- succes en veel goede moed aan de dames die twijfelen/onzeker zijn... - gefliciteerd aan de zwangere dames onder ons - dames met rode duivels: veel succes op het junibankje! - @ ego: ik zit vandaag op cd 30 en nog steeds geen ongi, wel af en toe ongipijn dus ik wacht af. Heb ook vandaag niet getest. Ik stel men nod uit naar 23/05 en als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik denken aan een zwangerschap. Momenteel dus gewoon (on)geduldig wachten
Ik zouhet gewoon proberen met een cb digital hij gaf bijmijjuist eerder posi aan dan bij kv!!! succes en je bent nietgek hoor ik zag ook een streepje!!!
ik heb nog urine van vanmorgen staan kan ik die nog gebruiken dan? en had je de digitale met weken indicator of gewoon de simpele?
ja die urine kan je nog gebruiken, en ik had die met indicator die geeft gewoon aan zwanger niet zwanger!!! bij mij was hij 4 dgen voor nod al posi
Ik moet zeggen dat het me allemaal reuze mee valt! Wel heb ik het gevoel dat me borsten zwaarder worden en af en toe lichte steekjes erin. Verder in de avond lichte steekjes in me onderbuik. En af en toe een klein beetje misselijk. Wat me wel heel erg opvalt is dat ik snel moe ben. Ik snoep inderdaad ook veel minder maar heb in de avond heel erg zin in hartige dingen
nee met die geeft aan zwanger 1 a 2 weken of niet zwanger die andere moet je ook zelf aflezen deze niet!! dus met weken indicator
Tsja... Moet zeggen dat het wat minder verdrietig voelde. Mijn teststreepje werd ineens weer donkerder. Was ook weer aan het spugen enzo. Ging in een bakje plassen om nog een test te doen en toen viel het vruchtje in t bakje. Verloskundige is meteen gekomen om te kijken of het inderdaad een vruchtje was, en helaas dat was ook zo. Dag erna krampen, weer dag later bloedverlies. Was toch ook een opluchting dat ik niet helemaal achterlijk was geworden en ik dus wel echt weer zwanger was. Wilde toen eigenlijk even 'een pauze' inlassen. Maar het verlangen is te groot... Ik wil niet wachten. Wil gewoon een baby! En dan 1 die blijft plakken graag..
wouw wat een verhaal begrijp dat je aan de ene kant denkt van even wachten maar aan de andere kant graag weer een beebpje wil!! Hoop voor je dat het snel posi is en dat het mag blijven zitten \
op die bewerkte zie je wel wat ik twijfel of ik bij het orginele wat zie denk elke keer ja nee toch niet of toch wel
1 mei: Knorretje84, 4e ronde, 2e kindje Jez, 3e ronde, 1e kindje Loes, 4de ronde na mk, 1ste kindje Happygrump, 8e ronde, 1ste kindje Mek, 2e ronde, 1ste kindje Fatface, 4e ronde, 1ste kindje 2 mei: Deb27, ? ronde, ? kindje Anna27, 2e ronde na ma, 2e kindje Lovelybabe, 1e ronde, 1ste kindje Pantertje , 10e ronde , 1ste kindje 3 mei: Blaadje, 2e ronde, 1e kindje Mendy, 10e ronde, 1e kindje Beertje83, 3e ronde, 1e kindje Sanni, 4e ronde, 1e kindje Bezigbijtje, 17e ronde, 1e kindje (3-5mei nod) Nattasja77, 1e ronde, 3e kindje Diana75, 4e ronde, 1e kindje 4 mei: Leeuw87, 2e ronde, 1e kindje 5 mei: Blue21381, 1e ronde na mk, 2e kindje Zonnedans, 7e ronde, 3e kindje Jipje 6 mei: Labrador, 4e ronde, 1e kindje Goud, 6e ronde, 2e kindje Avil, 3e ronde, 2e kindjeb 7 mei: Pjpj, 2e ronde na mk, 1e kindje Frenzy, 1e ronde na vroeggeboorte 2e kindje Pientje, 10e ronde, 1e kindje 8 mei: Zussie, 2e ronde, 1e kindje Anouk79, 5e ronde, 1e kindje Leo85, 3e ronde, 1e kindje Mirandadep, 5e ronde, 2e kindje Ecila1982, 2e ronde, 2e kindje chiset81. 