en toen was er geen streepje maar nog geen 2 minuten later was er een vaag toch wel goed te zien streepje. Ik snap er helemaal niks van, weet iemand hier iets van?
    Ik moet vrijdag of zaterdag ongi worden dus moet nog even geduld hebben, wat ik ook heb maar misschien kunnen jullie me iets meer vertellen...
    Nu moet ik ook eerlijk bekennen dat ik er eigenlijk nog best veel mee bezig ben. Ik ben in februari gestopt met de pil en ik voel echt vanalles! Hebben jullie dat in het begin ook gehad, dat jullie er mee bezig zijn? En hoe hebben jullie dit losgelaten?

Iedereen succes op het wachtbankje, duim voor jullie allemaal.

13. marloes1

marloes1 Lid

19 mrt 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Soms kan je jezelf goed voor de gek houden heel vervelend is dat. Maar je doet het niet expres. Ik zit nu ook in hetzelfde schuitje geen ongi en voel van alles en ruik ook van alles (bah!) ik testte negatief vanmiddag. Nu wachten tot morgenochtend voor een nieuwe test.
    Het is heel moeilijk als je het zo graag wil het los te laten dus heb daar geen oplossing voor behalve vaak leuke dingen te ondernemen.

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Maester
    Weet niet welke test het is, maar KV 2 voor 5 geven eigenlijk nooit streepjes als je niet zwanger bent. Zelfs al verschijnen ze na 5 minuten. Nu zijn er natuurlijk altijd uitzonderingen, maar als het een KV test was zou ik morgenochtend er nog maar eens 1 met ochtendurine achteraan doen... Succes meid!

15. maesther

maesther Lid

25 mrt 2010
    24
    0
    0
    Hoi hoi,

@ Marloes1 thanx voor je input, ik ga het proberen, maar deze maand gaat het al niet lukken :).

@ Collo003 vanochtend toch maar met de ochtend een test gedaan, vandaag of morgen moet ik ongesteld worden en nu kwam er meteen een vaag maar een duidelijke streepje dan woensdag.
    Nu ben ik helemaal de weg kwijt... Kijken wat het weekend doet.

16. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    @Maester: Als de streep duidelijker is dan voorheen, dan zou ik toch morgen of overmorgen nog een keertje testen. Een streep is een streep, toch!

Hoe is het verder hier? Nog testers vandaag?
    Het is Goede Vrijdag, ik hoop dat er vandaag toch wel een paar op Roze gaan!

Liefs,
    Duveldraakje

17. marloes1

marloes1 Lid

19 mrt 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    test was negatief helaas. Maarrrr geen ongi te bekennen!

18. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    streep is streep dames ik had bij beide van mijn zwangerschappen een heel licht bijna niet zichtbaar streepje, en was wel hartstikke zwanger

19. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    Hi meiden,

Ik kon mezelf niet tegen houden en heb vanmogen getest ->negatief:(...ik denk dat ik binnen een paar dagen ongi wordt. Ik heb helemaal geen last meer van mijn buik, nog wel wat gevoelige borsten:) maar we zien wel. Zijn er al meiden die ik mag feliciteren??:D

Heeft iemand trouwens ervaring met de Sensitesten?

20. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    wat spannend allemaal. Ik zit nu 3 dagen na mijn eisprong en heb verschrikkelijk veel last van gevoelige tepels. Heb dit eigenlijk al vanaf de eisprong. Ik mag over 2 weken van mezelf testen, zou een heel mooi verjaardagskado zijn.
    Flippo wat spannend voor je, hopelijk toch een eisprong.
    groetjes

Deel Deze Pagina