@ Mamavand; Wat fijn dat je een echo hebt gehad en alles goed is!!!! Beetje opgelucht? Wel vreemd dat er zoveel onduidelijkheid is over hoe lang je precies zwanger bent. Je uitgerekende datum zou nu 26 januari zijn? Dat is die van mij ook (Al weet ik het natuurlijk nog niet precies, aangezien ik nog geen echo heb gehad ) @Soepkip en Tassie; GEFELICITEERD! HEERLIJK! @ Aloha, meis, wat moet jij veel onzekerheid doorstaan. Vandaag nog plannen om te testen? Voor alle wachtende een dikke knuffel!
Ik heb vanmorgen weer getest. Hij is nu zo goed als wit.. snap er geen ene reet meer van. de ene dag is de test posi dan weer nega dan weer posi dan weer nega. ik had vanmorgen toen ik opstond het gevoel van ja vandaag gaat die knallen. ik heb zoveel kwaaltjes en me borsten zijn zo groot en gespannen enz en nog een heel rijtje kan ik zo opnoemen.ik ben nu compleet in de war en verdrietig en boos. Huisarts heb ik gebeld en een belafspraak mee gemaakt voor vandaag ( ik ben verhuist en heb hier nog geen nieuwe en mn oude huisarts is nogal ver weg vandaar bellen ) morgen ga ik sowieso naar me oude woonplaats en ik gok dat ze me dan laat bloedprikken. voor nu ben ik zwaar ontgoocheld.
vandaag is mijn NOD ik kon vanochtend niet wachten met testen omdat ik totaal geen ongi krampen heb maar mijn test was helaas negatief dus nu maar afwachten wanneer mijn ongi komt groetjes ! voor alle zwangeren gefeliciteerd ! p.s kan het ook zo zijn dat als ik nu nog niet ongi wordt dat ik een paar dgn later miss wel posi test
Vandaag cd 37 en heb vanmorgend een zw testgedaan, helaas negatief resultaat. Nou als ik ongi word mag hij best komen ipv mij in onzekerheid te laten :x zomer123 heb je al getest vandaag?
he bah meid!! dat is niet waarop je had gehoopt! Wel vreemd dat die ongi dan niet komt hoor.. misschien toch maar primolut vragen als die niet doorzet..?
NOD LIJST MEI 1 mei: Knorretje84, 4e ronde, 2e kindje Jez, 3e ronde, 1e kindje Loes, 4de ronde na mk, 1ste kindje Happygrump, 8e ronde, 1ste kindje Mek, 2e ronde, 1ste kindje Fatface, 4e ronde, 1ste kindje Hannie, 5e ronde, 1ste kindje 2 mei: Deb27, ? ronde, ? kindje Anna27, 2e ronde na ma, 2e kindje Lovelybabe, 1e ronde, 1ste kindje Pantertje , 10e ronde , 1ste kindje 3 mei: Blaadje, 2e ronde, 1e kindje Mendy, 10e ronde, 1e kindje Beertje83, 3e ronde, 1e kindje Sanni, 4e ronde, 1e kindje Bezigbijtje, 17e ronde, 1e kindje (3-5mei nod) Nattasja77, 1e ronde, 3e kindje Diana75, 4e ronde, 1e kindje 4 mei: Leeuw87, 2e ronde, 1e kindje 5 mei: Blue21381, 1e ronde na mk, 2e kindje Zonnedans, 7e ronde, 3e kindje Jipje 6 mei: Labrador, 4e ronde, 1e kindje Goud, 6e ronde, 2e kindje Avil, 3e ronde, 2e kindjeb 7 mei: Pjpj, 2e ronde na mk, 1e kindje Frenzy, 1e ronde na vroeggeboorte 2e kindje Pientje, 10e ronde, 1e kindje 8 mei: Zussie, 2e ronde, 1e kindje Anouk79, 5e ronde, 1e kindje Leo85, 3e ronde, 1e kindje Mirandadep, 5e ronde, 2e kindje Ecila1982, 2e ronde, 2e kindje chiset81. 2e ronde, 2e kindje 9 mei: MieWie, 3de ronde, 2de kindje Sadas, 1e ronde, 1e kindje Debbje, 1e ronde, 1e kindje 10 mei: Sjenny, 3e ronde, 1e kindje LindeDD, 4e ronde, 1e kindje Poohbeer1, 1e ronde, 1e kindje December, 11e ronde, 1e kindje 11 mei: selena149, 14e ronde, 1e kindje 12 mei: Hel00n, 12e ronde, 1e kindje Lieverd, 6e ronde, 1e kindje madje, 4e ronde 1e kindje 13 mei: Buufke, 4e ronde, 1e kindje Princess25, 2e ronde, 1e kindje Assepoes84, 3e ronde,1e ronde na VMK 1e kindje Daantje1984, 2e ronde na mk, 1e kindje Ninja2, 1e ronde, 2e kindje Liske 3e ronde, 1e kindje 14 mei: 15 mei: 16 mei: MwMariska, 14e ronde (6e ronde clomid) 1e kindje iNikkens, 2e ronde, 1e kindje Andereejaa, 1e ronde, 2e kindje 17 mei: 18 mei: Lotte30, 5e ronde, 1e kindje Englishwoman90, 2e ronde, 1e kindje Whitesaber, 7de ronde/2de ronde clomid, 2de kindje Zowie, 13e ronde, 1e kindje Jessy82, 1e ronde, 2e kindje MamavanD, 1e ronde na vmk, 2e kindje 19 mei: Kinderwens2011 4e ronde, 3e kindje Surf, 2e ronde, 3e kindje Biejie, 6e ronde, 2e kindje Wupsie, 2e ronde (6e maand) 2e kindje (Clomid) Jantine, 1e ronde na mk (maart), 1e kindje 20 mei: Babyliciouss, 2e ronde, 2e kindje Aloha, 1e ronde na MA, 1e kindje mona75, 1e