@ loes gefeliciteerd dames wat spannend allemaal. voor de nieuwe onder ons welkom en veel plezier. vanavond toch maar een biertje doen, maar niet te veel. morgenochtend testen met de kv2v5. hou jullie op de hoogte.
@ Loes1983: GEFELICITEERD!!! @ Testen: Hier vanochtend hartstikke NEGATIEF getest...Onzettend balen, ff traantje gelaten en nu maar afwachten. Zit nu op dag 32....Mits ik dag 37 nog niet ongie ben doe ik dan nog maar een testje en anders afwachten!!!.... Fijne avond!!!
goedemorgen dames nou heb getest, maar hartstikke negatief. wachten op mijn nod op dins of woens en als deze niet komt vrijdag nog maar een keer testen. heb ook nog nagelezen hoe het bij de jongste was, daar had ik 2 negatieve testen na de datum dat mijn nod al lang moets komen. paar dagen later naar de ha en ja hoor daar was hij wel positief. nu gewoon wachten wat ons brengt. @knorretje balen, maar ook jij nog even wachten, succes.
kom op he dames!! Mei is begonnen en het wordt een knal roze maand voor allemaal!! Hier alles goed ben al plannen aan het maken voor mij vriend... vaderdag mag natuurlijk al wel iets speciaals zijn
mijn temp is trouwens nog steeds hoger. en heb nog steeds last van mijn baarmoeder en onderrug. last van mijn onderrug heb ik met de andere 2 niet gehad. super eri.
Hoi meiden, hier alles goed! Nog 2 daagjes.... Ben erg benieuwd naar morgen, als mijn temp dan niet zakt dan is het al wel goed teken... heb wel wat klachtjes die ik voel waarvan ik denk, zou het dan? Maar ik denk dat het weer nepperij is van mijn lijf, dus ga er niet vanuit. ZOu wel heel toeval zijn als het ronde 17 NET voor de mmm zo zou mogen zijn... nog testers geweest vandaag?
Haai meiden! Als ik mijn ei deze maand goed heb gevoeld heb ik vandaag NOD. Had gisteren al een testje gedaan (Z&K), die was negatief. Ik ga nu wachten tot woensdag, en dan een kv 2 voor 5 halen. Ik kreeg woensdag onwijs buikkramp en lage rugpijn en licht bruin/rose verlies. Het bruinverlies heb ik nog steeds, maar de krampen zijn weg/anders. Voel nu meer steekjes hier en daar. Het kan nog steeds zo zijn dat mijn ongi ineens wel doorzet, maar het kan ook zomaar zijn van niet! Ik heb verder al een paar dagen hoofdpijn (maar dat is niet ongebruikelijk voor mij, heb ik altijd rond ongi) en sinds gisteren heb ik een soort misselijkheid die heel hoog zit voor mijn gevoel (in mijn keel zo ongeveer). We gaan het zien, het kan nog altijd twee kanten op!
Spannend hoor Zussie en bezigbijtje!!! Mijn pukkeltjes ( op borst en rug trekken ineens onwijs weg...) als ik Moederdag nog niet ongi ben ga ik weer testen! Succes iedereen!
Hoi, ik zit ook op het wachtbankje Heb PCOS en vermoedelijk afgelopen vrijdag/donderdag mijn ei gehad. Zit volgens FF 3 DPO, denk zelf 2 DPO. Vorige cyclus met ei had ik een LF van 11.
Loes gefeliciteerd!!! Wat een mooie start van de maand mei, al twee op roze!! Hier geen bijzonderheden, klussen en wachten .
Loes gefeliciteerd!! Wow 2e al deze maand, goed begin voor ons allen. Mijn ongi gevoel was gisteren na een uur of 2 weg, dus wieweet toch een innesteling geweest. Ik wil niet te veel hopen. Vorige maand was ik op vakantie en dacht echt zwanger te zijn. 4 dagen overtijd (dacht dat mn cyclus wel 28 dagen zou zijn, na 2x 28 en 1x 29). Ik was nog geen uur in Nederland en voelde dat ik ongesteld werd. Dit was even een domper, heb ook echt even een traantje gelaten. Had zou mooi geweest. Maar goed nieuwe ronde, nieuwe kansen, zolang zijn we nog niet bezig en we hebben een prachtmanneke. Ik hou mn NOD nu even op 10-11 mei. Iedereen succes!!
ooh wat lief, al die felicitaties... @ mek11, merk jij al iets? ik bijna niks... twijfel er af en toe aan of het wel echt zo is haha xxx