Wachtbankje Mei 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knorretje84, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
    De laatste die ik had gedaan vond ik ook lichter. Ik hoop dat ik vandaag mijn testen krijg zodat ik vandaag ook een ovutest kan doen. Ben gewoon benieuwd hoe die gaat uitslaan joh!

Geloof me als het aan mij lag had ik zekerheid haha oftewel een posi zw test oftewel ongi, dan weet ik waar ik aan toe ben! Jij geen klachten?

2. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    jaaaaa yasmin!!!! gefeliciteeeeeeeeeeeerd!!!!!! eindelijk eens goed nieuws!!!! helemaal top!!! en nu lekker onderuit en relaxen!

hier getest net. ik beschouw hem als negatief is namelijk net zoals afgelopen dagen een tuurtuurstreepje. ik verwacht dus me ongi elk moment en al me klachten zullen wel bij me nieuwe ongi horen na de miskraam. had hiervoor nooit iets voor me nod. pas op nod 1 keer een giga kramp en dan volgde daarna direct het bloed. thats it. nu dus al 6 dagen autjes en ditjes en datjes.. samen met de week van me ei ben ik dus 2 van de 4 weken onbruikbaar.. bah

3. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    Heel vreemd..
    Ik heb geen idee meid, anders bel je de huisarts en eis je zo snel mogelijk een echo!!!:D

4. Mayrha

Mayrha Niet meer actief

Heeft iemand heel toevallig nog mijn vraag meegekregen in het enthousiasme? :p

5. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik heb de dag van de innesteling (volgens berekeningen zou die 16 mei zijn) heel erg buikpijn gehad, misselijk, als ik trap op liep last van maagzuur. dagen ervoor last van mijn tepels, heel gevoelig, soms wat vlagen van misselijkheid.

Dit is nu bijna allemaal verdwenen, wel last van mijn onderrug, en soms wat misselijk, heel soms! Dus ik ga er niet meer van uit!

jij wel klachten?

Ik hoop na a.s woensdag, NOD, ook eindelijk meer zekerheid te hebben. Had op dag 10 mijn EI gespot met clear blue, en 14 dagen erna, 24 mei, is dan mijn NOD, 1e ronde, dus geen idee, hoe het gaat verlopen!

6. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
    @ mamavand: kan ej helaas niet helpen meid maar bel gewoon naar de HA, die kan je correcter info geven!

7. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Jasmin gefelciteerd geniet ervan meid

8. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    @mamavand die clearbleu testen sporen niet die moet je niet te nauw nemen ;) je merkt vanzelf wel hoever je bent straks ga maar gewoon van het minste uit dan valt het altijd mee haha

@Mayrha, een slijmprop door de pil? das nieuw voor mij... volgens mij is dat niet zo hoor.. de pil werkt doordat je lichaam denkt dat je al zwanger bent en daardoor geen eisprong krijgt. maar slijmprop.. nee nooit van gehoord. die krijg je alleen als je echt zwanger bent. en dat is een behoorlijke bal slijm vaak met bloed dus denk niet dat je dat verloren bent. je maakt nou eenmaal andere afscheiding aan als je geen pil slikt en soms verlies je dan inderdaad stukjes heel normaal.
    wat betreft je vruchtbaarslijm, dat kan inderdaad maar 1 dag zijn en dat kan inderdaad ook op dag 9 zijn. kon je er echt draden mee trekken of was het gewoon plakkerig..?

of de man vruchtbaar is met weinig sperma weet ik niet. ik weet wel dat het voornamelijk waardeloos spul is en zaad een klein gedeelte ervan haha de rest is voornamelijk vocht en zooi. dus of je man echt weinig zaad heeft kan alleen worden onderzocht door een arts.

9. Mayrha

Mayrha Niet meer actief

Hoi Aloha,

Dankjewel voor je reactie.
    De pil heeft 3 werkingen om zw tegen te gaan. (volgens mijn HA)
    1=geen eisprong
    2=onvoldoende bm slijm voor een innesteling
    3=slijmprop die bm mond afsluit voor zaadjes

Wat het slijm betreft, kon er wel een halve meter draad van trekken!
    Yakkie, sorry voor dat detail.
    Maar nu weet ik dat het met één dag slijm ook ei kan zijn. :)

10. Yasmin86

Yasmin86 Lid

18 mei 2011
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel, allemaal :) Super fijn, die lieve reacties!!!!

