ik heb deze maand voor het eerst elke dag een ovuluatietest gebruikt. ik heb ze van de sensitist bij de beschrijving staan twee voorbeelden 1 als je heel veel lh in urine heb. 2 een als je heel weinig lh in urine heb. bij mij was het laatste dus het geval. als die voorbeelden er niet bij hadden gezeten had ik ook idd gedacht dat hij niet positief was. maar dat was dus wel het geval. omdat ik ook doe temperaturen weet ik ook zeker dat de eisprong idd is geweest. dus weet niet welk merk je hebt ???
ja idd ook de dipstick. Men nod weet ik niet. zoals je ziet in men ondertekening was mijn cyclus de laatste keer 28 dagen en dan zou men nod deze zondag zijn, dus 15/05. Ik ga uit van 32 dagen omdat dat men langste cyclus was, dus 19/05. hoewel ik volgens mij mijn eisprong heb gehad rond dag 14/15...
toen had je volgens jou de beste test. ik heb een cyclus van 25 dagen en dag 14 had ik posi test en dag 15 eisprong. ja afwachten dus maar. wat gek dat hij nu heel anders aan gaf dan vorige maand he
ja daarom maar ben eerlijk gezegd bang dat ik er voor niets iets achter zoek. Dat wachten is zo frustrerend grrrr
Dames op roze... gefeliciteerd! Hier gister een test gedaan maar omowit.. Vandaag mijn NOD maar nog geen spoor van een naderende ongi... Afwachten dus.. met manlief afgesproken om sowieso tot woensdag wachten met opnieuw testen als de ongi uitblijft.. Ben benieuwd...
Hier ook getest, in de verre verte zag ik een streepje maar dat was een schaduwstreep dus helemaal wit. Had ik kunnen weten want het is midden op de dag. Denk trouwens dat mn NOD niet vandaag is maar morgen (even de kalender opnieuw bekeken) maar we zien wel. Doe morgen nog een testje in de ochtend en als die ook wit blijft wacht op tot donderdag
ja hou maar op dat wachten is zeker frustrerend. en vooral als je niet weet wanneer je nod zou zijn. in jouw geval. ik moet als het goed is donderdag mijn nod hebben dus nog even wachten
Ik weet ook mijn exacte NOD niet is echt heeel erg frusterend... maar ja nog steeds geen ongi dus we houden moed met zijn alle! Ook voor de witte testers koppie op !
1 mei: Knorretje84, 4e ronde, 2e kindje Jez, 3e ronde, 1e kindje Loes, 4de ronde na mk, 1ste kindje Happygrump, 8e ronde, 1ste kindje Mek, 2e ronde, 1ste kindje Fatface, 4e ronde, 1ste kindje 2 mei: Deb27, ? ronde, ? kindje Anna27, 2e ronde na ma, 2e kindje Lovelybabe, 1e ronde, 1ste kindje Pantertje , 10e ronde , 1ste kindje 3 mei: Blaadje, 2e ronde, 1e kindje Mendy, 10e ronde, 1e kindje Beertje83, 3e ronde, 1e kindje Sanni, 4e ronde, 1e kindje Bezigbijtje, 17e ronde, 1e kindje (3-5mei nod) Nattasja77, 1e ronde, 3e kindje Diana75, 4e ronde, 1e kindje 4 mei: Leeuw87, 2e ronde, 1e kindje 5 mei: Blue21381, 1e ronde na mk, 2e kindje Zonnedans, 7e ronde, 3e kindje Jipje 6 mei: Labrador, 4e ronde, 1e kindje Goud, 6e ronde, 2e kindje Avil, 3e ronde, 2e kindje 7 mei: Pjpj, 2e ronde na mk, 1e kindje