ja je kunt nog weken posi testen omdat het hcg langzaam zakt in je lichaam. maar ik dacht dat als je een spontane mk hebt gehad je die kreeg omdat je hcg zo laag was dat het niet meer vastgehouden werd door je lichaam en die het dan afstoot.. ik heb een spontane mk gevolgd door curretage gehad. dus had verwacht dat het nu wel weg zou zijn. helaas dus. ik heb net toevallig wat vragen erover gesteld in het miskraam gedeelte en blijkbaar kun je met hcg in je lijf ook een ei krijgen.. vind dat maar vreemd want dat zou betekenen dat je als je zwanger bent ook een ei kunt krijgen? word vervolgd.. want snap het momenteel nog niet helemaal. weet wel dat ik ook ongi kan worden zonder ei zodra ik nega test.. net zoiets als wanneer je de pil slikt is het dan. een ontrekkingsbloeding en geen echte menstruatie. Dus doe mij maar een nega test nu! want dan weet ik als die daarna weer posi is dat het een nieuwe zwangerschap is!
Na 5 dagen over tijd en een negatieve test rijker kan ik mezelf inmiddels toevoegen aan de lijst voor mei, 19 mei
Bah...kon mezelf niet inhouden... en negatief Pfff hopen dat ik gewoon te vroeg was Heb nu voor mij links net onderaan bij me ribben steken... Zou dat me ei kunnen zijn? Misschien is die gewoon net zo laat als voor me mk?!? me lijf is echt totaal in de war... Voel me nu dubbel in de maling genomen eerst door de MA en nu voelt het als zwanger maar negative test. Bah bah Sorry moest het even kwijt. @Mek gefeliciteerd!
Hoi Aloha, Ik ben begin maart gecurreteerd na een zwangerschap van 12 weken. Ik zat met het zelfde probleem als jij. Om een beter beeld te krijgen voor mij zelf ben ik toen m'n temperatuur bij gaan houden... Wanneer je zwanger bent is deze een stukje hoger dan anders. Op het moment dat m'n temperatuur weer normaal was heb ik een zwangerschapstest gedaan en deze was toen negetief...Bij mij gaf het een stukje rust, misschien kun jij hier ook iets mee. Ik dacht ik moet het toch even kwijt. Liefs Daantje1984
lief daantje maar ik temp ookal. hij schommelt alleen heel erg nu. maandag was hij weer als vanouds maar vanmorgen weer op nivo zwangerschap. Maar ik blijf gewoon doortempen en hopen dat het snel goed komt! sjenny balen zeg! net onder je ribben is je ei niet. je baarmoeder zit achter je schaambot en net schuindaarnaast/boven zitten je eierstokken. je krijgt dus als je het voelt daar een steek links rechts of beide kanten. probeer de testen nog even weg te leggen meid je maakt jezelf er alleen maar gestresst mee al begrijp ik dat je ze doet hoor! wanneer heb je je ma gehad? wlkom chntl zonde dat je nega teste bij 5 dagen overtijd. wellicht laat ei gehad? hoop voor eind mei 2 streepjes voor je.
Jammer dat je er geen pijn op kunt trekken, ik hoop dat de hcg snel uit je lichaam is, dan kun je weer verder voor je gevoel(dat had ik) Dikke kus Daantje
Inderdaad. Al heb ik al het gevoel verder te kunnen nu de miskraam achter de rug is... ik hou me nu er even niet zo mee bezig maar ik denk dat rond de periode dat ik normaal gesproken ongi moet worden dus rond 20 mei uitgaande van perfecte 28 dagen cyclus.. dat ik rond die periode wel begin te stressen als ik niet ongi word.. lijkt me helemaal naar als ik dan niet ongi word en nog steeds posi test.. kan me voorstellen dat ik dan mezelf misschien wijsmaak dat het een nieuwe zwangerschap is of juist andersom.. kortom dat zal dan wel erg verwarrend worden! maar 'gelukkig' is het nog geen 20 mei en ga ik gewoon proberen een ei te spotten.. en anders snel een ontrekkingsbloeding te krijgen om daarna een normale cyclus te hebben!!
