Wachtbankje Mei 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knorretje84, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
    @ tinkerbell gefeliciteerd !

Probeer te genieten van deze zwangerschap ondanks de tegenslag vorige keer !

2. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

ik heb idd met cb met indicator getest dus ik ze goede testen.

3. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

nee dat is onmogelij zegt de gyn, dus we zien wel even!!

4. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik hoor hier tegenstrijdige berichten over....zou eerst de kruidvat testen proberen...die zijn tenslotte maar 5 euro. Scheelt een hoop geld. Als die positief is kan je altijd nog de cb doen ;)

5. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Tinkerbell!!!!! Gefeliciteerd meid! Heel goed dat je zegt dat dit kindje nieuwe aandacht waard is en dat Lieke over jouw en haar brusje waakt. Tuurlijk is het verlies nog ongelooflijk vers en niet verwerkt en tuurlijk heb je angst dit keer maar je manier van hierop kijken is echt een dik respect waard! Geniet ervan!

mamavand ik vind het ook zo goed als onmogelijk om met 2,5 week al posi te testen maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Heeft de gyn de vruchtzak en dooier opgemeten? zo ja hoeveel mm was dat?

6. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
    ja de kv testen haal ik ook en met cb ga ik op dat moment op mijn gevoel af. Ik neem vanavond een beslissing wat betreft het testen maar zal me wel al een voorraad aanschaffen als tegen dan de ongi nog niet is doorgekomen. in spanning afwachten dus ;)

7. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

aloha
    er staat op de eco 0,566cm
    daaronder stat 4w3d
    daaronder 27-01-2012

kun je hier at uit op maken dan uit die mm, of cm??
    boven in de echo staat 4,2cm en daarnaast 52hz!??
    ben benieud wat je ervan zegt?

8. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Die getallen zeggen niet veel meer dan dit:
    het aantal cm wat je zei is het totale formaat van je baarmoeder wat op de echo afgebeeld is dus het complete fototje zeg maar.
    het aantal hertz is de golf waarmee de echo gemaakt is.

heb je een foto meegekregen? maak hier anders even een foto van.. is sowieso slim aangezien echos snel verkleuren en je hem op die manier goed kan bewaren nog.

9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

mijn cam is leeg maar wacht ik zal even foto maken en plaatsen

10. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

bij deze de echo

11. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

sorry ging niet helemaal goed maar hier is de echo

12. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Je ziet inderdaad een vruchtzakje in begin stadium
    dat iets donkerderwitte daaromheen is volgens mij baarmoederslijmvlies als ik me niet vergis

Is wel beetje vergelijkbaar met mijn 1e echo waarop iets te zien was van krap 5 weken.

13. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Ik zeg gefeliciteerd tinkerbel! Wat een mooi nieuws na het vorige verlies!

Voor alle wachtende! Ik begin wel last te krijgen van een houten kont! En jullie? Hihi ;)

14. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    Ik had al weinig hoop meer... Maar heb nu ff n dik baal moment :(
    Net van de huisarts weg. Ben inmiddels ruim 3 weken overtijd, maar ook de HA had een negatieve test. Ik krijg nu hormoontabletten om m'n cyclus te 'resetten'. Zodat ik ongesteld word en m'n cyclus weer op orde komt.
    Maar ik denk dat ik ook maar ff bij de Kv langs ga voor de teunisbloemolie. En dan maar weer door duimen. Dus ik kan over n weekie op rood. Mocht de menstruatie uitblijven wil de HA een echo maken. Stiekem hoop ik nog een heeel klein beetje daarop, maar eigenlijk tegen beter weten in. Ik waggel dus nog ff in onzekerheid door.
    Dus dan schuif ik n bankje op. New month, new change.

15. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Gefeli nieuwe roze dames!!!
    Ik heb vanmorgen getest, hoopvol na die zeer positieve ovu test van gister. Helaas negatief... Test was omo wit. Snap er echt niks van. Dus of ik had gisterochtend vroeg een LH piek ( wat ik niet snap want dat schijnt alleen in de loop van de dag te gebeuren voor zover in de bijsluiter staat, en niet om 7.30 's ochtends...) of die hele test van gister spoorde gewoon niet. Het kan volgens mij niet dat de ovu test posi geeft en de zwangerschapstest negatief als je toch pril zwanger bent....
    Al met al niet zwanger dus. Vanmorgen redelijk ingestort en besloten om de komende periode even geen gebruik meer te maken van ovu testen, temp metingen en andere toestanden. We laten het even op zijn beloop. Zal ook hier even niet zoveel meer komen. Moet even rust krijgen in mijn hoofd, ben bezig mezelf gek te maken.

Bedankt voor jullie support in ieder geval! En heel veel sterkte voor de wachtenden!

16. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Balen Hannie! Je hoopt dan natuurlijk toch dat de ha wel een positieve test krijgt.
    Hopen dat dat resetten helpt en je daarna weer een gewone cyclus krijgt.
    Als het bij mij nog lang duurt misschien ook maar eens langs de ha denk ik.

17. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    he bah Hannie en Madelein! Wat een onzekerheid toch! Hoop dat alles op zijn pootjes terecht komt hannie. en madelein ik hoop op een alsnog posi test straks voor jouw.. misschien was je urine minder geconcentreert?

18. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    He Madelein, wat vervelend voor je... Je kan jezelf helemaal gek maken inderdaad, merk ik ook af en toe.

19. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @ aloha: Thanks, maar ga nergens meer van uit. Heb met ochtendurine getest, en lag gister al om 21.00 in bed omdat de stroom op het eiland uit was gevallen ( tja wat moet je anders doen ;)) Dus nee urine was niet minder geconcentreerd. Ik word inderdaad gek van die onzekerheid, wat vanmorgen een beetje eruit is gekomen. Arme man van mij, enorme huilbui. Maar we moeten blijkbaar gewoon nog meer geduld hebben. Zijn pas vanaf januari bezig ( al is dat ondertussen ook al bijna een half jaar...) Dus vergeleken met sommigen hier hebben we niks te klagen.
    Hoop heel erg dat het voor jou goed gaat deze keer!!!

20. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Balen hannie en madelein :(

Deel Deze Pagina