Nou, ik plof ook maar op het wachtbankje van mei dan. Vandaag ongesteld. Nu dus wachten op ei (verwacht op Goede Vrijdag). Hoe is het hier op het bankje? Ik ga zo even doorlezen wie er allemaal zitten hoor!
Hee Evira! Balen zeg! Maar weer op naar de volgende ronde, er zit niets anders op! Goede Vrijdag... hopen dat hij zijn naam eer aan doet!
Hee trouwens... uitgaande van mijn vorige cyclus heb ik ook mijn ei op goede vrijdag! Dan hebben we ook dezelfde NOD Evira! Dat is nou nog eens gezellig! Hoop eigenlijk dat hij iets eerder komt... stomme lange cyclussen... daarom doe ik nu maar ovutestjes!
Ik zit ook rond Goede Vrijdag met ei.. Als het klopt tenminste Wij gaan in ieder geval voor een 2012 beeb, mocht het zo zijn Eerst eind v ongi afwachten en dan weer flink aan de klus ghehe.. Succes allemaal!
Gezellig Zussie! Op naar roze! Maar nu eerst het vervelendste: wachten. Straks kunnen we iig weer ovu testen doen hihi, heb je nog het gevoel dat je IETS doet. Nu is het alleen maar wachten tot je baarmoeder aan kant is haha.
Goeie morgen dames!! Heb van het weekend maar een paar keer kunnen lezen.. drukdrukdruk en natuurlijk genieten van het prachtige weer! Jammer dat het deze week weer minder gaat worden hé! Hier alles rustig aan.. geen idee wanneer ik m'n ei heb dus we doen maar wat Liefs
@ de meiden van goede vrijdag ;o) Ik doe ovutestjes, omdat ik zulke lange cyclussen heb hoef ik niet te wachten tot mijn ongi voorbij is. Maar weet dus niet zo goed wanneer mijn ei komt, maar uitgaande van mijn vorige cyclus komt hij dus goede vrijdag. Ik hoop eerder! @ Mek en Linde: misschien ook een idee voor jullie om te doen. Als je je ei vindt met ovu-testjes weet je tenminste ook een beetje wanneer je je ongi kunt verwachten en wanneer je eventueel over tijd bent. Als je dat niet weet zit je elke keer zo in onzekerheid!
Dat is inderdaad wel een idee. Welke ovu-testjes gebruik jij? Ik heb één keer die van de kruidvat geprobeerd, maar heb met die 5 testjes geen positieve test gehad, dacht toen verder laat maar...
@ Linde: ik gebruik die van Zwanger en Kind. Besteld via internet. Heb er wel 25 ofzo, want houd er dus inderdaad rekening mee dat ik wel meer dan 5 dagen aan het testen ben ;o) Bij een cyclus van 28 dagen moet je op dag 11 beginnen met testen, toen was ik niet thuis de hele dag dus ik ben gisteren op dag 12 begonnen. Uitgaande van mijn langste cyclus zou ik op dag 31 eisprong hebben, haha, dan ben ik dus bijna 20 dagen aan het testen! Maar ga er van uit dat hij wel eerder komt. Werd er een beetje gek van dat ik niet wist wanneer ik ongi moest worden, dan maar weer zwangerschapstestje doen, pff, en uiteindelijk toch ongesteld. Hoop ook als ik weet wanneer ik mijn eisprong heb dat ik weet of ik hem kan voelen, of hoe het voelt...
Ik wil mij vandaag ook aanmelden voor wachtbankje mei. Mijn nod ligt rond 9 mei. Tweede kindje, derde ronde. Succes allemaal!
Hoi Babyliciouss, Ik gebruik ook ovutesten en van Predictor bij de Etos. Doen het prima als je eisprong hebt! Die van de apotheek eigen merk zijn ook wel goed. Heb er een paar gesprobeerd en kom uit op Predictor! Succes! Groetjes Diana
Hoi zussie, Las even je berichtje over het voelen van een eisprong. Ik denk dat dat voor een ieder anders is? Ik voel het als een soort elastiekje dat enorm strak aangespannen wordt en dit kan uren volhouden en voel ik onderin de buik links of rechts. Totdat het elastiekje 'losgelaten' wordt zeg maar en dan valt de spanning eraf. Ben benieuwd of je het kunt voelen, niet oedereen voelt het, ik ook niet altijd hoor! Groetjes Diana
Hoi meiden, ik probeer mezelf op het wachtbankje op 4 mei te plaatsen , maar de vorige keer is het niet gelukt. Hopelijk nu wel?
hoi meiden.. denk dat ik vandaag of morgen ongi word dan is mijn nod 3 mei dus zodra ik ongi ben kom ik hier op de wacht (lounge) bank had vanmorgen heel erg buikpijn dus denk dat de ongi eraan komt.. in ieder geval allemaal heeel veeel succes ik vind mei de mooiste maand van het jaar hopelijk ook de meest roze !
Jeeee mijn ovutestje liet vandaag een licht streepje zien, en gisteren nog niks! ) Hoop zo dat mijn eitje eerder komt!
1 mei: Knorretje84, 4e ronde, 2e kindje Jez, 3e ronde, 1e kindje Loes, 4de ronde na mk, 1ste kindje 2 mei: Deb27, ? ronde, ? kindje Anna27, 2e ronde na ma, 2e kindje Lovelybabe, 1e ronde, 1ste kindje 3 mei: Blaadje, 2e ronde, 1e kindje Mendy, 10e ronde, 1e kindje Beertje83, 3e ronde, 1e kindje Sanni, 4e ronde, 1e kindje 4 mei: Leeuw87, 2e ronde, 1e kindje Babyliciouss, 1e ronde, 2e kindje Diana75, 4e ronde, 1e kindje 5 mei: Zonnedans, 7e ronde, 3e kindje 6 mei: Labrador, 4e ronde, 1e kindje Mek11, 2e ronde, 1e kindje Leo85, 3e ronde, 1e kindje 7 mei: pjpj, 2e ronde na mk, 1e kindje 8 mei: Zussie, 2e ronde, 1e kindje 9 mei: 10 mei: Sjenny, 3e ronde, 1e kindje LindeDD, 4e ronde, 1e kindje 11 mei: 12 mei: Hel00n, 12e ronde, 1e kindje 13 mei: 14 mei: 15 mei: 16 mei: 17 mei: 18 mei: 19 mei: 20 mei: 21 mei: 22 mei: 23 mei: 24 mei: 25 mei: 26 mei: 27 mei: 28 mei: 29 mei: 30 mei: 31 mei: zo, ik heb de lijst even afgemaakt en mezelf bij gevuld.. hopelijk brengt deze maand ons veel goeds!! succes allemaal..