Ik hoop voor je dat je idd een ei kunt spotten... en anders dat je weer snel je oude ritme op kunt pakken. Bij mij zelf is het gelukkig vrij snel 'gewoon' geworden... Na een goeie 5 weken ongsteld geworden en nu is het een beetje vogelen wanneer ik denk m'n eisprong te hebben...Nog geen duidelijke cyclus namelijk, dan maar lekker aan de klus. X daantje
jij zit dus precies in de ellende en stress waar ik zo bang voor ben dat ik die ook ga krijgen. het niet ongi worden na een mk. het is wel hoopvol dat je test nu negatief is eigenlijk.. je hebt kans dat je ei nog komt of dat je een ontrekkingsbloeding krijgt net zoals bij de pil. hoe dan ook ik hoop dat je ongi word. dat zal 1 betekenen dat je cyclus redelijk opgang is en je je daar niet meer druk over hoeft te maken. en 2 dat je gerichter kan klussen in de volgende cyclus. maar bovenal hoop ik natuurlijk dat het weer direct raak is en je aankomende 9 maanden geen bloed hoeft te zien! voel met je mee en kan me je verwarring voorstellen.
ja heerlijk weer intiem zijn is ook goud waard na alles wat er gebeurd is bij jullie en bij ons en bij sjenny! Ik kan niet wachten tot we weer eens normaal intiem kunnen zijn.. eerst was het voorzichtig wegens de zwangerschap daarna vreemd wegens de komende miskraam en nu de 1e keer na de miskraam lijkt me helemaal vreemd.. maar weer goed oefenen dus als het bloeden helemaal over is hier..
@ aloha... Ik weet hoe raar het is om nu ineens een neg test te willen terwijl je eerst alleen maar een pos wilde. Zie je m al wel lichter worden? Bij mij liep die echt omlaag binnen 2 weken tijd. toi toi xxx
oja, mijn cyclus is vrij snel weer gestart na de curretage. 2 weken later had ik mn eerste bloeding alweer. en ook de ovulaties komen op tijd. Alleen nu dus ineens teruggezakt naar 23 dagen.
Wat een ellende boven mij . Hoop voor jullie dat het heel snel weer op gang komt allemaal en raak is!!! Hier ook nieuws: Kan eigenlijk net zo goed vast op het wachtbankje van juni gaan zitten. Net weer ovu test gedaan, is alleen nog een heeel licht streepje te zien, waar vanmiddag een redelijk dikke streep was. Dus heb mijn LH piek gehad. Morgen of overmorgen eisprong dus, en dan is mijn man nog niet terug. BALEN!!!! Dat is nou al de 3e keer dat we gewoon niet bij elkaar zijn als ik mijn eisprong heb! GRRR!!!! Voor de rest: Succes deze maand en kom maar op met dat roze!!!
Hè getsie, wat een nare ervaringen hebben jullie gehad zeg! Ik ga maar hopen dat me dat allemaal bespaard blijft.. 1 ding is zeker, jullie kúnnen in ieder geval zwanger worden..! Ook al wil je dat misschien nu niet zo horen.. Ik had trouwens gister nog een lolletje, een cliënt op mijn werk vroeg me of ik misschien zwanger ben??? Nou ik als skelet zie er toch niet zo uit, maar dacht wel je moest eens weten hoe ik hoop dat je gelijk hebt.. ik hoop dat het een goed teken is!
Sommige mensen zien/voelen dat aan.. wij werden vorige week gefeliciteerd door iemand en snapten het niet waarom. Ben benieuwd als we dit over 8 weekjes vertellen of het daarom was hihi
Wie weet Jez! Ik heb inderdaad eerder gelezen dat er mensen zijn die dat al heel snel zien aan iemand. Je kan binnenkort al testen zie ik? Hier is het rustig. Gisteren was ik nogal beroerd van de hooikoorts dus is het klussen er bij in geschoten... Hoop dat ik het vanavond in kan halen, anders wordt de kans deze maand weer een stuk kleiner ben ik bang.
Hier is de ongi zich aan het melden! Dit betekent toch een NOD in april, ik heb mijn oude cyclus van 28 dagen weer terug! Zo blij! Die ovutestjes hebben me mooi voor de gek gehouden, want waren super licht op het moment dat ik mijn eisprong gehad moet hebben als ik terug reken. Dus niet echt geklust rond die periode. Mei wordt mijn maand! Klusperiode valt in onze vakantie en NOD ongeveer op mijn man zijn 30e verjaardag ;o) Ik zal me vanavond even opnieuw op de lijst zetten!