dank jullie wel!!! ik zou heel graag een foto willen posten maar ik heb geen camera... ik ga proberen of het gaat met telefoon... en of ik bluetooth op laptop heb...
Heey weer een zwangere erbij! Joehoe Ik heb de testen vandaag ook gehaald, maar ik doe m morgen, gisteren was de matcare test nog negatief, dus *keep my fingers crossed* heb ik hopelijk morgen een positieve test. Het is al wel mn NOD geweest, maar goed! Liefs, Duveldraakje
ik denk dat ik maandag nog eens test voor zekerheid haha... dan is mijn NOD ook geweest... want die is eigenlijk zondag pas :S
Voor de zwangere dames, van harte!!! Roze wolkjes! Mag ik ook in het lijstje? Mijn NOD is 10 april. Thanx.
maar ik zal ook voor jullie duimen!!! dat we deze maand allemaal maar aan mogen tellen... ik kreeg alleen wel een kl*te reactie van mijn vader... hij vind het nog te vroeg voor me... bla bla bla...
westerlo gefeliciteerd. Ik heb ook zat of zond mijn NOD. Heb een zwangergevoel in de onderbuik maar en erg moe. Ben benieuwd. Heb wel een test in huis maar durf hem nog niet te doen.
ik ben 23, en mijn vriend is 26 maar het is denk ik omdat mijn vriend en ik zaterdag pas een jaar samen zijn... ik zit inderdaad nu nog op school... maar dat is heel goed te combineren... ik hoef maar 1 dag in de week... en ik ben precies een half jaar als ik van school af kom... maar ik had gehoopt dat mijn ouders blijer zouden zijn... mijn broer en schoonzus zijn ook zwanger... nu 8 weken... en ik was erbij toen zij het vertelden... en ze reageerden zo blij...
Kan me voorstellen dat je het leuker zou zijn als hij anders reageerde, maar kan me ook zijn reactie voorstellen. Is even wennen dat zijn kleine meisje groot wordt. Geef hem even de tijd dan kan hij er even aan wennen. Hoe voel je je?? Al klachten if voelje niet Ik heb een bol zeurend gevoel net boven mijn schaambeen, ook pijnlijk als ik erop druk. spannend!!
Zo zijn vaders, het was zijn eerste reactie. Kleine meisjes worden groot. Mijn vader reageerde ook op zo'n manier, toen ik vroeg of ik aan de pil mocht. Toen ik zei dat ik ging trouwen, was hij ook niet fantastisch blij, terwijl hij gek van mijn man is, bijna zijn zoon. Hij wilde niet anders dan ik met hem ging trouwen... Toen ik met de pil stopte kreeg hij net uit z'n mond gewurmd dat hij het leuk vindt, maar... zoeken naar de juiste woorden, joh! Mannen kunnen slecht hun gevoel verwoorden en dan vooral vaders! Dat wil natuurlijk niet zeggen dat alle vaders dit nu kunnen. Jouw papsie, vindt het vast fantastisch, maar weet gewoon de juiste woorden nog niet te vinden... Hij komt er nog wel op terug. Wedden?! Geniet er nou maar van!
ik ben afgelopen maandag al bij de huisarts geweest omdat ik al 5 dagen last had van licht bruine afscheiding... dat begon ongeveer 3 dagen na mijn ovulatie... ik dacht dat dit te vroeg was om een innesteling te kunnen zijn... omdat iedereen dat tegen mij ze (ook hier)... toch had ik zo sterk dat gevoel dat het toch zo was... maar iedereen zei van niet en dat ik het gewoon te graag wilde... verder heb ik in een week tijd 2 blaren in mijn mond gehad waar ik normaal nooit last van heb... en dit gaat raar klinken... maar ik had last van haarpijn de laatste 3 dagen... ook al een paar dagen beetje zeurderig gevoel in mijn buik... maar nu ik het weet voel ik het veel erger haha
Hai theeleut! Nee, maar ik vind het sowieso moeilijk te voelen. Sinds ik gestopt ben met de pil en zwanger probeer te worden, voel ik alles. Ha, ha! Veel misselijk tijdens en na eisprong. Die was de 27 maart, dus hoop zaterdag niet ongi te worden. Waarom durf jij niet te testen?
ik had gewoon gehoopt dat hij net zo blij was als bij mijn broer... ik voel me minder waard dan hij... klinkt misschien heel raar...