Wachtbankje Mei 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knorretje84, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Was mij ook opgevallen ja.
    Deze banner zegt dat je kan testen op de dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden. Is ook wel logisch dus eigenlijk.

2. Leeuw87

Leeuw87 Actief lid

29 mrt 2011
    147
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kijk vaak op dit topic maar reageer bijna nooit. Maar goed, ik ben inmiddels ruim een week overtijd. Afgelopen donderdag getst (3 dagen overtijd) negatief, en nu durf ik niet meer te testen...Durf ook nergens vanuit te gaan eigenlijk. Dus ik blijf gewoon op het wachtbankje zitten!

Gelukkig zie ik wel al het een en andere roze kleuren: Gefeliciteerd meiden!

3. Silly84

Silly84 Lid

1 mei 2011
    73
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Dames, even een vraagje. Ik had vandaag een positieve ovu test maar niet echt eggwhite. Wat zou dit betekenen? Ik had ook steken in mijn buik.

4. Assepoes84

Assepoes84 Niet meer actief

Hey meiden,
    Ik heb vanmiddag om half vijf een testje gedaan en zag een heel licht streepje! Ik ben een dag voor mijn NOD dus ben zo benieuwd! Vorige maand een vroegtijdige miskraam gehad bij 4 wkn 4 dgn dus ben zo benieuwd! Zal te gek zijn als het deze maand gelijk weer raak is, ik houd jullie op de hoogte!
    Denk dat ik zondag nog een testje ga doen.

Liefs

5. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    spannend assepoes...het is je zo gegund!

6. Zowie

Zowie Actief lid

1 apr 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is alweer een aantal dagen geleden dat ik gereageerd heb. Vanmorgen was mijn temperatuur 36,9 en vanmiddag heb ik wat bruin bloedverlies, dus ben bang dat mijn menstruatie niet lang op zich laten wachten......:x

7. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    streepje is streepje zeggen ze toch altijd. dus alvast voorzichtig gefeliciteerd. ik ben ook een dag voor mijn nod .

8. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    ja het kan wel maar meestal doe je toch als je een dag overtijd bent teminste dat lijkt mij het logisch. ik had op een andere site gekeken wanneer je mag testen die zei over drie dagen testen raar toch?

heb weleens gehad gehad dat ik smorgens had getest en smiddags ongesteld was. kan me er ook heel vaak niet aan houden hoor haha. maar ga nou echt proberen vrijdag pas te testen. als ik 1 dag overtijd ben. als de duivel dan teminste niet is geweest.

9. Silly84

Silly84 Lid

1 mei 2011
    73
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Kan niemand mij een antwoord geven? :(

10. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    hoe bedoel je dan niet echt egg white

11. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Tja positief lijkt mij betrouwbaarder dan afscheiding.

12. Silly84

Silly84 Lid

1 mei 2011
    73
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Het was meer wit dan doorzichtig :)

13. Silly84

Silly84 Lid

1 mei 2011
    73
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Dan gaan we vanavond voor de zekerheid nog maar een keer klussen! Kan nooit kwaad

14. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    ik zou zoiezo even klussen nog vanavond kan idd nooit geen kwaad.
    als je namelijk een posi test heb krijg je binnen 24-48 je sprong he.

ik had 30 april goeie test hebben toen smorgens en savonds geklust en de volgende dag. nou hopen op goed nieuws

15. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    oh ja en de steken is dat je eitje nog bezig is met groeien.
    ik da8 altijd dat hij dan ging springen maar dat is gebleken uit de echos dat het echt het groeien is

16. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Roze dames: :).
    @Rode dames: :(.
    @Hier: Vanmorgen getest, maar negatief :x. Had de afgelopen weken wel last van mijn boobies, maar heb nu ook weer vreetbuien en moodswings die ik normaal heb voor mijn menstruatie. Ik heb nu geen testen meer in huis en ga pas vrijdag of zaterdag nieuwe halen. Kan ik ook niet tussentijds testen :p, maar ga ervan uit dat ik voor het weekend ongesteld ben.

Ik zie me trouwens niet meer op de lijst staan. Kan iemand mij erop zetten voor NOD 9 mei, 2e kindje, ronde 2 na VMK? Heb het zelf 2x geprobeerd, maar ben steeds weer weg :(.

17. MieWie

MieWie Actief lid

7 jun 2008
    431
    0
    0
    Zoetermeer
    @Leeuw87: Volgens mijn berekeningen had ik afgelopen maandag mijn NOD, ongeduldig dat ik was heb ik zondag getest, deze was negatief.
    Vandaag weer getest en weer negatief...ik verwacht dus eigenlijk niets meer deze maand. Maar ik blijf wel bij dit topic tot ik het zeker weet!

Allen succes met wachten...

18. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

@ meiden die nog geen ongie hebben maar het wel uitblijft hebben jullie ook sympthomen?

19. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Hey mamavand ik heb zoveel symtomen... Haha maar die heb ik al wat langer... :( hihi maar ik zit echt in dubio of ik moet gaan testen voor dat ik naar de gyn ga of het ga vragen... ;)(afspraak staat op vrijdag a.s.)

Ik had donderdag,vrijdag,zaterdag en zondag een beetje bruine afscheiding... Bij mijn vorige zwangerschap had ik 3 dagen bruin en 7 dagen later teste ik positief.. Hmmm vind het zo eng om nu weer te testen.

20. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Heb net getest, maar was negatief :(.
    Vanochtend weer heel erg last van krampen, echt heel pijnlijk, maar nog geen ongi... Weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken, ik heb nooit zulke krampen.

Deel Deze Pagina