4 dpo is wel erg vroeg om als hcg te hebben dus hou je er nog niet teveel aanvast.. onbekend bij jouw heb je meer kans dat het iets betekent want jij zit al bijna op je nod toch?
dat is nog even, brrr erg lastig! Ik heb zelf mijn nod maandag 16/05 als ik uitga van 28 dagen. Anders men uiterste datum dan is het donderdag 19/05... Voorlopig ga ik uit van 28 dagen omdat ik dacht men ei te spotten rond cd 14/15. Bij een cyclus van 32 dagen voel ik de pijn (+ afscheiding) later nl cd 18).. Er zit niets anders op dan te wachten en te wachten en te wachten en te hopen
Liske en assepoes gefeliciteerd!!! Blue, hoop dat je al wat gerusgesteld bent, het klinkt in ieder geval positief. Lees dat eer ook weer een par op rood zijn gegaan, ballen! Hier nog steeds geen verandering. Gisteren de hele dag last van m'n buik gehad, dacht echt dat ik ongi ging worden, aar nog steeds niks...
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/266791-teststreepje-ovus-blijven-na-eisprong-duidelijker-ervoor-normaal.html deze topic geeft me hoop Bij haar was het ook zo en zij bleek achteraf zwanger...
owww onbekend! dat wist ik niet.. nou ben benieuwd of we volgende week kunnen zeggen : zie je wellll die ovu testen ik wist het! geld ook voor jouw he zomer!! conclusie wachten wachten wachten en linde! 4 dagen overtijd?! heb je al getest?!!!!
Heb gisteren getest, maar was negatief. Heb ook m'n cyclus een beetje moeten gokken omdat hij nog wat onregelmatig is. Had hem op 35 dagen gezet, maar kan dus ook wat langer zijn.
Hallo dames, Daar ben ik weer. Inmiddels had ik ook plaatsgenomen op het wachtbankje van mei. Op 8 mei zou ik dus mn periode moeten krijgen maar het is inmiddels 13 mei en nog steeds niks. Wel een keer s,nachts heel misselijk wakker geworden en vaak hoofdpijn maar verder niks aan de hand. Wil nog even afwachten maar 5 dagen over tijd zou toch een goed teken kunnen zijn??
Meiden ben idd wat gerust gesteld. Nu klopte ook het beeld van de echo met mijn waarde. En het feit dat ik niets aan bloed verlies meer heb scheelt ook een hoop. HEb roosvicee laxo gekocht voor de stoelgang, dus het gaat nu wat makkelijker en minder druk op de onderkant en vanmorgen dus geen bloed
@ onbekend ik heb dat topic net ook even aandachtig doorgelezen! intressant zeg! zag dat meer meiden instemde met het feit dat de ovu test al vreemd deed en ze zwanger bleken! dat word duimen draaien haha heb je al een zw test gedaan of nog niet? zie dat zei 6 dagen voor nod een ministreepje had.. enaan haar banner te zien is ze zelfs nog enkele dagen terug gezet ook! zal wel een supersnelle innesteling hebben gehad dan! linde spannend hoor! dus je zit nu op dag 39? zie aan je onderschrift dat vorige maand je cyclus 40 dagen duurde.. laten we hopen dat je dan over 2 dagen posi test!
Ja idd, ik vond mijn ovutesten ook vreemd en ben dus wat gaan rondsnuffelen haha als je dit dan tegenkomt geeft dat hoop, hopelijk geen valse hoop Ik heb vanochtend getest, 3 dagen voor nod met kv maar negatief...
Heb wel een beetje een weeig gevoel in mn onderbuik maar denk zodra de kleine meid wakker is dat ik snel even op de fiets stap naar de kv. Vind 5 dgn toch best veel! Eigenlijk durf ik niet,bang voor teleurstelling denk ik. Heb de lijst ff gekopieerd en mezelf erbij gezet.. 1 mei: Knorretje84, 4e ronde, 2e kindje Jez, 3e ronde, 1e kindje Loes, 4de ronde na mk, 1ste kindje Happygrump, 8e ronde, 1ste kindje Mek, 2e ronde, 1ste kindje fatface, 4e ronde, 1ste kindje 2 mei: Deb27, ? ronde, ? kindje Anna27, 2e ronde na ma, 2e kindje Lovelybabe, 1e ronde, 1ste kindje 3 mei: Blaadje, 2e ronde, 1e kindje Mendy, 10e ronde, 1e kindje Beertje83, 3e ronde, 1e kindje Sanni, 4e ronde, 1e kindje 4 mei: Leeuw87, 2e ronde, 1e kindje Diana75, 4e ronde, 1e kindje December, 11e ronde, 1e kindje 5 mei: Zonnedans, 7e ronde, 3e kindje 6 mei: Labrador, 4e ronde, 1e kindje 7 mei: pjpj, 2e ronde na mk, 1e kindje 8 mei: Zussie, 2e ronde, 1e kindje Anouk79, 5e ronde, 1e kindje Leo85, 3e ronde, 1e kindje Mirandadep, 5e ronde, 2e kindje chiset81, 2e ronde,2e kindje 9 mei: MieWie, 3de ronde, 2de kindje 10 mei: Sjenny, 3e ronde, 1e kindje LindeDD, 4e ronde, 1e kindje poohbeer1, 1e ronde, 1e kindje 11 mei: 12 mei: Hel00n, 12e ronde, 1e kindje Lieverd, 6e ronde, 1e kindje 13 mei: Buufke, 4e ronde, 1e kindje Princess24, 2e ronde, 1e kindje Assepoes84, 3e ronde, 1e kindje 14 mei: 15 mei: 16 mei: MwMariska, 14e ronde (6e ronde clomid) 1e kindje 17 mei: 18 mei: Babyliciouss, 2e ronde, 2e kindje Lotte30, 5e ronde, 1e kindje 19 mei: Kinderwens2011 4e ronde, 3e kindje Onbekend1, 8e ronde, 1e kindje 20 mei: 21 mei: Alex1982, 7de ronde, 1ste kindje 22 mei: 23 mei: surf, 2e ronde, 3e kindje 24 mei: 25 mei: Madelein: 3e ronde, 1e kindje 26 mei: Fleur1976: 4e ronde Clomid, 2e kindje 27 mei: twinny2002: 3e ronde, 1e kindje 28 mei: 29 mei: 30 mei: 31 mei: