ik gok dat er geen posi test meer volgt. ga er voor het gemak maar vanuit dat er niets was en me vaag posi testen vals waren das makkelijker verwerken jij moet morgen naar de gyn toch? hoelaat?
Ja ik snap je aloha. Je kan jezelf soms beter maar indekken dan is de teleurstelling minder groot. Ik moet 10.50 bij de gyn zijn....
@aloha, he meis ik keek net even op je profiel na aanleiding van mijn vraag echo met 5 weken. maar ik zag dat je een miskraam hebt gehad met 13 weken op 22-04-2011 kan het dan ook zo zijn dat je nu nog oud hcg test dat je daarom ligt posi testen hebt? probeer met je mee te denken hoor!! Vroeg het me gewoon af? En weet je dat je na een miskraam het zo kan zijn dat je lichaam even de tijd nodig heeft om alles weer te ressete zo ook je menstruatie, dat zei de gyn namelijk tegen mij. Hij zei het kan wel 6 tot 12 wekn dren voor je wer een normal cyclus hebt en ik heb een msirkaam gehad met 4 weken en 3dagen. Nou ik hoop natuuwlijk dat het nieuw hcg is maar wilde je er toch even op wijzen liefs mamavand
Gek gezegd gaat t tot nu toe erg goed. Verlies niets aan bloed meer, maar ben daardoor ook erg in de war. Voel me gewoon nog zo zwanger....maar goed ook dat kan er allemaal bij horen als het nog in je lichaam zit. Heb je alle spanning al een beetje opzij kunnen zetten na alle nare berichten die je hebt gelezen. Het is uiteraard super confronterend, maar gelukkig is er geen enkele zwangerschap hetzelfde dus bij jou een mooie plakkerd!!!
thanx voor je lieve woorden, hoop dat het snel achter de rg is voor jou!! nu blijf je idd misschien hopen en twijfelen. heel veel strekte meis
Hey meiden, Jeetje een paar dagen niet geweest zo'n 300 berichtjes erbij! @ Blue, wat ontzettend kut voor je! Ik wens je enorm veel sterkte!! En meer succes voor een plakbeeb! @ alle zwangeren Gefeliciteerd!! Heb mezelf ook alweer onzeker gemaakt.. Elke keer negatief getest met de k2v5.. Nou las ik dus dat er mensen zijn die met deze testen negatief testen, en met zo'n cb positief.. Verdikkie, had ik beter niet kunnen lezen.. Geeft weer hoop
geloof me meid ik ben compleet ingewijd en een wandelende encyclopodie wat betreft die kennis nu ik ben iemand die graag van alles het fijne wilt weten ( was nog niet duidelijk he met mijn testsloopacties enz haha ) ik weet donders goed dat het anders kan gaan dan normaal maar ik heb erg op me cyclus gelet en een mogelijk ei gespot en waar komen anders me ongipijnen nu vandaan ik heb tevens ookal negatief getest na de miskraam tegelijk met me ei zelfs. ik vond me ei ookal snel na het stoppen met vloeien en ook wel snel een dag na een nega test maar volgens de vk en gyn is dat heel goed mogelijk omdat voor je test nega word je zoon laag hcg hebt dat er wel een ei rijpt en als die dan zo laag is dat je lichaam denkt heee dan springt dat rijpe ei heb je wat aan me echo foto? die ene met dat kleine stippie is van een week dat ik elke dag echo had dag ervoor was niets te zien behalve dik baarmoederslijm dus die echo is echt het allereerste beeld van.
Hoi allemaal, Dit is de eerste keer dat ik mijn profiel gebruik en wil me graag aansluiten bij jullie. Deze maand ook serieus op het wachtbankje. Ik heb 22 mei mijn NOD, maar sinds vanmorgen misselijk, overgeven, hoofdpijn, krampen in buik en flink aan de diarree (sorry) Wij gaan voor ons eerste kindje en ik weet dus niet zo goed wat me te wachten staat. Normaal gesproken ben ik nooit ziek dus het komt echt als een verassing wat ik nu meemaak. Wel een test gedaan en deze was negatief. Wat denken jullie? Zou het gaan gebeuren? Groetjes Karin
Nou ik zit vandaag op men uiterste van al mijn cyclussen en nog steeds geen ongi! Ik ga voor de zekerheid nog afwachten om me overtijd te noemen omdat ik denk dat men ei later is geweest (cd 22) en dan zou men eventueel nod op maandag zijn (cd 36). Als ik dan nog niet ongi ben dan spreek ik van overtijd. Ik heb gisteren trouwens een test gedaan maar was negatief... Ik heb ook geen zw testen meer in huis, maar heb ondertussen wel een thermometer en paar ovutesten besteld. Kan ik dat gebruiken als ik weer testdrang heb Ik heb geen symptomen alleen soms precies maagzuur. Als ik eet dan heb ik daarna precies een brandend gevoel en het idee dat mijn eten terug naar boven komt. Daarnaast ongipijn, soms een ander soort pijn maar kan het niet goed omschrijven. Telkens wel in mijn buik. Enfin ik zoek er niets achter want zoals ik eerder al zei, voor alles kan ik wel een verklaring geven
even ego.. ik ben ineens ongelooflijk boos en verdrietig snap even niets meer van mezelf en dat maakt het nog erger! heb net uit het niets staan schreeuwen tegen manlief gevolgd door een flinke jankpartij en zit nu zwaar boos naar me scherm te staren. bah bah en nog eens bah! je zou denken door hormonen maar goed misschien wel ongi buien. ik heb het idee dat ik heeeeel hard moet stampvoeten ben zwaar gefrustreert momenteel plotsklaps gadverredamme!:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x
@ Aloha.. precies hetzelfde heb ik afgelopen weekend gehad.. ik was zoooooooooo boos! En helemaal nergens om... je kent toch wel zo'n opvouw kast met stof eroverheen.... DIE LEEFT DUS NIET MEER!!! Echt agressief gewoon en normaal ben ik echt niet zo... manlief heeft me laten uitrazen en met verstand naar de staan kijken. Achteraf lag hij in een deuk en was ik in tranen.... Raar maar waar en dus heel herkenbaar. Tijdens mijn eerst zwangerschap was ik veranderd in een HORMONSTER!!! En dat gevoel kwam nu ook ineens naar boven....
