NOD 1 mei: Knorretje84, 4e ronde, 2e kindje Jez, 3e ronde, 1e kindje Loes, 4de ronde na mk, 1ste kindje 2 mei: Deb27, ? ronde, ? kindje Anna27, 2e ronde na ma, 2e kindje 3 mei: Blaadje, 2e ronde, 1e kindje Mendy, 10e ronde, 1e kindje 4 mei: Leeuw87, 2e ronde, 1e kindje Babyliciouss, 1e ronde, 2e kindje 5 mei: Zonnedans, 7e ronde, 3e kindje 6 mei Labrador, 4e ronde, 1e kindje Mek11, 2e ronde, 1e kindje 10 mei: Sjenny, 3e ronde, 1e kindje Ik ben ook vandaag ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde dus!
@ Anna27: Welkom.... Kindje van maart 2010 zie ik....En nu aan de klus voor een brusje....En al een mk gehad...Heftig meid!...Fijn dat je ongie naar de curretage is geweest.... Ik wil je heel veel succes wensen!!!
NOD 1 mei: Knorretje84, 4e ronde, 2e kindje Jez, 3e ronde, 1e kindje Loes, 4de ronde na mk, 1ste kindje 2 mei: Deb27, ? ronde, ? kindje Anna27, 2e ronde na ma, 2e kindje Lovelybabe, 1e ronde, 1ste kindje 3 mei: Blaadje, 2e ronde, 1e kindje Mendy, 10e ronde, 1e kindje 4 mei: Leeuw87, 2e ronde, 1e kindje Babyliciouss, 1e ronde, 2e kindje 5 mei: Zonnedans, 7e ronde, 3e kindje 6 mei Labrador, 4e ronde, 1e kindje Mek11, 2e ronde, 1e kindje 10 mei: Sjenny, 3e ronde, 1e kindje Ik voeg mezelf ook even toe! Ben maandag ongi geworden nadat ik 1 april ben gestop met de pil. Ik ga nu dus naar de eerste ronde. Ik heb de datum o 2/5 gezet met het idee dat mijn cyclus 28 dagen duurt, maar dat is dus nog maar even afwachten . Ga vanaf volgende week wel aan de slag .
NOD 1 mei: Knorretje84, 4e ronde, 2e kindje Jez, 3e ronde, 1e kindje Loes, 4de ronde na mk, 1ste kindje 2 mei: Deb27, ? ronde, ? kindje Anna27, 2e ronde na ma, 2e kindje Lovelybabe, 1e ronde, 1ste kindje 3 mei: Blaadje, 2e ronde, 1e kindje Mendy, 10e ronde, 1e kindje Beertje83, 3e ronde, 1e kindje 4 mei: Leeuw87, 2e ronde, 1e kindje Babyliciouss, 1e ronde, 2e kindje 5 mei: Zonnedans, 7e ronde, 3e kindje 6 mei Labrador, 4e ronde, 1e kindje Mek11, 2e ronde, 1e kindje 10 mei: Sjenny, 3e ronde, 1e kindje Hallo ik doe ook weer mee in deze ronde! We hebben vorige ronde niet echt serieus geoefend, aangezien de maand december bij ons absoluut niet handig is! Klinkt stom, maar we hebben hem maar even overgeslagen!
