Wachtbankje Mei 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knorretje84, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Ik zou daar niet in gaan als je zwanger kunt zijn... Kan nooit goed zijn. Ik moet ma vliegen en zie er wel tegenop ze zeggen dat het geen kwaad kan maar toch...

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hee Mek!
    Vliegen kan echt geen kwaad hoor!
    Zorg dat je genoeg drinkt en dat je bij het gangpad zit zodat je elk half uur even je benen kunt strekken (ivm trombose).
    In achtbanen enzo zou ik ook niet gaan denk ik ;o)

Ik heb besloten.... ik ga niet naar de kruidvat vandaag, maak mezelf alleen maar gek.
    Ik moet maandag en dinsdag werken dus dan heb ik toch geen tijd, als ik woensdag nog niet ongi ben ga ik naar de kruidvat.
    Zo.... we zien wel! Beetje rust in de tent brengen ;o)

3. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ mek..... ik voel me prima, borsten doen wel wat zeer, ben moe en vanmorgen een beetje misselijk. Heb ik allemaal al een paar dagen maar dacht steeds dat ik ongi zou worden. Heb zo mn kop in het zand gestoken om een tegenvaller op te kunnen vallen.

Het ging net ergens over pauline oud, ik heb het 9 maanden dagboek tijdens mn eerste zwangerschap zwangerschap gekocht. Ben gestopt met schrijven toen het misging maar wil het nog wel bijwerken over de weken erna. Heel stom maar heb het gister (toen ik het nog niet wist) aan mn moeder laten zien. Daar had ik ineens behoefte aan maf he.
    Ik wil er nu ook weer een kopen maar wacht er een tijdje mee, het is me al eens gebeurd dat ik na 8 weken moest stoppen met schrijven.... ga het nu adh vd eerste in een kladblokje bijhouden en schrijf het later over.

Wat betreft vliegen, wij gaan over 4 weken naar turkije. Ik heb gelezen dat je tot 25 weken gewoon mag vliegen maar dat sommige maatschappijen een verklaring oid willen. Ik bel volgende week ofzo dus even hoe dat zit.

Mek, waar ga je opaf?

Iedereen een fijne koniginnendag vandaag...

xxx

4. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Istanbul en daar maar goed op eten en drinken letten.. gelukkig 4* hotel geboekt!

5. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    dames,

zouden jullie nog even met me mee willen denken.
    mijn cyclussen zijn als volgt geweest:
    20-26-zwanger-mk-27-28-23- zwanger.

laatste ongi is gestart op maandag 4 april, vandaag een pos test.
    Ben ik dan as maandag 4 weken?

xxx

6. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Je mag meestal tot 36 weken gewoon vliegen. Daarna willen ze het meestal niet meer vanwege het risico dat je bevalt in het vliegtuig of dat ze ergens een tussenlanding moeten maken en dat kost veel geld.
    Maar het verschilt per maatschappij dus inderdaad verstandig om even na te vragen.

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Loes, ik zou uitgaan van 25 dagen, omdat dat je gemiddelde is?

8. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Gefeliciteerd mek en Loes!

Bij mij gaat het nog steeds raar allemaal... Voel toch echt dingen die ik een maand geleden ook voelde (toen ik nog zwanger was...) maarja zolang ik niet ongi ben hou ik hoop! :D

(als het maar niet weer een cyclus wordt van 61 dagen... :()

Iedereen succes en veel plezier dit weekend!

9. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw LOES GEFELICITEERD:D!!!!!!!!!
    Dit wordt en alcoholvrije Koninginnedag voor je. Zou je het met vrienden gaan vieren, anders wordt het nog smoesjes verzinnen. haha

Ik ben stiekem wel een beetje jaloers op diegene die Roze testen:(.
    Maar ben ook heel blij voor jullie hoor. Denk dat meerderen dit gevoel wel kennen, want we zitten tenslotte niet voor niks op dit forum.
    zucht.....We willen allemaal zooooooo graag.

Het ging straks over het pilgebruik. Ik moet toegeven dat het me heel goed bevalt zonder die rommel. Ik heb ook al tegen mijn vriend gezegd, dat ik niet meer aan deze rommel wil beginnen. Dan maar iets anders, zonder die hormonen.

Wat gaat iedereen vandaag doen??? Ik moet werken. Heb er echt de balen in. nou veel plezier allemaal.
    En voor ons komt dat ROZE ook wel....

xx

10. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Nou de kruitvat is hier in de stad dicht hoor!
    Dacht nog even een test te halen voor de zekerheid maar helaas..winkels gesloten!
    Nu dus echt maar afwachten of de ongi komt..

