@Aloha: Vervelend die onzekerheid! Zie ook dat er weer een aantal op rood staan, balen zeg! Voor mij nog even een paar dagen volhouden en dan misschien nog eens testen.
Hai meiden, Hier is het ook spannend.... Ik zit nu op dag 31. Vorige cyclus was 29 dagen. Ik dacht dus dat ik overtijd was, maar ik ga er nu maar vanuit dat mijn cyclus langer duurt.... Toch blijf ik het vreemd vinden. Ik heb mijn ticker maar aangepast op 33 dagen en ik zie wel wat er gebeurt. Ik voel nog steeds geen ongikrampen en had gisteravond last van mijn borsten. De test van vanmorgen zei weer negatief... Zucht. Spannend dus!
ik ben ongi geworden op naar wachtbankje juni. succes nog allemaal, hoop dat er nog wel wat roze bijkomt!
@Babynijn: Vervelend he, die onzekerheid! En negatieve testen voelen altijd weer als een tegenslag, maar het kan nog!
Wies, wat jammer! Linde, ja vind het ook echt zo vervelend die onzekerheid en negatieve testen komen mijn strot uit haha. Ik wil ook eens een tweede streep! Maar goed, het komt vanzelf. Zolang ik geen bloed zie, vind ik het best!
ik heb ook heel erg last gehad van krampjes net of ik ongie ging worden was dan ook bang dat het weer een miskraam zou zijn!! Maar dat was niet zo, ik ben toch echt zwanger!! Nu sinds vandaag is het over had er afgelopen weekend heel veel last van, maar die ongie krampen kunnen ook ij een evntuele zwangerschap horen he!!?? hoop op veel goeds liefs mamavand
Wow spannend BabynijN! Hier ook spanning alom. Nog geen duivels in zicht hier. Maar wel zere borsten, opgezette onderbuik, maaguur, zere onderrug en moodswings. Kan ook allemaal bij de duivels horen. Had zondagmorgen al getest maar die was hagelwit. Maarrrrrrrrrrr..... GEEN BLOED GEEFT MOED! Hahahahaha
Goedemorgen dames, Ik heb een weekendje niet mee kunnen lezen, had een erg druk weekend. @ De zwangere onder ons, Proficiat!! Geniet ervan, @ Alle dames die ongi zij geworden, wat ontzettend balen:x @ Alle wachtende, spannend!! Hopelijk een positieve test. @Ego: heb geen idee hier, zijn NOD is tussen vandaag en woensdag, heb nl mijn ei eerder gehad denk ik! dus dan zou mij NOD vandaag zijn! Ben wel sinds gisteren af en toe misselijk, maar ook ontzettend moe (heb ik ook als ik ongi moet worden) En heb een zeer druk weekend achter de rug! Dus gewoon even afwachten! Liefs
Morguh dames, Balen wies!!Heel irritant !Als je eenmaal zwanger wilt worden wil je dan NU!!!! Begrijpt moedernatuur dat soms niet?? En voor de bijna nod-ters....ik testte bij mij vorige zwangerschap ook pas positief op de nod dag....bedacht ik me ineens gisteravond....heb al wel 2 testen verspilt hoor ! Maar hou dus zeer zeker nog hoop!
@ Eertje, ik ga niet eerder testen dan komend weekend. Ik testte van Maud pas positief nadat ik drie dagen overtijd was. Dus..... geduld is een schone zaak en voor mij heeeeeeeeeeel moeilijk hahahah...
Bedankt! Hier nog niets te bekennen van de rode duivels, maar wel nog steeds ongipijn... Ik snap echt niets van mijn cyclus deze maand, er zit niets anders op dan gewoon geduldig af te wachten.
Hallo, alweer paar dagen geleden dat ik wat heb geschreven hier, voor iedereen die ongesteld is geworden BALEN ZEG! Nieuwe ronde, nieuwe kansen! @onbekend, al getest? Alle zwangeren, gefeliciteerd, dat er nog velen mogen volgen! En iedereen die, net zoals ik, op hun NOD, heel veel succes! Spannend! Ik moet nog 8 dagen wachten....wat duren die dagen lang! Heb sinds gisteravond wel ineens buikpijn/last van maagzuur, kan het niet goed plaatsen, maar bij alles wat ik nu voel ga je toch denken, zal het dan toch....?... Allemaal heel veel succes!
Ik heb zaterdag gestest meid maar omdat mijn zw test negatief was en mijn ovutest er anders uitzag dan de voorbije dagen heb ik zondag niet getest. Ik ben er vanui tgegaan dat ik mijn ei verkeerd gespot heb, dus nu gewoon afwachten. Ik heb gisteren en vandaag wel ongipijn dus ben benieuwd of het doorzet... Ik heb nog 1 kv test liggen maar wil momenteel liever niet testen, mss zet de ongi door en heb geen zin in een negatieve test
Ik heb met mijn zoon pas na 5 dagen overtijd getest Omdat ik de hoop al had opgegeven na 3 jaar En nu wil ik al dagen testen hahaha
Hallo dames op het wachtbankje... ik wacht even met jullie mee. Proficiat voor alle zwangere dames! Mijn dag van menstrueren zou afgelopen vrijdag geweest zijn (mits mijn cyclus 28 dagen heeft... maar dat heeft hij sinds het stoppen met de pil (oktober) nog niet gehad). Mijn handen jeuken om te testen, maar voor even veel geld wordt ik pas over twee weken ongesteld... of over drie... Vervelend dat ik ook geen eisprong voel. Wellicht volgende maand maar eens proberen met ovulatietesten...... Ondertussen schuif ik nu maar even aan op het wachtbankje.
oke.. ik werd vanmorgen wakker na een nacht misselijk zijn en rugpijn en lage buikpijn en dacht ach ik heb nog zoveeeel testen liggen laat ik er maar 1 doen voor de vorm. en dat had ik beter niet kunnen doen want ik zie dus heeeell licht een streepje.. nu weet ik niet of het is omdat ik het wil zien of dat het nog van de miskraam is al had ik nega testen 2 weken terug na de miskraam.. wellicht keek ik toen wel niet zo goed als nu? als het wel van een nieuwe zwangerschap is word ik gillend gek want deze maand deed ik mee voor spek en bonen en ik zit 3 dagen voor nod.. als dat uberhaubt me nod al is.. oftewel heb het mezelf nog zwaarder gemaakt.. domme ik!