NOD 1 mei: Knorretje84, 4e ronde, 2e kindje Jez, 3e ronde, 1e kindje Loes, 4de ronde na mk, 1ste kindje 2 mei: Deb27, ? ronde, ? kindje Anna27, 2e ronde na ma, 2e kindje Lovelybabe, 1e ronde, 1ste kindje 3 mei: Blaadje, 2e ronde, 1e kindje Mendy, 10e ronde, 1e kindje Beertje83, 3e ronde, 1e kindje Sanni, 4e ronde, 1e kindje 4 mei: Leeuw87, 2e ronde, 1e kindje Babyliciouss, 1e ronde, 2e kindje 5 mei: Zonnedans, 7e ronde, 3e kindje 6 mei Labrador, 4e ronde, 1e kindje Mek11, 2e ronde, 1e kindje 10 mei: Sjenny, 3e ronde, 1e kindje Hallo dames, Ik voeg me ook toe, na een mk waarschijnlijk een bbz afgelopen maand, gaan we het gewoon weer proberen. Hopelijk gaat nu alles goed! Liefs
NOD 1 mei: Knorretje84, 4e ronde, 2e kindje Jez, 3e ronde, 1e kindje Loes, 4de ronde na mk, 1ste kindje 2 mei: Deb27, ? ronde, ? kindje Anna27, 2e ronde na ma, 2e kindje Lovelybabe, 1e ronde, 1ste kindje 3 mei: Blaadje, 2e ronde, 1e kindje Mendy, 10e ronde, 1e kindje Beertje83, 3e ronde, 1e kindje Sanni, 4e ronde, 1e kindje 4 mei: Leeuw87, 2e ronde, 1e kindje Babyliciouss, 1e ronde, 2e kindje 5 mei: Zonnedans, 7e ronde, 3e kindje 6 mei Labrador, 4e ronde, 1e kindje Mek11, 2e ronde, 1e kindje 10 mei: Sjenny, 3e ronde, 1e kindje LindeDD, 4e ronde, 1e kindje Hoi meiden. Ik ben hier voor het eerst en na het lezen van de berichtjes vind ik het leuk om hier ook aan deel te nemen. Mijn NOD is een beetje een gok omdat mijn cyclus nog niet echt regelmatig is. Ik ben eind december met de pil gestopt dus dat is dan ook wel normaal denk ik.
NOD 1 mei: Knorretje84, 4e ronde, 2e kindje Jez, 3e ronde, 1e kindje Loes, 4de ronde na mk, 1ste kindje 2 mei: Deb27, ? ronde, ? kindje Anna27, 2e ronde na ma, 2e kindje Lovelybabe, 1e ronde, 1ste kindje 3 mei: Blaadje, 2e ronde, 1e kindje Mendy, 10e ronde, 1e kindje Beertje83, 3e ronde, 1e kindje Sanni, 4e ronde, 1e kindje 4 mei: Leeuw87, 2e ronde, 1e kindje Babyliciouss, 1e ronde, 2e kindje 5 mei: Zonnedans, 7e ronde, 3e kindje 6 mei Labrador, 4e ronde, 1e kindje Mek11, 2e ronde, 1e kindje 8 mei: Zussie, 2e ronde, 1e kindje 10 mei: Sjenny, 3e ronde, 1e kindje LindeDD, 4e ronde, 1e kindje Haai Ladies! Ik voeg me ook toe in mei, gezellig! Klets ook nog mee in april, voor de gezelligheid, maar heb in april helemaal geen NOD. Ik ga deze maand voor het eerst ovutestjes gebruiken, en hoop dan dat mijn NOD nog een beetje naar voren opschuift! Uitgaande van mijn vorige cyclus is hij volgens mij 8 mei... maar vind het lastig rekenen met die lange cyclussen. Lang leve de banners!
NOD 1 mei: Knorretje84, 4e ronde, 2e kindje Jez, 3e ronde, 1e kindje Loes, 4de ronde na mk, 1ste kindje 2 mei: Deb27, ? ronde, ? kindje Anna27, 2e ronde na ma, 2e kindje Lovelybabe, 1e ronde, 1ste kindje 3 mei: Blaadje, 2e ronde, 1e kindje Mendy, 10e ronde, 1e kindje Beertje83, 3e ronde, 1e kindje Sanni, 4e ronde, 1e kindje 4 mei: Leeuw87, 2e ronde, 1e kindje Babyliciouss, 1e ronde, 2e kindje 5 mei: Zonnedans, 7e ronde, 3e kindje 6 mei Labrador, 4e ronde, 1e kindje Mek11, 2e ronde, 1e kindje 7 mei pjpj, 2e ronde na mk, 1e kindje 8 mei: Zussie, 2e ronde, 1e kindje 10 mei: Sjenny, 3e ronde, 1e kindje LindeDD, 4e ronde, 1e kindje ik ben vandaag ook ongi geworden dus op naar de mooie maand mij waar alle dieren ook vaak schieten dus hopen dat het voor ons ook een erg rose maand word.
