Ik heb bij mn zoontje die van babyboom gebruikt. Nu wilde ik eigenlijk nog even wachten met tempen/ovutestjes, maar mn arts raadde het toch aan, om alles al in kaart te brengen en ook omdat ik mn ei moet spotten ivm gebruik van medicatie die ik niet meer in mag namen na mn eisprong. Dus ben wel heel benieuwd welke ovutestjes de rest gebruikt.
hier ook geen ovutesten.. ben nog niet zo lang 'bezig' en ook geen andere reden om het te gebruiken, dus ik waag me er nog niet aan...
Ik heb net de ovu testen besteld bij zwanger en kids. Ik heb daar veel positieve verhalen over gelezen hier op het forum. Wil ook in kaart brengen wanneer mijn eisprong is, en wat ik dan precies voel...
Ik heb de ovutesten van sensitest besteld maar nog niks mee gedaan. Kan er dus weinig over zeggen behalve dat ze snel binnen waren en in een discrete verpakking Ben nu nog even wat minder actief op het forum, waarschijnlijk word ik actiever als ik beging met testen etc. Dus niet dat ik jullie vergeet Vind het wel even fijn om er iets minder mee bezig te zijn.
hoi allemaal, ik voeg me ook bij jullie!! mijn nod is rond 2 mei, ligt er een beetje aan. de afgelopen 2 maanden zwangerschapspillen genomen van etos en toen was mijn cyclus opeens 35 dagen dus wil deze maand eens aankijken wat het doet zonder de pillen. ik zou trouwens graag ovu testen gebruiken maar mijn vriend liever nog niet...iemand een idee om hem van gedachte te laten veranderen? fijne zondag liefs ps heb niet veel bijgelezen, ben wat ziekig
NOD 1 mei: Knorretje84, 4e ronde, 2e kindje Jez, 3e ronde, 1e kindje 2 mei: Deb27, ? ronde, ? kindje 3 mei: Blaadje, 2e ronde, 1e kindje 4 mei: Leeuw87, 2e ronde, 1e kindje Babyliciouss, 1e ronde, 2e kindje 6 mei Labrador, 4e ronde, 1e kindje Mek11, 2e ronde, 1e kindje 10 mei: Sjenny, 3e ronde, 1e kindje
hee meiden, wat duurt het nog laaaaang voordat het mei is!!! of dat het überhaupt 'de vruchtbare dagen' zijn!! jeetje wat wordt ik hier ongeduldig van! en heb ook nog nooit met zoveel tegenzin weer een doos tampons gekocht! hahah! hoe is het met jullie, worden jullie al ongeduldig/
Een cyclus duurt nu zolang nu ik er anders tegenaan kijk... Laat die vruchtbare dagen maar weer komen
NOD 1 mei: Knorretje84, 4e ronde, 2e kindje Jez, 3e ronde, 1e kindje 2 mei: Deb27, ? ronde, ? kindje 3 mei: Blaadje, 2e ronde, 1e kindje Mendy, 10e ronde, 1e kindje 4 mei: Leeuw87, 2e ronde, 1e kindje Babyliciouss, 1e ronde, 2e kindje 6 mei Labrador, 4e ronde, 1e kindje Mek11, 2e ronde, 1e kindje 10 mei: Sjenny, 3e ronde, 1e kindje Ook ik voeg me toe, nod is 3 mei.. Ik vind het ook altijd zo lang duren, voorheen dacht ik o jak alweer ongesteld.. Nu duren die 32 dagen zo ontzettend lang!!! Hoop dat het nu een keertje raak is en ook blijft plakken.. Ik gebruik ovutesten van zwanger & kids
ja en dan te bedenken dat ik het wachten nu al zat ben, maar mocht het ooit 'raak' zijn, dan moet je nóg 9 maanden wachten! en inderdaad normaal kon het niet lang genoeg duren dat die maand voorbij was en nu kan het niet snel genoeg zijn!
