anyway's , hier nog steeds geen teken van ongi niksssss na MK. morgen toch maar is met doc bellen. weet dat het lang kan duren, maar ben het wachten zat
ja en weet je wat het ergste is... ik heb geen kruitvat meer in huis alleen nog een clearbleu digital zonder weken indicatie hahaha dus morgenochtend eerst die maar eens doen al hebben die wel veeeel hcg nodig. en ik krijg ook nog eens 2 met indicatie thuisgestuurd van clearbleu hahaha morgen toch maar even nog een kv erbij halen gok ik.. al is het voor mij ondertussen best duidelijk dat het posi is. foto is vager dan in het echt ook. en me moeder en zus zagen het aan me ogen al.. tis wel echt moeilijk te beseffen zo direct na een miskraam zonder ongi erna.. heel vreemd!
Hoop voor je dat het raak is Aloha! Ik vraag me af of je morgen al de CB digital zonder indicator moet doen.. hoewel Yvonne41jaar er laatst ook heel vroeg mee heeft getest! Ik heb 'm ook nog liggen maar morgen is pas mijn NOD.
ja ach haal toch nog kv gok ik erbij morgen dus doe ik vast die heb ze toch liggen nog haha ik ben nu aan het uitdokteren hoe die chemische zooi in testen werkt is ook best intressant haha
Soepkip en Tassie gefeliciteerd! Moest weer even bijlezen haha! Ohh aloha ik hoop het zo voor je!! Duimen Draaien!!!!! (Geldt voor ieder ander natuurlijk ook!!)
Ben zo blij voor je aloha!!! Jij houd het tenminste echt spannend! Bij mij zijn sinds vandaag mijn pukkels op borst en rug ineens bijna helemaal verdwenen.... (en geloof me ik had er zoooo veeel iedereen begint er over sinds ik gestopt ben met de pil maar ja wil niet tegen iedereen zeggen dat ik gestopt ben!) Ik moet morgen ook weer testjes kopen! Die kruidvat wordt toch maar rijk van ons!
gewoon zeggen dat je een mayo verslaving hebt ik hou het zeker spannend haha alleen in het testenforum zei net iemand dat me streep op de verkeerde plek zit??
Hmmm tja ik ken die testen niet door en door.... Morgen zul je het weten! Ps ik heb de meiden van het zwanger na mk forum even laten weten van je test vandaag... ze waren nieuwsgierig! Hihi
Streep op verkeerde plek? nog nooit van gehoord. vanavond bij mams gegeten en die zei dat mijn borsten en buik toch wel weer wat voller leken. hmmz donderdag wel tussendoor test gedaan en was nega. mischien toch maar wat minder snoepen Hihi. mijn moeder heeft ook een aantal miskramen gehad voor en na mij en zei dat haar eerste cyclus pas na 3 maanden na MK kwam toen destijds. mischien is dit bij mij ook gewoon het geval en ben ik te ongeduldig .
Geen idee of dit ergens te vinden is op het forum of op het net maar de plas-eroverheen-en-krijg-1-of-2-streepjes-testen werken volgens mij als volgt: Op de dipstick zit een antilichaam "gecoat" die reageert met het hormoon wat in je urine zit als je zwanger bent. Dus als je het hormoon in je urine bevat dan hecht dit aan de coating op de strip, wat resulteert in een zichtbare tweede streep. De eerste streep is een negative controle, deze zegt of de test geslaagd is of niet. Alleen als de negative controle zichtbaar is, is de test goed. Het werkt volgens het ELISA principe (antilichaam-antigeen binding) en er zijn naast zwangerschapstesten nog heel veel andere toepassingen met deze techniek (ik gebruik het op mijn werk om virussen in plantenzaden aan te tonen) Wat ik me wel afvraag is hoe ze weten hoeveel weken je zwanger bent. Misschien komt dit door de hoeveelheid zwangerschapshormoon oid? Naja, teveel off topic. Gefeliciteerd met de zwangerschappen iedereen die zwanger is en voor de andere: succes met de spannende dagen/uurtjes tot de test!!!
O Aloha wat spannend! Ben benieuwd naar je cb test! @Hannie: Vandaag naar de ha, ben benieuwd hoe dat gaat! @Tinkerbel: Heb je al getest? Lijkt me inderdaad dubbel voor je, heftig hoor! Voor mij ondertussen dag 48 . Weet echt niet meer wat ik er van moet denken...
Hoi allemaal, Nou, gisteren toch maar eens getest na de volgende symptomen: -enkele dagen gammel bij het opstaan (niet echt misselijk, maar wel niet fit) -vrijdag roze bloedverlies bij het afvegen -wat buikpijntjes, maar anders dan ik gewend ben. Gezien het feit ik geen idee heb wanneer mijn NOD is heb ik het maar eens een testje (kruidvat) gewaagd... en wat blijkt.... manlief en ik zien allebei een tweede streepje. Heeeeeeeel heeel licht... ik dacht eerst nog 'ik zie het omdat ik het wil zien'. Maar toen ik vroeg of mijn lief even wilde kijken zei hij dat hij het ook zag. Mijn man dacht: "Ja die streep schijnt gewoon door..." Kan dat? Over een paar dagen nog maar eens testen.... Groetjes, Elmo
@aloha kan je niet beter bloed laten prikken? Scheelt je een hoop geld. @ alle nieuwe zwangere onder ons van harte gefeliciteerd :d
Ik ben inmiddels 2 dagen over tijd.. maar de testen blijven negatief... dat word dus nog gewoon afwachten...
hi dames! ik ga vandaag niet testen heeft weinig nut denk ik want heb vannacht heel veel gedronken moest steeds me bed uit omdat ik dorst had dus tja. morgen weer een dag! al denk ik haast dat het niet meer nodig is om te testen aangezien me borsten nu echt uit me bhs vallen en ik dus nu maar een zwangerschapshemd heb aangedaan zodat het er niet zo vreemd uitziet in een shirtje haha zo vreemd he 4 borsten