Welkom voor alle nieuwe dames Hoe is het met jullei allemaal, ook aan het genieten van het mooie weer? Ik had vanmiddag opeens een heeel licht streepje op mn ovutest, waar kan je een mens al niet gelukkig mee maken. Nu hopen dat het streepje snel donkerder wordt!
NOD 1 mei: Knorretje84, 4e ronde, 2e kindje Jez, 3e ronde, 1e kindje Loes, 4de ronde na mk, 1ste kindje 2 mei: Deb27, ? ronde, ? kindje Anna27, 2e ronde na ma, 2e kindje Lovelybabe, 1e ronde, 1ste kindje 3 mei: Blaadje, 2e ronde, 1e kindje Mendy, 10e ronde, 1e kindje Beertje83, 3e ronde, 1e kindje Sanni, 4e ronde, 1e kindje 4 mei: Leeuw87, 2e ronde, 1e kindje Babyliciouss, 1e ronde, 2e kindje 5 mei: Zonnedans, 7e ronde, 3e kindje 6 mei Labrador, 4e ronde, 1e kindje Mek11, 2e ronde, 1e kindje Leo85, 3e ronde, 1e kindje 7 mei pjpj, 2e ronde na mk, 1e kindje 8 mei: Zussie, 2e ronde, 1e kindje 10 mei: Sjenny, 3e ronde, 1e kindje LindeDD, 4e ronde, 1e kindje Heei meiden! Ik ben vandaag ongi geworden, wat eerder dan verwacht.. Dus ik mag me ook hierbij voegen.. Hopen op een roze maand Ik pendel een beetje heen en weer tussen de wachtbankjes april en mei
Pff wat duurt het allemaal lang zeg... Nog steeds bijna maand tot nod... Veel feestjes vorig weekend dit weekend en volgend weekend en ik drink dan gewoon gezellig mee maar soms denk ik die ongi was zo vreemd ik zou toch niet toch zwanger zijn want deze hoeveelheden alcohol zijn niet goed Hehe ik geniet lekker van het leven en als het zo mag zijn komt het wel.. we zijn nog jong en staan er eigenlijk heel nuchter in!
zo, hier gaat weer een nieuwe klusronde beginnen. Iedereen met mij heel veel succes en natuurlijk ook plezier. xxx
Hallo meiden, Ik wil jullie allemaal even een heel zonnig weekend toewensen!!! Geniet ervan...ennnuhhhh veel klusplezier...hihi!!! Liefs
hallo allemaal.. idd veel succes met klussen dit weekend!! Ik wacht nog mijn NOD van april af.. en hoop dat ik me niet hoef te melden in het wachtbankje van Mei.. mjaa we zien het wel.. het is in iedergeval wel gezellig zo!!
Haai allemaal! @ Leeuw, welke ovulatietestjes gebruik jij? Ik heb zojuist mijn eerste 'zwanger en kind' gedaan, kreeg alleen een controlestreepje (die ook niet super donker was) maar de rest bleef hardstikke wit. Wat zijn die dingen trouwens klein. Als ik ze op de foto zie denk ik altijd dat ze zo groot zijn als een potlood ofzo, maar het is eerder een luciferhoutje Zal nog wel tot de pasen duren tot mijn ei zich laat vinden, haha. Maar ben op tijd begonnen omdat ik hoop dat mijn cyclus deze keer weer korter is dan de vorige en ik mijn eitje niet wil missen!