Ja het duurt zeker lang, ik ga donderdag beginnen met ovutesten, waarschijnlijk veel te vroeg maar ik wil m'n ei niet missen. Ik heb de stilleh hoop dat m'n cyclus deze ronde korter is haha. Ik heb me trouwens laten pendelen, in juli zwanger van een meisje. Ik ben benieuwd! Nog even een vraagje, vorige week dinsdag ongesteld geworden dit was vrijdag zo goed als over, maar nu met afvegen bruin slijm, is ditnog mijn ongi? Of wat kan het anders betekenen? Fijne dag allemaal!
Ik heb dat vaak als dan denk ik ja ik ben er vanaf maar een dag of 3 a 4 erna komt er altijd nog een restje oud bloed.. Zal wel normaal zijn denk..
hoi dames, nou, ik spring van het ene wachtbankje naar het andere. Mijn nod is rond 1 mei. Deze cyclus was ineens korter dus ben maar van 27 dagen uitgegaan. ga zo wat ovu testen bestellen zodat ik het goed in de gaten kan houden. toi toi allemaal deze ronde!!! XXX
Oja hahah, het lijstje NOD 1 mei: Knorretje84, 4e ronde, 2e kindje Jez, 3e ronde, 1e kindje Loes, 4de ronde na mk, 1ste kindje 2 mei: Deb27, ? ronde, ? kindje 3 mei: Blaadje, 2e ronde, 1e kindje Mendy, 10e ronde, 1e kindje 4 mei: Leeuw87, 2e ronde, 1e kindje Babyliciouss, 1e ronde, 2e kindje 6 mei Labrador, 4e ronde, 1e kindje Mek11, 2e ronde, 1e kindje 10 mei: Sjenny, 3e ronde, 1e kindje
mm zie nu ook dat mn banner niet klopt, morgen even aanpassen op het werk want hier lukt het me niet. zit op dag 2
Joehoooee nog 1 weekje tot ik weer mag beginnen met klussen! Kunnen we deze shit echt achter ons laten!
Bij mij vloog die zwangerschap voorbij...Ging echt veel te snel (op de laatste 2 weken na, toen voelde ik me op en top zwaar...en toen werd ik ongeduldig!)..... Maar idd, de periode dat je ernaar toe werkt duurt eeuwig, maar vond de zwangerschap zelf veel te snel gaan....
Goedemorgen, Hier de ongie ook voorbij...Het klussen kan beginnen!!! @ Alle nieuwen: Welkom!!! @ .....uhhhh, weet niet meer wat ik wilde typen.... Fijne dag allemaal!!! Hopelijk komt er nog een zonnetje door, het is nu zo grijs.....
NOD 1 mei: Knorretje84, 4e ronde, 2e kindje Jez, 3e ronde, 1e kindje Loes, 4de ronde na mk, 1ste kindje 2 mei: Deb27, ? ronde, ? kindje 3 mei: Blaadje, 2e ronde, 1e kindje Mendy, 10e ronde, 1e kindje 4 mei: Leeuw87, 2e ronde, 1e kindje Babyliciouss, 1e ronde, 2e kindje 5 mei: Zonnedans, 7e ronde, 3e kindje 6 mei Labrador, 4e ronde, 1e kindje Mek11, 2e ronde, 1e kindje 10 mei: Sjenny, 3e ronde, 1e kindje Ik heb mezelf ook weer toegevoegd aan het wachtbankje. Vandaag ongesteld geworden, maar de afgelopen maand hebben we overgeslagen, dus nu gaan we weer actief bezig Ik zal even teruglezen om ook van jullie op de hoogte te zijn! Succes deze maand dames, laten we hopen op veel roze.
Jeetje Sjenny, wat een pittige tijd hebben jullie net achter de rug. En wat fijn dat jullie nu niet hoeven te wachten! Heel veel succes.