ik krijg 30 mei mijn eerste echo de vk zei dan ben je in ieder geval zoiezo al 7 weken en kunnen we het hartje waarschijnlijk zien. uhzzz ik ga je natuurlijk nie aanmoedigen om te gaan drinken maar moet je heel eerlijk bekennen ik wist 4 weken geleden nog niet dat ik zwanger was en ben toen best wel dronken geweest hahah slecht he
oh spannend. mijn vriendin is 6,5 week zwanger die kon hem nog niet zien maar wel horen. en hoezo slecht als je het niet weet. had ik al 2 jaar niks kunnen drinken haha
ja dat is ook zo ik kon het ook niet weten. ik ben zo benieuwd of ik het kan zien zou wel prachig zijn
Hallo dames, Mag ik hier wat mee kletsen met jullie? Ben een tijdje niet zo actief op zp omdat mijn cyclus niet op gang wilde komen en daar baalde ik behoorlijk van! Nu is mijn cyclus volgens mij goed op gang aan het komen. Ik vroeg me ook iets af eigenlijk. Vorige maand ben ik een flinke slijmprop verloren, dat zou "de wegen vrij hebben gemaakt" denk ik, als je de pil slikt dan ontstaat er toch een prop waar de zaadjes niet doorheen kunnen? Maar gisteren (dag 9 van de cyclus) heb ik erg rekbaar slijm gehad. Vandaag is dat weer weg. Zou dat dan toch mijn ei zijn? Kan dat wel, als je maar één dag slijm hebt? Nog een beetje een genante vraag: Is een man wel gewoon vruchtbaar ook als hij erg weinig sperma heeft? Nou, alvast bedankt voor jullie antwoorden! Succes op het wachtbankje. Volgens mij zit ik daar nu ook op. Gisteren in ieder geval geklust.
Heey meiden, Ik durf het bijna niet te zeggen omdat ik net nieuw ben en sommige van jullie nog steeds in onzekerheid zitten..... Ik heb vanochtend een test gedaan en ik ben ZWANGER!!!!!! Ben er suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper blij mee!!!! Ben er ook wel een beetje van in de war.... Je hoopt er zo lang op en ineens is het zo ver.... Hoop natuurlijk dat alles goed mag gaan! Voor alle meiden in onzekerheid; heeeeel veel succes en sterkte! Dikke (super blije) knuffel voor jullie!
NOD LIJST MEI 1 mei: Knorretje84, 4e ronde, 2e kindje Jez, 3e ronde, 1e kindje Loes, 4de ronde na mk, 1ste kindje Happygrump, 8e ronde, 1ste kindje Mek, 2e ronde, 1ste kindje Fatface, 4e ronde, 1ste kindje Hannie, 5e ronde, 1ste kindje 2 mei: Deb27, ? ronde, ? kindje Anna27, 2e ronde na ma, 2e kindje Lovelybabe, 1e ronde, 1ste kindje Pantertje , 10e ronde , 1ste kindje 3 mei: Blaadje, 2e ronde, 1e kindje Mendy, 10e ronde, 1e kindje Beertje83, 3e ronde, 1e kindje Sanni, 4e ronde, 1e kindje Bezigbijtje, 17e ronde, 1e kindje (3-5mei nod) Nattasja77, 1e ronde, 3e kindje Diana75, 4e ronde, 1e kindje 4 mei: Leeuw87, 2e ronde, 1e kindje 5 mei: Blue21381, 1e ronde na mk, 2e kindje Zonnedans, 7e ronde, 3e kindje Jipje 6 mei: Labrador, 4e ronde, 1e kindje Goud, 6e ronde, 2e kindje Avil, 3e ronde, 2e kindjeb 7 mei: Pjpj, 2e ronde na mk, 1e kindje Frenzy, 1e ronde na vroeggeboorte 2e kindje Pientje, 10e ronde, 1e kindje 8 mei: Zussie, 2e ronde, 1e kindje Anouk79, 5e ronde, 1e kindje Leo85, 3e ronde, 1e kindje Mirandadep, 5e ronde, 2e kindje Ecila1982, 2e ronde, 2e kindje chiset81. 