@Aloha: Op de 2e foto zie ik heel licht een streepje... nog even doortesten de komende dagen? @Lotte: Wat balen zeg! Succes de volgende ronde!
nou ik heb de verkeerde cb gehaald mamavand! ik kwam thuis en had dus degene die zwanger of niet zwanger zegt maar zonder weken erbij en dit ding heb ik nog nooit gezien.. zitten 3 sticks bij die je erin moet drukken en dat testding zelf is dus herbruikbaar? heel vreemd.. staat bij dat die ook pas bruikbaar is vanaf nod dus tegen beter weten in en met hoop geklungel omdat dat ding onhandig werkt getest en een niet zwanger op het schermpje. stom ding!!
ik heb alvast een thermometer van sensitest besteld en een paar ovutesten... Als ik ongi word wil ik volgende maand starten met tempen en ovutesten bijbestellen. moet je altijd op hetzelfde uur tempen? ik sta in het weekend namelijk veel later op dan in de week. Mag ik dan gewoon meten als ik opsta of toch beter de wekker zetten op hetzelfde tijdstip? En begrijp ik het goed? Je temp is laag aan het begin van de cyclus, ook op de lh piek maar net als de eisprong is geweest gaat die omhoog... Net voor je nod blijft die oftewel hoog = zwanger, oftewel gaat ie omlaag dan word je ongesteld... Of is dat verkeerde info?
Ik snap het niet helemaal. Is dit de kletsbox voor vrouwen/meiden die in mei hun NOD verwachten? Ik verwacht hem niet, maar hoop er wel op! @ onbekend1: Ik temp ook niet elke dag op hetzelfde tijdstip, maar denk wat dat dat belangrijk is. Het belangrijkste is in ieder geval dat je nog niets gedaan hebt en meteen meet als je wakker wordt. Dus liefs ook niet gaan zitten, want dan kan je temperatuur al veranderen. Dus thermometer op je nachtkastje. Als je eisprong is geweest dan gaat je temperatuur gemiddeld zo'n 0.3 graden omhoog. Je temperatuur blijft inderdaad hoog als je zwanger bent en gaat naar beneden als je niet zwanger bent. Maar wanneer hij dan naar beneden gaat weet ik ook niet. Ik heb ook ovutesten gekocht en ga volgende maand beginnen. Deze maand mijn ei al gehad ... Iemand ervaring met de testen van zwangerenkids.nl. Kreeg er wel een gratis zwangerschapstest bij
klopt. maar het beste is wel de wekker er even voorzetten ik meet elke ochtend om 6 uur en dommel daarna weer weg. als je ei gesprongen is stijgt die o.2 tot o.5 graden en blijft die hoog tot je menstruatie als je 18 dagen een hoge temp hebt kun je ervanuit gaan dat je zwanger bent lees ik overal. je kunt voor je ei ook een dipje krijgen dat die even omlaag schiet om dag erna dus omhoog te schieten maar lang niet idereen heeft dat. je kunt alles makkelijk bijhouden bij fertility friend als je je aanmeld krijg je ook een soort cursus emails waarin veel word uitgelegd!
nou ik kan op rood vanmorgen goed ongie geworden! op naar de volgende ronde.! alle zwangeren gefeliciteerd en de testers succes en geluk en voor degene die een streepje menen te zien hopen op een knaltest over een paar dagen!
succes volgende ronde andereejaa!! ik heb ook testen van zwangerenkids net zoals heel veel hier op het forum iedereen is er goed over te spreken en ze zijn ook mooi goedkoop dus helemaal goed toch!
@ aloha en babymaken: bedankt voor jullie info! Hopen natuurlijk dat ik het niet nodig heb, maar ik wacht af @ babymaken: sorry meid, die gebruik ik niet maar ze lijken sterk op die van sensitest, en die heb ik wel gebruikt....
welke test is dat dan?! hijs wel mooi duidelijk! enneh dat pakkie peuken ligt in de prullenbak nu neem ik aan volgens mij zijn die van sensitest en babyboomshop inderdaad exact hetzelfde als die van zwanger en kids. ik heb alleen bij zwanger en kids goede ervaringen worden goed discreet geleverd en vaak heb je ze de volgende dag al thuis.
Mooie test Liske... maar dat pakje sigaretten op de achtergrond is minder hahahahaha.. geeft niks meis. Mocht het van jou zijn, ik heb tot vorig jaar september ook altijd flink gerookt en ben absoluut niet anti... begrijp me niet verkeerd. Maar het is wel een schril contrast hahahah. Ik WIL OOK ZO'N MOOIE TEST!!! Maar heb sinds vanmiddag een zeurderig gevoel iin de onderbuik.
ik heb ze bij de da drogist gehaald was gewoon hun huismerk. uhmzzz doe me best te stoppen maar lukt me nog niet helemaal
aaah probeer en niet teveel mee bezig te zijn ik begrijp dat het niet gemakkelijk is maar het hoeft niet door te zetten die duiveltjes he. geen bloed is nog altijd moed
wacht maar tot je het gaat vinden stinken je bent dan zo gestopt! als ik jouw was zou ik per direct stoppen want je zit in de week waarin het hart ontwikkeld word zo moet je tegen jezelf praten ik was per direct gestopt toen ik wist dat ik zwanger was maar per direct begonnen toen het foutging en nu rook ik weer niet omdat ik twijfeltesten heb haha en ik was verstokt rookster!