Bij mijn zwangerschap van Denzell waren de steken in mijn liezen hetgeen waarvan ik dacht... he... zou het echt zo zijn? Nu heb ik het weer.. zou het echt zo zijn? Ben benieuwd, denk dat ik er morgen ga proberen te testen. Kan niet meer wachten!!
Succes meiden! Ik denk dat ik die steken ook wel zou herkennen als ik ze nog een keer zou krijgen... het is echt iets wat ik eerder niet had, en lijkt ook niet op ongi pijn ofzo vind ik...
30 april: girl21, 5e ronde, 2e kindje 1 mei: Knorretje84, 4e ronde, 2e kindje Jez, 3e ronde, 1e kindje Loes, 4de ronde na mk, 1ste kindje Happygrump, 8e ronde, 1ste kindje Mek, 2e ronde, 1ste kindje fatface, 4e ronde, 1ste kindje 2 mei: Deb27, ? ronde, ? kindje Anna27, 2e ronde na ma, 2e kindje Lovelybabe, 1e ronde, 1ste kindje Pantertje , 10e ronde , 1ste kindje 3 mei: Blaadje, 2e ronde, 1e kindje Mendy, 10e ronde, 1e kindje Beertje83, 3e ronde, 1e kindje Sanni, 4e ronde, 1e kindje bezigbijtje, 17e ronde, 1e kindje (3-5mei nod) nattasja77, 1e ronde, 3e kindje Diana75, 4e ronde, 1e kindje 4 mei: Leeuw87, 2e ronde, 1e kindje 5 mei: Zonnedans, 7e ronde, 3e kindje Jipje 6 mei: Labrador, 4e ronde, 1e kindje Goud, 6e ronde, 2e kindje Avil, 3e ronde, 2e kindje 7 mei: pjpj, 2e ronde na mk, 1e kindje Frenzy, 1e ronde na vroeggeboorte 2e kindje Pientje, ?, ? 8 mei: Zussie, 2e ronde, 1e kindje Anouk79, 5e ronde, 1e kindje Leo85, 3e ronde, 1e kindje Mirandadep, 5e ronde, 2e kindje 9 mei: MieWie, 3de ronde, 2de kindje Sadas, 1e ronde, 1e kindje Debbje, 1e ronde, 1e kindje 10 mei: Sjenny, 3e ronde, 1e kindje LindeDD, 4e ronde, 1e kindje poohbeer1, 1e ronde, 1e kindje December, 11e ronde, 1e kindje 11 mei: 12 mei: Hel00n, 12e ronde, 1e kindje Lieverd, 6e ronde, 1e kindje 13 mei: Buufke, 4e ronde, 1e kindje Princess24, 2e ronde, 1e kindje Assepoes84, 3e ronde, 1e kindje Daantje1984, 2e ronde na mk, 1e kindje Ninja2, 1e ronde, 2e kindje 14 mei: 15 mei: 16 mei: MwMariska, 14e ronde (6e ronde clomid) 1e kindje 17 mei: 18 mei: Babyliciouss, 2e ronde, 2e kindje Lotte30, 5e ronde, 1e kindje Englishwoman90, 2e ronde, 1e kindje Whitesaber, 7de ronde/2de ronde clomid, 2de kindje Zowie, 13e ronde, 1e kindje 19 mei: Kinderwens2011 4e ronde, 3e kindje Onbekend1, 8e ronde, 1e kindje 20 mei: Aloha, 1e ronde na MA, 1e kindje Mona75, 1e ronde na 2xMK, Pumbaa, 2e rond, 1e kindje 21 mei: Alex1982, 7de ronde, 1ste kindje Princess79, 3e ronde, 1e kindje 22 mei: Tassie90 23 mei: surf, 2e ronde, 3e kindje 24 mei: dolfijntje82, 5e ronde, 1e kindje Troela85 ronde 4, 1e kindje 25 mei: Madelein, 3e ronde, 1e kindje Puck1978, 4e ronde, ? kindje 26 mei: Fleur1976: 4e ronde Clomid, 2e kindje Silly84: 6e ronde, 1e kindje 27 mei: twinny2002: 3e ronde, 1e kindje Essieee: 3e ronde, 1e kindje 28 mei: Merelleonie: 4e ronde, 1e kindje 29 mei: Baby90 Lizzy14, 1e kindje 30 mei: Diana75; 5e ronde, 1e kindje 31 mei: There you go Debbje, ook voor jou: gewoon even knippen en plakken. Hmmm, steken in de lies. Ik denk wel af en toe lichtjes iets van een steekje te voelen in mijn lies. Maar denk niet dat het iets is in mijn geval. (ja, misschien eerder iets wat tussen de oren zit, omdat ik het wíl horen) Nog even afwachten. Ik heb me voorgenomen om te gaan testen op moederdag. Als ik dan nog niet ongi ben geworden in elk geval, maar dat snappen jullie wel haha. Zit dan op 11 dpo en wil het dan toch eens gaan proberen. Heb toch al wat testjes op voorraad....
