Wachtbankje Mei 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knorretje84, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Even tijd om te reageren nu:D
    We zitten lekker in ons tuintje in de zon! MMM wat een heerlijk weertje is het toch he, en dan te bedenken dat het pas april is!:cool:

maar ik las over meiden die als ze iets willen ze het NU willen.. dat heb ik ook met alles. Helaas kan dat niet altijd vanwege financieel:p
    Maar bij dit heb je er zelf echt helemaal NIKS over te zeggen, daar ben ik wel achter. Zie het als een voordeel doordat dit wat langer op zich laat wachten, leer je ook dat je met de rest wat langer kan wachten;) hihi....

voor de meiden die nieuw op het bankje zijn: welkom!
    Ook voor jullie staat er een lekker glas ijskoude ice tea klaar hoor;)

@ALL: weinig te melden zelf. Vannacht en vanmorgen buikpijn gehad. Nu niks meer te voelen... nog 8 dagen te gaan:cool:

2. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    doe mij nog maar een icetea haha lekker met die hitte:)
    hier aan het wachten tot de nare ongi weg is:p wil weer verder klussen^^

3. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey,

ik denk dat ik weer rond de 23 dagen ga uitkomen. Zit nu op dag 22 en heb erg het gevoel in mn buik dat ik ongi ga worden. nou ja, 23 dagen zijn wel steeds zo voorbij.

xxx

4. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.046
    2.914
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik doe dit voor het eerst, maar weet niet welke ronde dit al is. Mijn NOD is 04 mei. Duimen maar!

5. k2tjuh

k2tjuh Lid

13 apr 2011
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ook ik ga voor de maand mei! dit is voor ons het eerste kindje dus echt allemaal nog spannend en de 4e ronde, mijn Nod dag is pas 27 mei dus nog ff te wachten.

groetjes Kirsten

6. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    ik denk dat ik ook 1 dag eerder dan nod ga testen.. op koninginnedag... toch maar kijken of we een klein feestje gaan vieren of niet..

trouwens, bestellen jullie je testen op internet of gewoon in de winkel? ik ben als de dood dat iemand me met die testen ziet!! ik wil het nog zo graag geheim houden... hoe doen jullie dat?

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ovut4esten via internet alleen omdat het dan stuk goedkoper is;)
    en uhmz... zw.testen gewoon bij kruidvat... maar ik woon dan ook niet in het dorp waar ik vandaag kom dus niemand kent me:cool:

8. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Jez: ik koop mijn ovu testen ook via het internet en de zwangerschapstesten bij de kruidvat. Ik ga wel naar een plaats waar ze mij niet kennen.

9. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    zo ik meld me ook weer even. Ben een weekje vrij geweest, had geen betere week kunnen hebben! Heerlijk genoten van de zon, en mijn paardje. Super week!

Hier inmiddels ovulatietesten besteld. Ben benieuwd of ik daar mee uit de voeten kan. mijn NOD valt midden in mijn vakantie, dus zou prima uitkomen als het raak is deze maand ;)!
    Succes voor de andere wachtenden!

10. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    die kruidvat zw. testen zijn niet op internet te koop geloof ik he?
    heb al wel een keer zw. testen van predictor op internet gekocht, maar lees hier alleen maar dat die van kruidvat beter zijn..

11. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    nou nu snap ik er niks meer van... :(
    Vannacht buikpijn linksonder gekregen, lijkt op pijn van mijn eisprong. Dat zou betekenen dat ik op een cylcus van 24 dagen uit zou komen. We hebben za-zo-ma geklust, maar uitgerekend vandaag is mijn man voor 5 dagen naar het buitenland!! GRRR!! Wij hebben geloof ik een abonnement op eisprongen wanneer we niet bij elkaar zijn.
    Ga zo bij de etos even een ovu testje halen, kijken of het inderdaad een eisprong is. Die zou dan nu positief moeten zijn toch?

12. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Dat zou wel snel zijn Madelein, maar wel fijn dat je cyclus dan wat korter is lijkt me. Als je gisteren nog geklust hebt en nu je eisprong hebt, zit je nog wel goed denk ik.

Ik doe geen ovu-testen en voel aan mijn lijf niet wanneer ik een eisprong heb, maar als ik kijk naar mijn gemiddelde, zit ik nu rond mijn eisprong. Nog maar even doorklussen en dan maar weer afwachten.

@Jes: Misschien kan je naar een kruidvat buiten de plaats waar je woont gaan om niet gezien te worden.

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    @Mek: we zitten inderdaad een beetje in het zelfde schuitje.
    Ik keek eerst ook meerdere keren per dag, en ging elke keer op zoek naar foto's van ovulatietestjes van anderen om te vergelijken enzo. Maar ben daar dit weekend mee gestopt en vind het heerlijk!
    Voel me veel rustiger en het is ook beter voor onze relatie, haha.
    Maar we gaan lekker samen testen dan! Ga jij zondag testen?

14. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Ik heb al getest en ben zwanger!

15. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Mek11:
    WAT??? ZWANGER???

Super gefeliciteerd!!! Wanneer was je NOD???

16. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Geen idee.. als ik uitga van vorige cyclus 6-5 maar 17-4 had ik een bloeding en ik dacht door me ei en dan was het 1-5 maar testte vandaag al posi niet knal maar wel duidelijk.. zie foto in me album

17. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Wow super zeg!!!....
    Gefeliciteerd!!!

18. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @ Mek: Gefeliciteerd!! Super zeg!
    @ LindeDD: inderdaad erg snel gezien mijn 2 vorige cylcussen... Maar ik heb liever 24 dagen dan 38 :D. Wie weet helpen de etos capsules wel heeeeel goed ( of ben ik gewoon nog volop aan het ontpillen ;))

ik hoop dat hier ovu test kenners zijn :D
    Net een setje testen gehaald bij de etos, en er komt een heel licht streepje. Uitgaande van de pijn in mijn buik die gister/ vannacht begonnen is denk ik dus inderdaad dat ik mijn eisprong gehad heb ( en mijn LH piek al geweest is) Ik zal morgen nog een ovu testje doen, als die nog lichter is is die kans groot toch?

Dan hoop ik maar dat het klussen op tijd is geweest. Gisteravond de laatste klus ronde gehad. Nu zit manlief weer in het buitenland...:(

19. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    @ mek mooie test hoor heb ff gekeken:D
    @madelein: jah als je test morgen weer licht is en je ei is geweest heb je precies nog op tijd geklust:D

20. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @Mek: Gefeliciteerd!!! Wat heerlijk voor je! Ga zo even je test bekijken ;)

Deel Deze Pagina