ik was ook een behoorlijk homonster maar dat kwam meer door alle onzekerheid die ik moest afreageren. ik was nu gewoon ronduit woest en nu nog en verdrietig intens ben alles zo zat! me vent zit in het hok dag in dag uit de hele week al en zijn vriend is er ookal elke dag. hij komt uit zn werk en half uur later staat die vriend op de stoep. hebben we het al vaker over gehad maar die komt gewoon maar aan als het hem uitkomt. hij eet ook elke keer mee en ik maar koken. ik wou vanavond even eruit even afleiding enz want maar tadaa manlief had alweer afgesproken met die vriend. ben even door het lint gegaan en hij begreep me volkomen hij vond het ook kwalijk van zichzelf dat die niet doorhad dat die weer teveel op het hok gericht was terwijl ik nu aandacht nodig heb met die testen enz al is het even rustig samen eten en erover praten!! ik had vanavond naar de stad gewild spullen voor vakantie kopen maar weer roet in het eten kan nu wel weerrrr janken godsamme!! ik flapte er ook van alles uit over dat we na de miskraam ineens er niet meer over praatte ik het idee heb dat hij het al vergeten is enz en dan komt hij met verhalen dat ie er elke dag aan denkt en op zijn werk van de week was weggelopen omdat iemand vertelde dat ze zwanger was en hij dat niet aankon.. waarom meld die dat dan niet bij thuiskomst aan mij?! dan heb ik ook door dat het wel in zn kop knaagt! maar goed tis een man en een fries dus die zijn lekker opgekropt kwa emoties.. weet ik ook wel maar toch... bah voel me gewoon ellendig en alleen terwijl ik de allerliefste vent van de wereld heb maar dat die me zelfs gelijk geeft maakt me ergens nog bozer... ik had liever gehad dat die opstond die vriend wegstuurde en me in de auto meenam weg even iets doen eruit mja vrouwen komen van venus mannen van mars principe
Hey meiden, Ik zie op de lijst staan dat ik nog niks heb doorgegeven, dat klopt. Ben nl nog steeds niet ongesteld en negatief getest. Ik ga er nu maar vanuit dat ik een cyclus oversla...pff wel verwarrend hoor allemaal. @Aloha: gooi het er maar lekker ff uit, dat zal vast opluchten!