Jeetje, ik word wel een beetje treurig van al die zwangerschapskwaaltjes, ik herken er een hoop niet...! (Gefeliciteerd nog voor alle roze dames) En ik denk toch aardig overtijd te zijn! Vandaag dus weer geen ongi, denk dat ik dan morgen toch maar weer even een testje waag....(duimen maar) Grrr ik wil ook duidelijkheid! Zit nu op dag 33, en dat valt op zich best mee, maar duurt mij nu al te lang! Heb nog effe 2 vraagjes aan de experts hier... degene die duidelijk hun eisprong voelen, voel je dat 1 uur? 1 dag? 2 dagen een uurtje.. of...? En na hoeveel dagen na je innesteling zou je positief kunnen testen of is dat ook zo verschillend?? Nou iedereen weer sterkte met wachten, hopelijk morgen weer beter nieuws!
Dan hoop ik dat het een goed teken is Heb ze ook nooit gevoeld voordat ik ongi moest worden toen ik met de pil gestopt was. Er staat nu ook soms druk op mn onderbuik als ik me neus snuit ofzo. Heb vandaag testje gedaan (ik weet het, erg slecht) kon me niet beheersen maar was spierwit natuurlijk. Iedereen die kan testen vandaag, suc6!
Hier ook getest vanmorgen. Helaas nog geen 2e streepje te zien. Misschien een tuurstreepje maar denk dat ik die alleen zie omdat ik het graag wil. Nu zaterdag maar weer een testje wagen.
Jeetje het is weer spannend hier! Ik heb zelf echt een %#*|> nacht gehad terwijl ik super moe was... Nu echt SUPER misselijk hmmm even snel wat eten! Meiden succes vandaag! Ik mag weer een dagje werken dus lees vanaaf weer bij!
Nog 1 dag tot NOD! Dat wordt vandaag en morgen om de haverklap naar de wc...... Indien niets, zaterdag testen! HA heeft woensdag al test gedaan negatief maar dat was in de middag en dus 2 dagen voor NOD. Het kan nog................
meiden wat spannend weer. ik ga zelf vandaag weer test halen en dan morgen er nog een doen, als die ook nega is doe ik er nog een op zondag. vandaag even kijken naar een 3-luik fotolijstje. wil ik geven als ik positief ben aan mijn schoonmoeder. met de beide jongens er in en in het midden een gedichtje voor het ieniemienie kleintje. nog steeds geen ongi, dus houd hoop. hoe zit het met nog een paar andere dames? happygrump en fatface al getest of ongi?
Hey ladies, Hier nog steeds geen ongi of tekenen die mijn ongi aankondigen. Zie hier wel dat de kruidvat gesponsord wordt door.....ons!!! Veel succes meiden met testen! Liefs!
@Nattasja, jawel!!!! Ik moet me echt inhouden! Maar ben bang voor een negatieve test. Ik weet dat dit stom klinkt, maar ik zal er toch weer een keer aan moeten geloven. Maar aan de andere kant is de zondag misschien wel fijn, want dan is mijn vriend ook thuis en hoeven we daarna iet werken. En mocht het raak zijn dan kan ik mijn moeder ook verrassen . Ik twijfel dus enorm hahahahaha Liefs!
Ja hoor.. ik kon het natuurlijk weer niet laten om vanmorgen te testen.. Helaas geen 2e streepje.. tenminste.. als ik tuurde dacht ik wel iets te zien, maar dat komt misschien ook omdat ik het TE graag wil zien Na een uur keek ik nog eens en toen zag ik een heel licht roze streepje staan, maar die mag ik natuurlijk niet meerekenen staat er in de bijsluiter... Heb met Kruidvat 2 voor 5 getest en ben nu 3 dagen voor NOD. Dus... blijf een beetje hoop hebben :-D
Hier nog steeds geen menstruatie... Zit er toch over te denken om straks met mijn zoontje even naar het centrum te lopen (moet nog wat meer dingetjes doen), en dan even twee testen te kopen. Eergisteren voor het laatst getest, dus wie weet!
ecila en anna spannend. lovelybabe gewoon doen zondag. als hij posi is dan kan je jezelf geen mooier moederdag cadeau wensen toch.
Nattasja dat is waar. ik ga voor zondag!!! Vind het nu al spannend . Zijn er nog dames die vandaag testen??