Oeh blue! Ik zie 3 pendels van juli! Dat klinkt beter als de mijne Hoop voor je dat alles weer een beetje op gang komt.
balen zomer, maar wel duidelijkheid. En sjenny, ik ben al blij als er een pendel klopt, zolang het dan maar een plakbeeb is
Ja dat is uiteraard het allerbelangrijkste! Ik zal in iedergeval mijn duimen laten draaien voor je! *knuf*
dank je sjenny! Duim ook voor jou. En dat je snel duidelijkheid hebt. Wachten duurt normaal al lang, maar na een mk lijkt t wachten eindeloos.
@Mamavand: Snap dat je bang wordt als je bloed verliest. Ik hoop dat er niks aan de hand is! @Aloha: Jij hebt zeker maffe testen . Wanneer ga je naar de ha? Ik ben aangeland op dag 50, nog geen verandering...
ik heb na gister niets meer verloren maar ben nog wel bang. ik word vandaag terug gebeld door de gyn of ik nog mag langs komen voor ik op vakantie ga! dus even afwachten heb wel besloten om vandaag niet te gaan werken en even me rust te pakken lefs mamavand
Die rottige medicatie. Ben zo moe en buikpijn echt ontzettend en t straalt helemaal uit naar m'n heupen, benen en rug... Volgens de bijsluiter kunnen het bijwerkingen zijn. K d8 ff weekje slikken en dan ongi of een echo maar als dit n week doorgaat word ik daar niet heel vrolijk van. Overigens nu ook aan de antibiotica ivm keel en longontsteking, tgv hooikoorts. Word je ook niet heel veel fitter van. Maar we gaan gewoon door. Thuis zitten kan ik ook niet. En vandaag ga k koken met de kids op m'n werk (school) altijd leuk. Balen meiden ongi, juni word vast een topbankie voor jullie En Linde je wandelt nog ff door, zonder HA bezoek? Succes met afw88!
Hoi dames, Bijna 2 weken geleden was ik zo blij, ik had na mijn miskraam van vorige maand wederom een positieve test in mijn handen! Nu moet het goed gegaan, ik had gespannen borsten wat ik vorige maand niet had en ik had geen bloedverlies, wat ik vorige maand wel had.. Helaas, waar ik toch zo bang voor was, is gebeurd. Afgelopen donderdagavond last van bruin verlies en zondag werd dit wat rood en afgelopen maandag bloedverlies als een goede menstruatie. Dit was maar 1 dag. Gister bij de gyn. geweest en mijn HCG was 110, volgende week opnieuw prikken. Ik sla het wachtbankje van juni over, ik wil mijn lichaam even een maandje rust geven en hoop dat het een volgende periode wel goed blijft zitten. Succes allemaal en geniet als je al wel zwanger bent! Liefs
hallo dames op het wachtbankje!! de genen die weer moeten wachten veel sterkte!! ik zit er nog steeds op zal ff lijstje geven vandaag weer test gedaan negatief weet enkel wanneer men follikel er was en dat was 11 mei weet dus niet wanneer die is gesprongen en wan ik de test zou kunnen doen om dat ik een maand hier voor een menstruatie heb overgeslagen... men laatste menstruatie was 23 maart! hier lijstje van symptomen afgelopen 2 week 11 mei gynacoloog om 14:30 geen zwangerschap te zien waarschijnlijk cyclus overgeslagen en er zat een follikel in linker eierstok van 22 mm stond op springen... dus nog meer klussen gelukkig de maandag er voor ook geklust gemmeenschapsdagen rond eisprong 9 mei 11 mei 13 mei 15 mei 15 mei savonds na gemeenschap wat steekjes 16 mei koortslip en puisjes borsten worden gevoelig aan de zijkanten 17 mei zere borsten zijkanten 18 mei zere borsten zijkanten winderig en darmkrampjes smorgens na ontlasting rond 10 uur wat slijm met beetje rose erin{misschien innesteling} 19 mei rose bij afvegen 2keer die dag 20 mei test negatief 21 mei getest negatief ... gemeenschap gehad... geen rose afscheiding enkel wat witte afscheiding 22 mei alles toppie bij opstaan weinig last van de borsten savonds meer last..... geen rose afscheiding meer 23 mei alles toppie bij opstaan weinig last van de borsten savonds meer last..... geen rose afscheiding meer test negatief 25 mei smorgens borsten zijkanten ligt gevoelig af en toe vlagen misselijk heid geuren sterker geen bloedverlies{test negatief} 27 mei vrijdag weer testen!!! ik hou het netjes bij nu maar eens!!!! zo als het wel raak mocht zijn ik voor een volgende keer beetje richtlijn heb.. dames wens jullie hele fijne dag en de dames die nog willen testen vandaag of morgen veel suc6 ...en de rest op na de volgende maand!! En de geen die op vakantie gaan hele fijne dagen toegewenst.. liefs famke
Ik denk dat ik maar een maandje opschuif...Begon gisteren met bruine afscheiding en nu lijkt het wel of de duiveltjes er zijn! Wel zonder alle ongemakken als buikkrampen, hoofd en rugpijn! Beetje vreemd dus en weer te vroeg! Heb nu cyclus gehad van 22 dagen en normaal 27 of 28. Hadden er zo'n goed gevoel bij deze keer! Ik ga ook niet meer uit van pijntjes en andere dingen dat eventuele symptomen zouden kunnen zijn hoor! GEwoon om de dag klussen en dan maar zien... Op naar de volgende maand! Meiden die wachten; heel veel succes! Meiden die zwanger zijn; GEFELICITEERD!! Liefs D.
hoi dames ik zit ook nog steeds op het wachtbankje mijn klachten : - zere zijkant borsten - vol gevoel - zere rug - moe moe moe - last van mijn ogen - spierpijn in de benen - steken van mijn zij uit richting navel ben nu 2 dgn over tijd gister getest negatief
hoi meiden ik zit ook nog op het wachtbankje, mijn vorige nod was 27 april eisprong geen idee maar heb in de middelste weken geklust.. normaliter zou ik dus morgen kunnen testen alleen is mijn cyclus onregelmatig.. hmm dus btje lastig. Ik heb de hele tijd het gevoel ongi te worden, maar nog niks.. ook btje rugpijn.. zo spannend, hoop dat het eindelijk eens raak mag zijn:S
@ Assepoes: Wat verdrietig voor je! Heel veel sterkte! @ Hannie: Wat vervelend dat je zoveel last van de medicijnen hebt, hoop dat dat niet te lang duurt! @ Famke: Lastig he, die onzekerheid . Jij hebt in ieder geval geen testvrees zoals sommige van ons