Hallo allemaal, Nogmaals allemaal hartelijk bedankt voor de felicitaties! Alle tantezeggers ook gefeliciteerd.......inderdaad hopen op roze. Voor alle andere ladies suc6 met klussen, (ovu)testen en houdt de moed erin! Het komt allemaal helemaal goed!
Ik heb een foto van een paar van mijn testjes geplaatst in ovulatie en zwangerschapstesten (onder deel 9) Ik kan ze ook hier plaatsen als het helpt om me wat meer raad te geven Ik heb net weer een test gedaan en de controlestreep knalt gewoon, net of ik een eisprong krijg terwijl ik vorige week al de pijn en afscheiding had + donkere teststreep. Ik was er dus vrij zeker van dat toen men eisprong was...
Ik ben wel erg nieuwsgierig naar ovu test foto's. Vandaag nog steeds geen knaller.... Ben al vanaf de 25e aan het testen en wordt er een beetje gestoord van inmiddels!!! Doe deze week nog, zaterdag gaan we op vakantie en dan geloof ik het wel hoor. Blijkbaar werken die dingen dan niet bij mij...
Ik heb een cyclus van minimum 28 en max 32, ik zit nu op cd 22. De bovenste test lijkt nu trouwens het donkerste maar dat komt doordat hij een uur geleden genomen is.
hoi meiden, ik kom hier eens kijken, aangezien ik volgende week mijn nod heb. we gaan het toch proberen zonder behandelingen zwanger te raken. ik heb ook best goede hoop hoor! onbekend, ik wil je geen valse hoop geven, maar stel dat je al eerder je eisprong had zou je nu al zwanger kunnen zijn en positief kunnen testen? met een ovulatietest kun je namelijk ook positief zwanger testen...maar goed, wat ik zeg, dat zou kunnen, en ik wil je natuurlijk niet nog meer onzeker maken. hoop in ieder geval dat het snel duidelijk is voor je.
Hmm zie bij jou een stuk meer kleur dan bij mijn testen Volgens mij is die bovenste positief hoor! In principe moet je ze binnen een half uur aflezen. Ik heb al 2 weken steeds steekjes en kramp in mijn buik ( soort ongi pijntjes) maar ook dat is blijkbaar geen eisprong. Ik had dit voor het eerst op de 27e, die testen zijn ook vrij donker vergeleken met de dagen erna. Iemand hier op het forum vertelde mij dat zij pijn had door het groeien van de follikel ( door de gyno gezien op de echo) en dus niet het springen zelf.
Diep in mijn hart hoop ik natuurlijk dat je gelijk hebt haha maar het lijkt me erg snel om nu dan al zo'n knaltesten te hebben. Ik zou dan volgens mij hoogstens op 6 DPO zitten... Ik heb trouwens niets van symptomen
ja ik weet het ook niet hoor maar heb het ook vaker gehoord dat je met ee ovu test posi kan testen dus wie weet ik duim voor je!!
Ik hoop het en op dit moment kriebelt het heel erg om morgen te testen, ik zit dan op 6/7 DPO... Wat denken jullie doen of niet? men vingers jeuken echt heeeeeel hard maar ben bang voor een teleurstelling
Hai meiden, Jullie kletsen er driftig op los zie ik Wel mooi om te zien dat we toch allemaal met `dezelfde`gevoelens en dilemma`s zitten....en wel gaaf dat dit dan een plek is waar je het daar zonder schaamte over kan hebben! Alle zwangere dames....gefeliciteerd Alle tantes ....gefeliciteerd Alle wachtende....succes! Alle ongi dames....moge de volgende ronde meer succes bieden Nog 10 dagen wachten tot mijn nod....grrrrr
Vandaag of morgen nod, nog geen bloed te bekennen, maar het is natuurlijk nog wel heeeel vroeg op de dag hahaha. Meiden die vandaag gaan testen: succes!!!
onbekend, zou het niet doen, dat is erg vroeg. ik zit zelf trouwens ook op 7 dpo vandaag. als je het toch niet kunt laten, ken het gevoel hoor, en je hebt nog wat ovutesten, eens kijken of die positief blijven...bij een eisprong zouden die weer minder duidelijk moeten worden, weet je gelijk al meer! ik heb sinds gisteren wat gevoelige tepels en een lichte druk in mijn onderbuik en rug. ga er maar niet vanuit dat het wat is, zou wel heel mooi zijn. december, spannend zeg, ga je niet testen?
je hebt in ieder geval veel lh wat ik zo van de foto af kan zien. weet niet welke dagen je de testen heb gedaan. maar lijkt de onderste eerst dan de bovenste dan de middelste. want zo waren mijn testen in ieder geval. wanneer had je vorige week precies die andere posi test??? zou in ieder geval effe klussen dat kan nooit geen kwaad.
Hey allemaal, Wie oh wie helpt mij uit onzekerheid. Ik heb vanmorgen twee zwangerschapstesten gedaan (dipstick). Beide waren positief, echt super donker. Eigenlijk geen twijfel over mogelijk. Dezelfde gebruikt om mijn ovulatie te bepalen en die waren eerst licht en dan naar mate de dagen verstrijken werden ze donkerder. Deze beide testen binnen 5 sec. beide positief, twee even donkere strepen. Straks nog maar eens een test van Clearblue halen... zo spannend kan het niet geloven...
nou meisje 1987 ik kan alleen maar zeggen gefeliciteerd jij ent dan echt zwanger hoor positief is positief. geniet er van liefs mmavand
@meisje1987: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! @wies31: nee, ik ga nog even niet testen, wil eigenlijk vandaag en morgen afwachten en als ik neit ongi word test ik dus donderdag op z'n vroegst weer. Alhoewel dat roep ik nu met een heel grote mond, nu nog waarmaken om te wachten tot dan hahaha. Voor nu: nog geen bloed in elk geval. ; )