ronde na 2x mk Pumbaa, 2e rond, 1e kindje koetjekuuk, 1e ronde, 2e kindje Yasmin86, 5e ronde, 1e kindje 21 mei: Alex1982, 7de ronde, 1ste kindje Princess79, 3e ronde, 1e kindje 22 mei: Tassie90 Soepkip, 6e ronde, eerste kindje (19mei positieve test) 23 mei: Selle, 1e ronde, 2e kindje Onbekend1, 8e ronde, 1e kindje 24 mei: Dolfijntje82, 5e ronde, 1e kindje Troela85 ronde 4, 1e kindje Zomer123, 1e ronde, 1e kindje 25 mei: Madelein, 3e ronde, 1e kindje Puck1978, 4e ronde, ? kindje 26 mei: Fleur1976: 4e ronde Clomid, 2e kindje Silly84: 6e ronde, 1e kindje Cycy: 7e ronde, 1e kindje 27 mei: Twinny2002: 3e ronde, 1e kindje Essieee: 3e ronde, 1e kindje Anne85: ronde 8 mmm Chicken26: 10e ronde, 2e kindje Naomi1971: ronde 8, 1e kindje 28 mei: Merelleonie: 4e ronde, 1e kindje Kicks: 22e ronde, 1e kindje 29 mei: Baby90 Lizzy14, 1e kindje Missme21, 1e kindje 30 mei: Diana75; 5e ronde, 1e kindje TJ82; 2e ronde na MA, 1e kindje Prisca, 2e ronde na mk, 1e kindje 31 mei: Dreamer, 3e ronde, 1e kindje zwanger, ongesteld, twijfeltest, overtijd met (nog) negatieve test, vlindertje,MMM, cyclus van slag, niks doorgegeven
ik heb net me gegevens even in ff gezet.. en ik krijg waarrempel een rood kruis maar wel dus pas laat en op de dag dat de pijn begon.. vreemd!!!!!
Nou ik was van plan om nog een paar dagen te wachten en nog eens te testen of misschien is de ongi dan al doorgezet. Zoniet dan bel ik de HA op en zie ik wat ze mij adviseert. Ik ben nu 9 maanden gestopt met de pil misschien dat ze zegt dat ik alles gewoon zijn natuur moet laten gaan
wow dames spanning alom!!! Aloha, ik hoop zo voor je dat het wel goed is!!! LindeDD, Ga je al een bloedtest vragen bij de ha of wacht je nog even?? Ook ik heb verschillende kwalen, maar helaas ook allemaal te verklaren haha!! Opgezette buik (heb een spastische darm), Steken in me buik (ook dat kan van de darm komen), hoofdpijn (laatste tijd wat druk gehad op het werk), pukkels (kan in principe ook van een aankomende ongesteldheid zijn) En ga zo maar door haha! We wachten af! Alle wachtende met mij suc6!!
ja is wel verstandig inderdaad. huisarts geeft meestal iets nadat je 2 x een menstruatie heb gemist zeg maar.. maar goed elke huisarts is anders en als je erom vraagt werken ze vaak wel mee. wanneer heb je je laatste knal ovu gehad dan? ik zou dan 14 dagen daarna nog een test doen en als dat niets is even naar de ha. of bloed prikken om te kijken of je je ei al gehad hebt.. misschien is dat ook iets...
jeetje wat een teleurstelling!! ik ga zo testen , verwacht ook niks! , dus laat de ongi ook maar komen!
Jeetje Aloha, het word je ook niet makkelijk gemaakt! Inderdaad maar eens bij ha bloed laten prikken. @F0rever: Je kan nog best over een paar dagen nog eens testen. Wel balen dat ie nu negatief is. @Onbekend: Voor jou ook balen van de negatieve test! Wat een onzekerheid allemaal! @MissMe: Ik wil nog even een weekje wachten, dan volgende week nog eens testen en daarna eventueel naar de ha. @Zomer123: Hoop op een positieve test voor jou!!
@lindeDD : ik hoop dat ik over een paar dagen wel positief test ik hoop het echt... ik snap nu mensen die zeggen dat ze al lang bezig zijn met kinderen en dat ze op een gegeven moment het hoofd laten hangen... maar we gaan positief door wel moeilijk nu maar komt goed
ik zou gewoon al een testje wage ik heb 4 dagen voor nod posi getst met de cb met zwangerschapsindicator die reageert vanaf 25 ml!!
Net getest...omo wit! dit is ook nog maar ronde 1, dus ging er ook niet van uit! dus....wachten op de ongi...nog geen tekenen..!
wel eerst dacht ik op cd14 omdat ik toen een ovutest gedaan had en ik vond de T even donker als de C. Maar toen bleven men ovutesten raar doen, altijd een donkere T maar niet altijd even donker of donkerder dan de C en op cd 22 een knaltest. Ik heb ze toen nog geplaatst op het forum. Toen ik op cd 28 niet ongesteld werd heb ik mijn nod ook verschoven en gisteren zou dan normaal gezien mijn eventuele nod zijn geweest cd 36 dus. De langste cyclus di eik ooit heb gehad was 35 maar dat was denk ik nog van het ontpillen. Nadien meestal 32 dagen en zo waren mijn cyclussen ook voor ik de pil nam. Nu zit ik dus op cd 37...