Of heeft iemand de zw. test van de hoogvliet wel eens geprobeerd? ;) (jaja zelfs daar verkopen ze die dingen)

11. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    @troela, ik herken je beetje jaloerse gevoel helemaal!!!!!
    wij gaan vandaag inderdaad met vrienden op pad, zeg er gewoon niet teveel over. Ik drink wel vaker niet of weinig met zulke dagen en ik drink baco dus het verschil tussen dat of cola zie je niet.

maar we hebben de komende weken steeds met dezelfde personen verjaardagen en mogelijk kampioensfeest van het voetbalteam van mn vriend. vandaag zullen ze er wel intrappen maar als het 4 keer op rij niet drinken is valt het wel op....

ach ja, dat zie ik dan wel weer....

xxx

12. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Zussie. Ik heb ook deze ronde 5dagen voor NOD en vorige ronde 4dagen bruin roze verlies gehad. Ik zie dat jij ook nog niet zo lang bezig bent? Dat kunnen namelijk (hoorde ik ook maar hoor) nog symptomen van het ontpillen zijn...
    Dus hopelijk voor jou, en voor mij natuurlijk gaat dit snel weer over... Mocht het bij jou ook horen bij je cyclus op dit moment.. Hoop uiteraard voor je dat je zwanger bent...

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haai!
    Ja ik ben nu 4 maanden geleden gestopt dus kan best nog ontpillen zijn.
    Maar je hoort ook wel eens dat mensen het hebben en vervolgens zwanger zijn.
    Er zit niks anders op dan afwachten!
    Ik ga nu tot woensdag wachten en dan pas weer testen als er nog niks is!

14. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Ik zal voor je duimen.. Hopen op een roze mei-maand...

15. Steffie1904

27 apr 2011
    43
    0
    6
    Dekra schade-experts
    Capelle a/d IJssel
    Hallo Dames,

beetje laat maar zet mezelf er maar bij , laatste ongesteldheid begonnen op 10 april nod 9 of 10 mei. Dit is de Eerste ronde na stoppen met de pil, wel tussen de 14e en 18e dag na mijn ongesteldheid echt het gevoel gehad mijn eisprong gevoeld te hebben. steekjes links en rechts in mijn baarmoeder? is licht aan blijven houden, en in die dagen en de dagen daarna ook last tijdens het vrijen... sindsdien ook pijn in mijn rug, lichte spierpijn in mijn bovenbenen af en toe steken in mijn liezen en ook een trekkend gevoel, gisteren een (sorry) een grote hoeveelheid doorzichtig slijm verloren sinds een dag of twee drie hoofdpijn en grotere en gevoelige/pijnkele tepels...

MAAR ... dit kunnen natuurlijk en zijn waarschijnlijk ontpillingsverschijnselen ... but you never know hihi

Wel gelijk een heel verhaal .... Maat dacht doe het gelijk goed :)

16. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ik kom hier ook maar eens kijken. Als ik van mijn vorige cyclus (38 dagen) uit moet gaan dan is mijn NOD op 20 mei. Ik weet alleen niet wat ik nou precies moet aanhouden aangezien de cyclus van 38 dagen mijn eerste ronde was. Wat denken jullie? Gewoon weer van 28 dagen uitgaan of de 38 dagen aanhouden?
    Alvast bedankt voor jullie reactie's!

ow ja het is de tweede ronde voor ons eerste wondertje ;)

17. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Ik zou maar van 38 dagen uitgaan. Dan ben je zeker niet te vroeg! Ik weet hoe moeilijk dat is ;) mijn cyclus was 61 dagen... Die daarna is onduidelijk gebleven door mijn MA/curetage! Had mijn nod nu op 6 weken gehouden maar met 4 weken al stiekem getest.. Hardstikke wit... :(

Maar nog steeds niet ongi! :)

Succes meid!

18. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    Sinds vandaag zeurderige ongestelheidachtige buikpijn.
    Zou dit een innesteling kunnen zijn. Eisprong tussen 24-28 april gehad, denk zelf 26 april. Goed geklust rond die tijd.
    Of zou ik nu pas mn eisprong hebben gehad. Vruchtbaarslijm al ruim anderhalve week geleden. Woensdag ovulatiepijn. Wat ik nu steeds heb na de eisprong. Bij mn eerste was het voor mn eisprong. Oh was het maar alvast 10-05 ofzo. Ik sta erop voor 08-05 maar ik denk dat het iets later moet zijn.

Iedereen succes, morgen is het al mei en dan gaat het opschieten!

19. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Wow er is al positief getest hier! Gefeliciteerd Loes en Mek.

Ik snap er weer eens helemaal niks van. Dinsdag bij de gyn een ei gezien dat op knappen stond en nu alweer ongi. Cyclus is dan weer 17 dagen geweest, LF maar 4 dagen......

20. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

Loes, gefeliciteerd!

December, helaas klinkt me dat heel bekend in de oren... neem aan dat je terug naar de gyn moet?

Deel Deze Pagina