2e ronde, 2e kindje 9 mei: MieWie, 3de ronde, 2de kindje Sadas, 1e ronde, 1e kindje Debbje, 1e ronde, 1e kindje 10 mei: Sjenny, 3e ronde, 1e kindje LindeDD, 4e ronde, 1e kindje Poohbeer1, 1e ronde, 1e kindje December, 11e ronde, 1e kindje 11 mei: selena149, 14e ronde, 1e kindje 12 mei: Hel00n, 12e ronde, 1e kindje Lieverd, 6e ronde, 1e kindje madje, 4e ronde 1e kindje 13 mei: Buufke, 4e ronde, 1e kindje Princess25, 2e ronde, 1e kindje Assepoes84, 3e ronde,1e ronde na VMK 1e kindje Daantje1984, 2e ronde na mk, 1e kindje Ninja2, 1e ronde, 2e kindje Liske 3e ronde, 1e kindje 14 mei: 15 mei: 16 mei: MwMariska, 14e ronde (6e ronde clomid) 1e kindje iNikkens, 2e ronde, 1e kindje Andereejaa, 1e ronde, 2e kindje 17 mei: 18 mei: Lotte30, 5e ronde, 1e kindje Englishwoman90, 2e ronde, 1e kindje Whitesaber, 7de ronde/2de ronde clomid, 2de kindje Zowie, 13e ronde, 1e kindje Jessy82, 1e ronde, 2e kindje MamavanD, 1e ronde na vmk, 2e kindje 19 mei: Kinderwens2011 4e ronde, 3e kindje Surf, 2e ronde, 3e kindje Biejie, 6e ronde, 2e kindje Wupsie, 2e ronde (6e maand) 2e kindje (Clomid) Jantine, 1e ronde na mk (maart), 1e kindje 20 mei: Babyliciouss, 2e ronde, 2e kindje Aloha, 1e ronde na MA, 1e kindje mona75, 1e ronde na 2x mk Pumbaa, 2e rond, 1e kindje koetjekuuk, 1e ronde, 2e kindje Yasmin86, 5e ronde, 1e kindje 21 mei: Alex1982, 7de ronde, 1ste kindje Princess79, 3e ronde, 1e kindje 22 mei: Tassie90 23 mei: Soepkip, 6e ronde, eerste kindje Selle, 1e ronde, 2e kindje Onbekend1, 8e ronde, 1e kindje 24 mei: Dolfijntje82, 5e ronde, 1e kindje Troela85 ronde 4, 1e kindje Zomer123, 1e ronde, 1e kindje 25 mei: Madelein, 3e ronde, 1e kindje Puck1978, 4e ronde, ? kindje 26 mei: Fleur1976: 4e ronde Clomid, 2e kindje Silly84: 6e ronde, 1e kindje Cycy: 7e ronde, 1e kindje 27 mei: Twinny2002: 3e ronde, 1e kindje Essieee: 3e ronde, 1e kindje Anne85: ronde 8 mmm Chicken26: 10e ronde, 2e kindje Naomi1971: ronde 8, 1e kindje 28 mei: Merelleonie: 4e ronde, 1e kindje Kicks: 22e ronde, 1e kindje 29 mei: Baby90 Lizzy14, 1e kindje Missme21, 1e kindje 30 mei: Diana75; 5e ronde, 1e kindje TJ82; 2e ronde na MA, 1e kindje Prisca, 2e ronde na mk, 1e kindje 31 mei: Dreamer, 3e ronde, 1e kindje zwanger, ongesteld, twijfeltest, overtijd met (nog) negatieve test, vlindertje,MMM, cyclus van slag, niks doorgegeven __________________ Mezelf er nog even bij gezet, dacht dat ik dat al gedaan had...
GEFELICITEERD!!! Geniet ervan meid! En ook al ben je net nieuw, wil niet zeggen dat we het je niet gunnen!!!! Liefs!
@ Mayrha; als je de pil slikt, heb je gewoon geen eisprong, daarom word je niet zwanger. En wat betreft het sperma, het gaat absoluut niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit Succes!
Thanx meiden!!! Ik maakte vanochtend m'n vriend wakker (had niet verteld dat ik zou gaan testen) en die is zo in de 7de hemel dat hij heel de ochtend niet meer aanspreekbaar was Dus jullie zijn echt de eerste!!!!
Yasmin: gefelii konden wel wat goed nieuws gebruiken hier! ben egt beetje depri hier, net gehoord dat ik gezakt ben voor mn examen grrrrrrrrrr gemiddeld had ik 5,7 en moet een 5,9 halen om te slagen $#%% baal egt zo! moet ik herkansen zie het egt niet meer zitten hoor! mjha we zullen zien, heb heel de week zitten stressen voor niks baal baal..
@ Twinny.. Balen meid!! Maar kop der veur en op naar de volgende! DIe haal je vast en zeker.. Dit scheelt maar zo'n klein beetje!!! SUC6 meid!
Hoihoi! Ja klopt. ik heb ook een ovutest gedaan vanmorgen, deze is niet meer positief, heel in de verte zie je een streepje. Dus ik ga er niet meer van uit deze ronde! Jeetje mina, jij nog steeds geen duidelijkheid! Wat maak je het spannend!
meiden ik heb een vraag, ik heb voirge week vrijdag getest en deze was posi een cb met indicator zei 1 a 2 weken nu heb ik dus precies 1 week later weer getste en nu zegt dat ding zwanger 3+ nu weet ik dus niet hoe ver ik ben!! ben ik nou verder als ik dacht dan. ik weet het niet omdat ik een mk heb gehad vorige maand en begon toen te vloeien et 17-04 en normaal heb ik een cyclus va zo 27 a 28 dagen hoe ver zou ik nu dn zijn?! wie heeft er een idee!!