2e ronde, 2e kindje 9 mei: MieWie, 3de ronde, 2de kindje Sadas, 1e ronde, 1e kindje Debbje, 1e ronde, 1e kindje 10 mei: Sjenny, 3e ronde, 1e kindje LindeDD, 4e ronde, 1e kindje Poohbeer1, 1e ronde, 1e kindje December, 11e ronde, 1e kindje 11 mei: selena149, 14e ronde, 1e kindje 12 mei: Hel00n, 12e ronde, 1e kindje Lieverd, 6e ronde, 1e kindje madje, 4e ronde 1e kindje 13 mei: Buufke, 4e ronde, 1e kindje Princess25, 2e ronde, 1e kindje Assepoes84, 3e ronde,1e ronde na VMK 1e kindje Daantje1984, 2e ronde na mk, 1e kindje Ninja2, 1e ronde, 2e kindje Liske 3e ronde, 1e kindje 14 mei: 15 mei: 16 mei: MwMariska, 14e ronde (6e ronde clomid) 1e kindje iNikkens, 2e ronde, 1e kindje 17 mei: 18 mei: Lotte30, 5e ronde, 1e kindje Englishwoman90, 2e ronde, 1e kindje Whitesaber, 7de ronde/2de ronde clomid, 2de kindje Zowie, 13e ronde, 1e kindje Jessy82, 1e ronde, 2e kindje MamavanD, 1e ronde na vmk, 2e kindje 19 mei: Kinderwens2011 4e ronde, 3e kindje Onbekend1, 8e ronde, 1e kindje Surf, 2e ronde, 3e kindje Biejie, 6e ronde, 2e kindje Wupsie, 2e ronde (6e maand) 2e kindje (Clomid) 20 mei: Babyliciouss, 2e ronde, 2e kindje Aloha, 1e ronde na MA, 1e kindje mona75, 1e ronde na 2x mk Pumbaa, 2e rond, 1e kindje koetjekuuk, 1e ronde, 2e kindje 21 mei: Alex1982, 7de ronde, 1ste kindje Princess79, 3e ronde, 1e kindje 22 mei: Tassie90 23 mei: Soepkip, 6e ronde, eerste kindje Selle, 1e ronde, 2e kindje 24 mei: Dolfijntje82, 5e ronde, 1e kindje Troela85 ronde 4, 1e kindje 25 mei: Madelein, 3e ronde, 1e kindje Puck1978, 4e ronde, ? kindje 26 mei: Fleur1976: 4e ronde Clomid, 2e kindje Silly84: 6e ronde, 1e kindje Cycy: 7e ronde, 1e kindje 27 mei: Twinny2002: 3e ronde, 1e kindje Essieee: 3e ronde, 1e kindje Anne85: ronde 8 mmm Chicken26: 10e ronde, 2e kindje 28 mei: Merelleonie: 4e ronde, 1e kindje Kicks: 22e ronde, 1e kindje 29 mei: Baby90 Lizzy14, 1e kindje Missme21, 1e kindje 30 mei: Diana75; 5e ronde, 1e kindje 31 mei: Dreamer, 3e ronde, 1e kindje Heb mezelf op rood gezet:x Gisteren ongi geworden. Op naar de volgende ronde! Alle positieve testers en zwangere, proficiat en geniet ervan. Iedereen doe ook ongi is geworden Balen, op naar de volgende ronde. Iedereen die nog moeten testen en nog op het wachtbankje zitten ,sterkte en hopelijk een positieve test!! Liefs
hoi iedereen op het wacht bankje ik zit ook nog steeds er op! kan rond 27 men test doen heb een cyclus overgeslagen volgens Gyn wel zag hij woensdag 11 mei een follikel zitten van 22 mm dus we zijn flink aan het klussen geweest.. Hier nog ff hoe men cyclus er uitzag van af de miskraam in dec.. 15 dec miskraam 11 jan menstruatie 28 dagen cyclus 30 jan 2 en half dag beetje bruin bloed 20 dagen cyclus zou een inesteling kunnen zijn geweest 23 feb 3 dagen beetje bruin bloed 24 dagen cyclus 23 maart 3 dagen beetje bruin bloed 28 dagen cyclus 20 april geen menstruatie test negatief 24 april en 28 april test negatiefen vandaag 1 mei negatief 2 mei ha geweest en moest tot maandag 9 mei afwachten en terug komen en 5 mei toch weer getest negatief.. vlagen van misselijk wezen opgeblazen gevoel dikke buik en borsten raar gevoel {waarschijnlijk eirijping achteraf of toch overgang,s hormonen} 9 mei gemeenschap gehad.. smorgens 10 mei beetje bloed verloren 11 mei smorgens beetje slijm met bloed verloren na ontlasting.... 11 mei gynacoloog om 14:30 geen zwangerschap te zien waarschijnlijk cyclus overgeslagen en er zat een follikel in linker eierstok van 22 mm stond op springen... dus nog meer klussen gelukkig de maandag er voor ook geklust gemmeenschapsdagen rond eisprong 9 mei 11 mei 13 mei 15 mei 15 mei savonds na gemeenschap wat steekjes 16 mei koortslip en puisjes borsten worden gevoelig aan de zijkanten Ben nu 44 heb 4 kinderen maar we zouden samen graag nog eentje willen dus dan zit ik graag nog eens op een wachtbankje liever er nog op kunnen zitten als helemaal niet meer liefs famke duim voor jullie