Jeetje hier weer een negatieve test, witter kon niet hoor!! Balen!! Ik doe geen test meer deze maand, heb inderdaad voor nu de kruidvat genoeg gesponsord! Ik wacht mijn ongi maar af nu, ik geloof er niet meer in! Succes voor jullie!
Balen Jez... Hopelijk breekt je ongi nog niet door en moet je over aantal dagen noodgedwongen de kruitvat nogmaals sponsoren..
Misschien moeten we naast deze wachtbank een kleine 'geen bloed geeft moed' bankje timmeren . @Jez, jammer maar inderdaad als ongi iet doorzet dan over een tijdje nogmaals testen? Liefs
Mag ik dan ook op dat bankje Lovelybabe?? Hier vanmorgen een test gedaan, negatief en vandaag is mijn 3e dag overtijd...
Ik hoef niet meer te testen denk ik.. Werd vanochtend wakker met een paar rode vlekken op m'n bed Wacht nog even af of het doorzet, maar ga er vanuit dat het klaar is.. Deze keer een paar dagen eerder dan verwacht... Ben wel blij dat het wachten weer voorbij is.. Al wordt het dan nog niet beloond.. Alle overtijd-dames veel succes! Ik wil ook een keer overtijd zijn
Natuurlijk Leeuw! Hoe meer kippen hoe groter de vreugde . Wat ga je nu doen? Wederom een testje wagen over een paar dagen?
Volgend weekend denk ik pas weer, heb ook eigenlijk nergens last van dus denk dat dit gewoon een lange ronde is en dan hoop ik maar dat ik al ongesteld ben (of zwanger natuurlijk maar die kans acht ik klein)
Aan alle dames die positief getest hebben: GEFELICITEERD !! de ROODbloeiers: balen meiden maar de moed niet opgeven, up naar de volgende ronde! Ik ben hier al een tijdje niet geweest (bewust) omdat ik me niet teveel wil bezighouden met de kwaaltjes etc. Vorige maand werd ik gek, dacht ik zelfs een streepje te zien, maar niets was minder waar: 4 dagen vroeger men nod gekregen, erg balen dus! Nu heb ik toch effe jullie hulp nodig: ik heb dinsdag om 17u een ovutest gedaan en beide streepjes waren positief, even donker. Die avond rond 23u terug een test en het 2de streepje was terug iets lichter. Die avond geklust en ook gisteravond. Ik heb gisteren wel nog steekjes gehad. Ik voel mijn eisprong meestal wel... Wat denken jullie, was ik te laat of is er nog hoop? Laatste keer dat ik daarvoor geklust had was vrijdagnacht, nadien geen tijd meer gehad....
wat een spanning hier!! Alle testers : hou jullie koppie koel he!! en vergeet niet meerdere testen in huis te hebben als je zondag wilt gaan testen.. want als je positief test ga je geheid die dag nog meer testen willen doen en als je die dan niet hebt word je helemaal gek Ik las iets over iemand met bloed in bed.. 5 dagen voor nod.. kan innesteling zijn nog even moed houden! En over het bankje.. mag er dan ook een ik wil wel bloed zien gedeelte bij? blue bijvoorbeeld wacht al 75+ dagen op haar ongi en ik wil stiekem ook wel ongi worden over 2 weekjes (mocht ik een eisprong spotten natuurlijk liever niet ) maar na een miskraam is het fijn om een ongi te krijgen als teken dat je cylcus iets doet.. dus we maken 1 hele grote loungebank met alle wachters.. een extra comfortabele bank voor alle overtijders en een slaapbank voor alle bloedwachters..?! Lijkt me fijn haha Hier vandaag nog steeds een lage temp.. opzich goed nieuws maar had ook me ei al verwacht en blijkbaar is die nog niet geweest dus doe mij dan ook nog maar een eizoekstoel erbij!
heb je tussen de 1e test van 17u en die van 23u veel gedronken? als ze lichter worden zonder dat je gedronken hebt voor de test en de volgende dag ook nog licht zijn heb je kans dat je of net na je ei of tijdens je ei hebt geklust. 2 donkere streepjes is niet knalpositief he dan is de teststreep echt veel donkerder dus kan zijn dat je ei op dat moment sprong of al geweest is. ik zou nog even doortesten.. is je temp ook omhoog gegaan?
