Dat zou ook kunnen ja. Ik weet natuurlijk niet wat jij voor symptomen hebt bij een naderende ongi,ik zelf heb alleen buik- en rugpijn. Als jij wilt wachten met testen moet je dat ook zeker doen,het is idd ook leuk om woensdag samen te testen!
Weet je wat het is. Normaal gesproken krijg ik al la minute buikpijn op het moment dat ik ongi wordt. Vorig maand was dat een dag eerder aan het zeuren, dus vandaar. Al is vanaf donderdag wel erg lang van te voren.
@PBA ja ik had afgelopen week toch aardig wat symptomen. Naast pijn in mijn borsten, bobbeltjes op de tepels, avondmisselijkheid en onzettende moeheid had ik ook het gevoel dat ik zwanger ben, ergens wist ik het hoe raar het ook klinkt. @Pluis81 foto's komen vanaaf, we gaan zo op pad om de paashaas te zoeken. Liefs
Nou,ik vind 5 dagen van te voren ook wel lang hoor! Misschien had het ergens anders mee te maken Maar goed,ik wil je nu niet van alles aanpraten.. sorry daarvoor Doe gewoon wat jij denkt dat het beste is. @Maesther: Spannend! Foto's!! Veel plezier met de paasmiddag.
Geeft niet hoor pluis, het is ook zo raar allemaal en ook omdat je het zo graag wilt dus ook rare dingen gaat zien.
Hallo dames, Hier is nog niets te zien, heb gisteren wel een test gedaan, maar die was negatief. Had vanochtend last van buikpijn, nu niet meer. Heb wel last van hoofdpijn en da's meestal niet zo'n goed teken. Ik wacht vandaag even af en als ik niet ongi wordt knal ik er morgen een test tegenaan. Zijn er trouwens nog meiden die getest hebben? Liefs, Duveldraakje
Whaaaaaaa, gefeliciteerd! Ik wacht op de foto's vanaaf en je moet wel ff je banner aanpassen Liefs, Duveldraakje
Ik neem ook even gezellig plaats op de wachtbank. Mijn NOD is 15 april. 1 april: Black Angel 2 april: maesther 4 april: Duveldraakje22 5 april: PBA , poely, Zina, Madge, Chupa 7 april: Juffertje83 8 april: Demi30, Maya82, shaluta 9 april: Maryam86, lovepeet, 10 april: Tonneke, janneke86 11 april: Saskia33 13 april: Littleme1980 15 april: Supernurse, Flippo123, kristel79 17 april: pluis81, ukkiepukkie
ach ja het is ook allemaal wat, dit is ook de eerste ronde dat ik letterlijk met alles oplet wat ik eet. Dus geen rood vlees etc terwijl ik daar gesproken normaal bijna een moord voor doe zo lekker vind ik dat.
Ja,ik begrijp het. Ik zou eigenlijk al moeten stoppen met roken maar dat lukt me niet.. Als ik zwanger mag worden stop ik wel gelijk. Vanavond gaan we ook op stap en ik ben niet zo'n drinker maar 1 of 2 drankjes zou wel lekker zijn.. eigenlijk durf ik het al niet eens terwijl ik pas over 13 dagen mn NOD heb.
1 april: Black Angel 2 april: maesther 4 april: Duveldraakje22 5 april: PBA , poely, Zina, Madge, Chupa 7 april: Juffertje83 8 april: Demi30, Maya82, shaluta 9 april: Maryam86, lovepeet, 10 april: Tonneke, janneke86 11 april: Saskia33 12 april: BB10 13 april: Littleme1980 15 april: Supernurse, Flippo123, kristel79 17 april: pluis81, ukkiepukkie Hay meiden ik wil ook graag op de bank en ik heb hem zelf meegenomen hopelijk passen we er allemaal op! Bekijk bijlage 63219
@PBA: idd lastig,we zien het allemaal wel. @BB10: Haha,die bank ziet er wel comortabel uit. Gewoon opstapelen, 4 man boven op elkaar,dan past het wel
Comfortabel bankje BB10!! Gezellig dat je bij ons komt wachten Zie net dat we de eerste zwangere hebben in het lijstje!!!! Maesther... super gefeliciteerd meis Nu maar hopen dat er nog veeeel meer roze gaat volgen!!!
ja echt wel leuke bank hoor! maesther, super seg meid! ben benieuwd naar je foto's! komaan meiden, nog wat posi nieuws zou goed doen
1 april: Black Angel 2 april: maesther 4 april: Duveldraakje22 5 april: PBA , poely, Zina, Madge, Chupa 7 april: Juffertje83 8 april: Demi30, Maya82, shaluta 9 april: Maryam86, lovepeet, 10 april: Tonneke, janneke86 11 april: Saskia33 12 april: BB10 13 april: Littleme1980 15 april: Supernurse, Flippo123, kristel79, happyblond 17 april: pluis81, ukkiepukkie Hoi dames, ik kom ook gezellig bij jullie op de bank. Wij zitten in de 3de ronde. Hopelijk wordt dit een vruchtbare maand! Heb en zeer onregelmatige cyclus, maar met temp. eisprong gevonden. Als mn LF 14 dagen is heb ik 15 april mn NOD! Ik duim voor ons allemaal!
1 april: Black Angel 2 april: maesther 4 april: Duveldraakje22 5 april: PBA , poely, Zina, Madge, Chupa 7 april: Juffertje83 8 april: Demi30, Maya82, shaluta 9 april: Maryam86, lovepeet, 10 april: Tonneke, janneke86 11 april: Saskia33 12 april: BB10 13 april: Littleme1980 15 april: Supernurse, Flippo123, kristel79, happyblond 17 april: pluis81, ukkiepukkie 18 april: Trubbel Zooo ik ploff dr ook maar ff bij.. Manlief aan t werk... Zit wel erg lekker hierzo. Afwachte maar, al 3 dagen flinke pijn van me ei, maar deze keer geen bloeding gelukkig.
nou, nog geen rood gespot. vanacht vreselijke pijnlijke krampen gehad alsof ik ongi ging worden, kon er niet door slapen zo hevig was het.