NOD LIJST MEI 1 mei: Knorretje84, 4e ronde, 2e kindje Jez, 3e ronde, 1e kindje Loes, 4de ronde na mk, 1ste kindje Happygrump, 8e ronde, 1ste kindje Mek, 2e ronde, 1ste kindje Fatface, 4e ronde, 1ste kindje Hannie, 5e ronde, 1ste kindje 2 mei: Deb27, ? ronde, ? kindje Anna27, 2e ronde na ma, 2e kindje Lovelybabe, 1e ronde, 1ste kindje Pantertje , 10e ronde , 1ste kindje 3 mei: Blaadje, 2e ronde, 1e kindje Mendy, 10e ronde, 1e kindje Beertje83, 3e ronde, 1e kindje Sanni, 4e ronde, 1e kindje Bezigbijtje, 17e ronde, 1e kindje (3-5mei nod) Nattasja77, 1e ronde, 3e kindje Diana75, 4e ronde, 1e kindje 4 mei: Leeuw87, 2e ronde, 1e kindje 5 mei: Blue21381, 1e ronde na mk, 2e kindje Zonnedans, 7e ronde, 3e kindje Jipje 6 mei: Labrador, 4e ronde, 1e kindje Goud, 6e ronde, 2e kindje Avil, 3e ronde, 2e kindjeb 7 mei: Pjpj, 2e ronde na mk, 1e kindje Frenzy, 1e ronde na vroeggeboorte 2e kindje Pientje, 10e ronde, 1e kindje 8 mei: Zussie, 2e ronde, 1e kindje Anouk79, 5e ronde, 1e kindje Leo85, 3e ronde, 1e kindje Mirandadep, 5e ronde, 2e kindje Ecila1982, 2e ronde, 2e kindje chiset81. 2e ronde, 2e kindje 9 mei: MieWie, 3de ronde, 2de kindje Sadas, 1e ronde, 1e kindje Debbje, 1e ronde, 1e kindje 10 mei: Sjenny, 3e ronde, 1e kindje LindeDD, 4e ronde, 1e kindje Poohbeer1, 1e ronde, 1e kindje December, 11e ronde, 1e kindje 11 mei: selena149, 14e ronde, 1e kindje 12 mei: Hel00n, 12e ronde, 1e kindje Lieverd, 6e ronde, 1e kindje madje, 4e ronde 1e kindje 13 mei: Buufke, 4e ronde, 1e kindje Princess25, 2e ronde, 1e kindje Assepoes84, 3e ronde,1e ronde na VMK 1e kindje Daantje1984, 2e ronde na mk, 1e kindje Ninja2, 1e ronde, 2e kindje Liske 3e ronde, 1e kindje 14 mei: 15 mei: 16 mei: MwMariska, 14e ronde (6e ronde clomid) 1e kindje iNikkens, 2e ronde, 1e kindje Andereejaa, 1e ronde, 2e kindje 17 mei: 18 mei: Lotte30, 5e ronde, 1e kindje Englishwoman90, 2e ronde, 1e kindje Whitesaber, 7de ronde/2de ronde clomid, 2de kindje Zowie, 13e ronde, 1e kindje Jessy82, 1e ronde, 2e kindje MamavanD, 1e ronde na vmk, 2e kindje 19 mei: Kinderwens2011 4e ronde, 3e kindje Onbekend1, 8e ronde, 1e kindje Surf, 2e ronde, 3e kindje Biejie, 6e ronde, 2e kindje Wupsie, 2e ronde (6e maand) 2e kindje (Clomid) Jantine, 1e ronde na mk (maart), 1e kindje 20 mei: Babyliciouss, 2e ronde, 2e kindje Aloha, 1e ronde na MA, 1e kindje mona75, 1e ronde na 2x mk Pumbaa, 2e rond, 1e kindje koetjekuuk, 1e ronde, 2e kindje Yasmin86, 5e ronde, 1e kindje 21 mei: Alex1982, 7de ronde, 1ste kindje Princess79, 3e ronde, 1e kindje 22 mei: Tassie90 23 mei: Soepkip, 6e ronde, eerste kindje Selle, 1e ronde, 2e kindje 24 mei: Dolfijntje82, 5e ronde, 1e kindje Troela85 ronde 4, 1e kindje Zomer123, 1e ronde, 1e kindje 25 mei: Madelein, 3e ronde, 1e kindje Puck1978, 4e ronde, ? kindje 26 mei: Fleur1976: 4e ronde Clomid, 2e kindje Silly84: 6e ronde, 1e kindje Cycy: 7e ronde, 1e kindje 27 mei: Twinny2002: 3e ronde, 1e kindje Essieee: 3e ronde, 1e kindje Anne85: ronde 8 mmm Chicken26: 10e ronde, 2e kindje 28 mei: Merelleonie: 4e ronde, 1e kindje Kicks: 22e ronde, 1e kindje 29 mei: Baby90 Lizzy14, 1e kindje Missme21, 1e kindje 30 mei: Diana75; 5e ronde, 1e kindje TJ82; 2e ronde na MA, 1e kindje Prisca, 2e ronde na mk, 1e kindje 31 mei: Dreamer, 3e ronde, 1e kindje zwanger, ongesteld, twijfeltest, overtijd met (nog) negatieve test, vlindertje,MMM, cyclus van slag, niks doorgegeven Helaas ben ik vrijdag de 13e ongesteld geworden.. op naar de volgende ronden.. Succes allemaal!!
Nou meiden Hier al twee dagen vaak plassen.... Tintelende tepels en misselijk.... Blijft spannend! En heb weer veel trek in appelsap (had ik vorige keer ook) toch wil ik niet te veel hoop hebben... @aloha hmm vreemd hoor dat het ineens weer minder was... Misschien meer gedronken gisteravond? Nou ik duim voor je door! @bleu alvast succes bij de gyn!
oke ik wist niet of e het wist maar als je idd neg getest hebt na je mk dan moet dit wel iets nieuws betekenen. succes meid, en ik had wel wat aan je echo ja!thanx
Ik snap je hoor meis, maar woon je ook in friesland dan? ik namelijk wel, misschien kunnen we en keer wat afspreken om te kletsen misschien doet dat je ook wel goed! liefs mamavand