@ Onbekend 1; het klinkt onzettend afgezaagd, maar ik wist eigenlijk gewoon dat ik zwanger was (maar ik durfde er niet op te hopen). Eigenlijk had ik heel weinig klachten, juist niet de klachten die ik normaal had voor mn NOD. Dat viel me nog het meeste op... Juist geen hoofdpijn, geen pijnlijke tepels. Wel krampjes, dat bracht me aan het twijfelen, maar die heb ik nu nog steeds. Daarnaast ben ik sinds eergister heel de dag een beetje misselijk. Oja, en ik had ineens echt honger als ik 's ochtends wakker werd ;)
    Dus voor mij was het zo; juist het ontbreken van bekende klachten, gaf me het idee zwanger te zijn...

@ Mayrha; ik heb al gereageerd op jouw berichtje, enkele pagina's terug ;)

@ Mamavand; ik zeg ECHO!!!! Pas dan weet je het zeker!

@ Aloha; laat die klote menstruatie nu maar komen!!! Dan kan je in ieder geval weer verder....

11. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
    ik heb eigenlijk niet echt klachten, een tijdje terug wel, heb een bericht daarover geplaatst toen maar ik had voor alles wel een verklaring. Nu ook geen symptomen, alleen sinds zondag ongipijn di ekomt en gaat en soms lijkt het zelfs op ovupijn :( verder als ik eet krijg ik daarna een brandend gevoel, net of mijn eten naar boven komt. Maar voor de rest niets van klachten eigenlijk, alleen de ongi die wegblijft tot nu toe. Ga je vroeger testen of wacht je op je nod?

12. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
    Nou yasmin jij geeft echt hoop ahahah ik bedoel daarmee dat ik ook niet echt klachten heb, ik heb voor alles wel een verklaring maar ben nog steeds niet ongi. Ik had men nod eerst deze week maandag verwacht, niet geweest, dan gisteren donderdag aangezien ik verschillende cyclussen heb, ook geen ongi, en vandaag nog steeds niet. Ik wacht nog af tot maandag om te spreken van overtijd ;)

13. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

@yasmin ik weet ook dat ik eerst een echo moet hebben voor ik zeker weet.
    maar ik vind het wel vreemd aangezien ik vorige maan een mk heb gehad!!
    kan ik dus niet verd zijn als uiterlijk 5 weken!
    maar ja we zien wel!
    iik dnek dat je me niet zo goed kan begrijpen als je een mk hebt gehad ben je gewoon heel onzeker!!
    denk dat je dat alleen kan begrijpe als je uit ervaing spreekt, ik hoop dit voor jou dat je dat noot mee hoeft te maken, want het heeft op mij grote impact gehad!!

14. Yasmin86

Yasmin86 Lid

18 mei 2011
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Onbekend1; heb je al getest? Of heb ik dat gemist?

@ Mamavand; ik weet zeker niet hoe het voelt, maar ik kan me wel voorstellen dat het vreselijk is!!! Moet er nu ook niet aan denken.... En geloof me, ik ben nu ook hartstikke onzeker. Hoop zo dat alles goed gaat.... Vast niet zo onzeker als jij, maar we hoeven er geen competitie van te maken toch ;) Ik denk dat als je een echo hebt gehad, je sowieso wat meer gerust voelt, toch? Heb je al een afspraak staan?

15. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
    ik heb eergisteren getest maar was negatief. Ik heb geen zw testen meer in huis en wil dat even zo houden, anders wil ik toch voortdurend testen! Ik heb ovutesten besteld om me bezig te houden. Ik heb deze maand namelijk een heel rare cylcus gehad met ovutesten die lang donker uitsloegen. (10dagen ofzo)

Pff ik val precies steeds in herhaling met mijn uitleg haha

16. zomer 123

zomer 123 Actief lid

2 mei 2011
    313
    0
    0
    NULL
    NULL

HoiHoi, ben een dagje vrij, dus kan snel terug reageren!
    Ik ga wachten tot woensdag, tis toch wel een teleurstelling als je elke dag nu een test gaat doen en er komt niks uit! en jij?

17. Yasmin86

Yasmin86 Lid

18 mei 2011
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Onbekend 1; ja, dat is vervelend hè, steeds hetzelfde te moeten vertellen ;) Sorry... Als ik naar je vorige cyclussen kijk, zien die er best mooi uit, dus wel raar dat je cyclus nu ineens van slag is.... Maar goed, nog even volhouden... Er is nog hoop, toch?!

18. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

ja maandag bij de gyn en vrijdag 3 juni bij de vk!!

19. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    i hope so.. eerst modellen regelen dat is het vervelendst als ik die heb dan ga ik er weer voor;)

20. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
    ik moet eerlijk toegeven dat ik een enorme testdrang heb :) !!

maar daarom dat ik bewust geen kv testen heb in huis haha ik wil proberen om het vol te houden tot maandag als er dan geen ongi is, dan testen. Alleen vandaag en morgen mezelf tegenhouden om naar de kv te lopen haha

Deel Deze Pagina