Frenzy, 1e ronde na vroeggeboorte 2e kindje Pientje, 10e ronde, 1e kindje 8 mei: Zussie, 2e ronde, 1e kindje Anouk79, 5e ronde, 1e kindje Leo85, 3e ronde, 1e kindje Mirandadep, 5e ronde, 2e kindje Ecila1982, 2e ronde, 2e kindje 9 mei: MieWie, 3de ronde, 2de kindje Sadas, 1e ronde, 1e kindje Debbje, 1e ronde, 1e kindje 10 mei: Sjenny, 3e ronde, 1e kindje LindeDD, 4e ronde, 1e kindje Poohbeer1, 1e ronde, 1e kindje December, 11e ronde, 1e kindje 11 mei: selena149, 14e ronde, 1e kindje 12 mei: Hel00n, 12e ronde, 1e kindje Lieverd, 6e ronde, 1e kindje madje , 3e ronde, 1e kindje 13 mei: Buufke, 4e ronde, 1e kindje Princess24, 2e ronde, 1e kindje Assepoes84, 3e ronde, 1e kindje Daantje1984, 2e ronde na mk, 1e kindje Ninja2, 1e ronde, 2e kindje 14 mei: 15 mei: 16 mei: MwMariska, 14e ronde (6e ronde clomid) 1e kindje 17 mei: 18 mei: Lotte30, 5e ronde, 1e kindje Englishwoman90, 2e ronde, 1e kindje Whitesaber, 7de ronde/2de ronde clomid, 2de kindje Zowie, 13e ronde, 1e kindje Jessy82, 1e ronde, 2e kindje 19 mei: Kinderwens2011 4e ronde, 3e kindje Onbekend1, 8e ronde, 1e kindje 20 mei: Aloha, 1e ronde na MA, 1e kindje Mona75, 1e ronde na 2xMK, Pumbaa, 2e rond, 1e kindje koetjekuuk, 1e ronde, 2e kindje 21 mei: Alex1982, 7de ronde, 1ste kindje Princess79, 3e ronde, 1e kindje 22 mei: Tassie90 23 mei: Surf, 2e ronde, 3e kindje Babyliciouss, 2e ronde, 2e kindje Soepkip, 6e ronde, eerste kindje 24 mei: Dolfijntje82, 5e ronde, 1e kindje Troela85 ronde 4, 1e kindje 25 mei: Madelein, 3e ronde, 1e kindje Puck1978, 4e ronde, ? kindje Mamavand, 1e ronde na vroegtijdige miskraam(5 weken), 2e kindje! 26 mei: Fleur1976: 4e ronde Clomid, 2e kindje Silly84: 6e ronde, 1e kindje 27 mei: Twinny2002: 3e ronde, 1e kindje Essieee: 3e ronde, 1e kindje 28 mei: Merelleonie: 4e ronde, 1e kindje 29 mei: Baby90 Lizzy14, 1e kindje 30 mei: Diana75; 5e ronde, 1e kindje 31 mei Mezelf op de lijst gezet. Vandaag knaltest (ovulatie). Zaterdag en zondag tegen het knallen aan dus ik verwacht dat eitje vanavond springt. NOD 23 mei
@Sadas @Debbje: ook al die onzekerheid...ik heb vandaag geen test gehaald, dus ik kan niet testen al zou ik willen! Misschien heb ik mijn NOD wel verkeerd uitgerekend. Gister wel het nieuws gehad dat ik tante wordt, dus over 8 maanden sowieso een baby in de familie! Ook kijk ik natuurlijk graag uit naar ons tweede kindje... Fijne avond!
Gefeliciteerd Essie! Een hoop (toekomstige) tantes hier, dat moeten maar snel (toekomstige) moeders worden
Dank jullie wel! Ze hebben een dochter gekregen (het is van mijn broer). En idd al die tantes moeten maar gauw zelf mama worden
Gefeliciteerd essieee! Het is zooo leuk om tante te zijn! Ik ben al 7x tante! Ik werd voor het eerst tante op mijn 17e en zelf twee neefjes (1 van mijn zus en 1 van me schoonzusje) die op dezelfde dag geboren zijn! inderdaad hopen dat wij ook mogen zorgen dat er weer meer ooms en tantes komen!