Er is in 2 dagen weer veel geschreven dus duurde evn voor ik bij was met lezen Zussie gefeliciteerd meid, hopelijk nog een knaltest!! En bij mij geeft geen bloed nog steeds geen moed hoor....pff nu dag 77.....dus dan zakt de moed echt wel in de schoenen! Mijn lijf neemt me steeds in de maling, want ben soms zo moe...of heb dan weer flink last van mijn borsten en gevoelige tepels, dus ja wat ik er mee moet???? Heb wel met mijn overbuuf gesproken ( Mijn vk) en ze gaat kijken of ze een echo/ bezoek bij de gyn kan regelen, want ook zij vind het vreemd dat het nu zo lang duurt. Zou wel blij zijn nu met een extra check Dus spannend en tja afwachten....geduld word beloond en moet zeggen dat ik inmiddels wel geduld heb gekregen. Ben dus alweer een stap verder
Zou theoretisch gezien kunnen Aloha, maar ik ga er vanuit dat het ongi is, dan kan het alleen maar meevallen toch Qua kwaaltjes kan ik er voor de rest toch geen touw aan vastknopen.. Vorige maand alleen maar steken in m'n buik, deze maand niets.. Wel zere tepels Maar da's allemaal zo vaag, dat zegt toch niks.. We zien het wel of het doorzet
ik ben benieuwd leo! en blue! ik had het net over je voor een speciaal bankje!! Wat fijn dat je overbuuf haar best gaat doen om iets te regelen. zo zie je maar je moet zelf mondig zijn wil je iets voor elkaar krijgen in dit land! ik ben heel erg benieuwd of je snel ergens terecht kan en of ze je iets kunnen vertellen! hou je me op de hoogte?!
ja inderdaad ff snel wat bloed hup hop en dan op naar de plakbeeb! nog beter natuurlijk als de plakbeeb er al zit en de ongi overgeslagen kan worden maarrrrr voor het eigen gevoel toch beter eerst wat bloed he!
Ik had wel gedronken maar niet meteen voor de test, ik denk een uur of 2 ervoor + was niet veel urine dus ik twijfelde een beetje aan de test... Bovendien had ik de dag erna nog steekjes en die heb ik altijd rond mijn eisprong... Ik heb de dag erna nog eens getest en toen was de teststreep iets donkerder dan die van 23u maar niet even donker als de controlestreep. Eisprong is toch binnen 48 uur of niet? + ei leeft ongeveer 12u.. Of klopt dit niet? Ik denk dat ik mezelf teveel hoop geef ik dacht trouwens dat je niet springt TERWIJL je test positief is, maar NADAT je test knalpositief is springt hij binnen 48 uur... of heb ik dit allemaal verkeerd gedacht? Aaaargh heel die onzekerheid!
de eisprong is inderdaad 12 tot 48 uur na de knalpositest. een eicel kan 12 tot 48 overleven. maar ga voor het gemak maar uit van 24 uur. mannelijk zaad overleeft 1 tot 5 dagen. ligt aan de kwaliteit enz. Dus de 3 dagen voor je eisprong de dag van je eisprong en de dag na je eisprong zijn het meest vruchtbaar. Voor je eisprong seks hebben betekent dat het zaad al ligt te wachten tot er een eitje langskomt. tijdens je eisprong seks hebben betekent dat je afscheiding meewerkt om het zaad zo veilig mogelijk en snel mogelijk binnen te krijgen richting plek waar de eicel is of elk moment komt. na de eisprong seks hebben betekent dat de eicel ligt te wachten op zaad wat zich snel omhoog wurmt en direct toeslaat. het kan dus zijn dat dinsdag 17 uur je test tegen het positieve aanzat en je dan disndag of woensdag of zelf vanmorgen de eisprong zal hebben. het kan ook zijn dat die net weer ging zakken en je eisprong al geweest was net en je dus net na je ei hebt geklust. heb je niet voor dinsdag ook getest? als ze doen negatief waren kan je ervanuit gaan dat je ei nog moest komen.. ovutesten zijn erg verwarrend als je ze niet elke dag gebruikt een paar dagen achter elkaar. want zo weet je niet hoe je het moet lezen.. als zijnde donkerder wordend of lichter wordend.
Ik had wel net voor het weekend getest maar toen was ie nog negatief, dus ik weet niet wanneer hij juist postief begon /was. Ik denk dat er niets anders op zit dan even door te testen en dan gewoo nod afwachten... heb genoeg zw en ovu testen in huis