Ik heb ook een heleboel kwaaltjes.... Maar waar het van is weet ik ook nog niet Veel plassen Volle prikkelende boobs Smorgens wakker worden om te moeten poepen (heb ik noooit) Moe Jeukende buik (huid) Vet haar Geen zin in sex Al kunnen janken om niets.... Haha nou ik geloof dat ik morgen ochtend maar weer eens een testje waag... Als ik durf...
We moeten niet wachten, maar was wel haar advies. Zeker ook emotioneel gezien heeft het een behoorlijke impact gemaakt. Dus nu eerst even mijn lijf rust geven. Er is geen onderzoek gestart wat mijn mk betreft. Als we dat zouden willen duurt het 3 maanden voor daar wat uit komt en ze kijken meer naar afwijkingen in dna. Omdat we al een dochter hebben acht ze de kans klein dat er een storing in het dna zit. Mochten we in de toekomst weer een mk mee maken dan laten we het wel helemaal uitzoeken, want de wens voor een 2e is enorm groot. Nu hopen dat die ooit in vervulling gaat.
Lieve blue! Ik leef echt met je mee! En hoop dat jullie het een plekje kunnen geven en zodra het weer goed voelt het snel raak mag zijn!
@ Blue: Lees op vakantie af en toe wat mee, met name omdat ik benieuwd was hoe het met jou ging. Lees net je berichtje dat het toch mis is.... Heel veel sterkte meis...
Nou zojuist weer negatief getest.... Hopelijk komt mijn ongi snel. Ik heb nog nooit zo graag ongi willen worden
@blue ik heb al je verhalen hier mee gekregen en ik vind het echt zo erg voor je. ik word er gewoon een beetje verdrietig van. ik hoop dat je lichaam zich goed gaat herstellen nu en dat je daarna een mooi beebje in je buik mag hebben zitten. liefs liske
Hier spannende tijden.... 10 mei ging wij op vakantie - ochtend een hele slier vruchtbaarheids slijm. avond op vakantiebestemming gelijk geklust en vaker rond die tijd Volgens berekeningen zou ik rond de 13de mijn ei hebben, maar was moeilijk te vinden. Maar vanaf de 18de voelde ik mij heel raar, misselijk en "grieperig". Mijn eerste dag NOD zou volgende week vrijdag 27ste moeten zijn. Gister een test gedaan, omdat ik ook dacht dat mij ei vroegen kon zijn door de slijm. En met cb (+ -) had ik een hele vaag +'je. Ik heb natuurlijk nu wel hoop, maar weet ook dat het wel heel erg vroeg was om een week voor mijn NOD te testen en dat er nog van alles mis kunnen gaan....maar toch wel erg spannend hier.
haai, Ik zit vandaag op dag 30....Normaal 's morgens ongesteld (altijd ook als ze korter zijn dan 30 dagen) heb me nog kunnen bedwingen om te testen volgens mij kwam mij ei op 8 mei dus ik wil morgen ook nog ff afwachten en dan wrs maandagochtend of dinsdagochtend testen Spannend! Heb geen rare kwaaltjes of andere dingen dan normaal. Afwachten dus! Yasmine: gefeliciteerd
had vandaag ongesteld moeten worden.. ben na de bevalling van ons dochtertje al 2x precies om de 28 dagen ongesteld geweest. Ben zoo ontzettend zenuwachtig... bang om ook teleurgesteld te zijn dat ik niet zwanger ben Toen ik erachter kwam, dat ik van Lieke* in verwachting was, merkte ik ook nergens aan me lijf dat ik zwanger zou moeten zijn. Niet misselijk, dat kwam later pas maar alleen 's avonds weeïg op de maag. En me borsten heb ik ook geen last van gehad. Nu weer hetzelfde verhaal, geen tekens van ongesteldheid, geen last van me borsten etc. Liefs xxx
@tinkerbell spannend zeg, zeker gezien je geschiedenis... weet je al wanneer je gaat testen?! Hoop op een mooie test voor je... en een gezonde zwangerschap! liefs
Het wordt weer spannend voor een aantal zie ik. Tinkerbel, Alex en Tassie, hoop dat jullie binnenkort een mooie positieve test in handen hebben! Ik word helemaal gek van mezelf... Ben zo onzeker... Ik zit al op dag 46, nergens een ongi te bekennen en al 2x negatief getest. Voel af en toe wat in m'n buik, maar verder geen symptomen. Word er echt niet vrolijk van
Ik had vanmorgen allemaal witte puntjes op mijn tepels, zou dit een symptoom kunnen zijn? Daarna voor de gein een ovulatietestje gedaan en die was bijna positief, terwijl ik vorige week vrijdag mijn eisprong gehad heb...........vind het nu wel spannend worden.
nou meiden word weer spannend zie ik, hoop dat jullie snel een posi test mogen hebben. @blue ik vroeg het me af of ze er onderzoek na doen, vandaar mijn vraag!! sterkte en hoop dat je lichaam snel hersteld is!!
Nou dames even kort een status update. Geen bloed nog en vanmorgen vaag positieve test weer we wachten maar weer af.
aloha heb je ook een foto van je test kunnen we mee turen? ik hop snel dat je een knaltest hebt want zo in onzekerheid is ook niets he meis!? sterkte en we duimen voor je!!!