Wachtbankje Mei!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Flippo123, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Ilse85,

loop al 4 jaar bij het ziekenhuis. Maar eerst was ik te jong (22) dan heeft het ziekenhuis minder haast. Heb tevens ook overgewicht, waardoor ze je minder snel helpen. Daarnaast geeft mijn lijf niet echt duidelijkheid tegenover het ziekenhuis, want uit elk onderzoek komt wel iets, heel vermoeiend en dan komt er nooit een moment dat ze je echt gericht kunnen helpen.
    Maar nu sinds 5 maanden een andere fertiliteitsarts en die ziet het weer zitten, zij heeft ook meer bereikt dan elke andere. Dus we beginnen het weer een beetje positief in te zien.

Sorry heel verhaal en dankjewel

gr ZJ

2. Zina

Zina Niet meer actief

Ok, ja dat kan natuurlijk ook.

Maar is het wel een gewenst kindje dan? En wonen jij en je vriend al samen? Hoe oud ben je? En je vriend?

Ik ben nu net 22 geworden en mijn vriend 24, we wonen nu 9 maanden samen en a.s. 14e hebben we 10 maanden wat.
    (denk miss helpt dat, want ik ben in het begin doodgegooid met verhalen van wat zijn jullie kort samen en nu al een kind enzo. Terwijl we (nog niet gepland) binnenkort willen trouwen en ik ben van plan me leven lang bij hem te blijven)

3. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi bibi,

dat is nu juist het lastige, gebruik nu medicijnen die je alle zwangerschapssymptomen geven die er maar zijn. Maar de vorige maand was ik toch echt niet zwanger. Wat ook weer erg leuk is door die medicijnen ga je sowieso overtijd. Dus hoe erg kan je in spanning zitten.

jij ook dankjewel voor je steun

gr ZJ

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wat je zegt ja, hoe spannend kunnen ze het maken voor je. ;) Duimen duimen duimen dan de komende dagen. ;)

5. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hallo iedereen, ik wil me hier ook graag aanmelden wij zijn ook al bijna 2 jaar bezig voor een 2e spruit. bij onze dochter duurde het bijna 3 jaar voor we zwanger waren.
    nu sinds 4 maanden clomid 150 mg en deze maand hadden we clomid 150 mg en menopurspuiten.
    ik kan morgen al testen.

ps zj84 ik begrijp wat je bedoelt met medicatie waarvan je alle zwangerschapssymptonen hebt, ik heb dit van de menopur ook. daarom altijd moeilijk om te zeggen ik voel me zwanger want je weet niet of het nu echt zo is of gewoon de medicatie.

xxx

6. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    erg is dat he Grace, je hebt echt geen idee waar je aan toe bent. Ja ik slik norprolac en utrogestan bij elkaar. Vooral utrogestan zorgt hiervoor. Ik zie dat jij morgen kan testen hoop voor je.

gr zj

7. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hoi meiden,
    Ik heb eens goed in mn agenda gekeken en ik heb mijn NOD 8 mei ipv 7 mei.
    Heb wel veel over ontpillen gelezen en daar lijken al mijn klachten erg op!
    Ga er maar gewoon vanuit dat het dat is..
    Liefs

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja ben benieuwd hoe snel of langzaam het nu voor de tweede mag gaan. Van de eerste waren we vrij snel zwanger. Eerst twee rondes voor spek en bonen gedaan om te kijken hoe mn cyclus was en daarna voor 't echie.....en dat heeft ook maar 2 rondes geduurd, en vervolgens dus zwanger van een dochter. Dochterlief is inmiddels net een jaar oud en we gaan er nu maar "direct" voor. Dus ik zie wel hoe mijn cycli zich ontwikkelen.:p

9. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

Vandaag had ik kunnen testen bij een cyclus van 35 dagen, maar omdat het nog al eens een paar dagen verschilt, heb ik het nog niet gedaan. Wil he tgraag met ochtendurine doen en hoop het vol te houden tot woensdagochtend, haha.

No steeds dezelfde klachten, grotere borsten met af en toe steekjes, met vlagen misselijk (vooral 's ochtens en 's avond laat), en steekjes in mijn onderbuik. Die steken worden wel af en toe meer aanwezig, dus hoop dat he tgeen ongi krampen zijn ...

Voor alle meiden die ongesteld zijn geworden: veel succes en plezier de volgende ronde! Voor de meiden in onzekerheid: we komen er wel!

10. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Maartje, maak het nou niet zo spannend voor ons! :p Hoop dat je ongi weg blijft en dat je woensdag en posi test in handen hebt meis! ;)

11. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, sorry Bibi!

12. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Helaas, helaas, ik kan op rood...veel suc6 voor de meiden die nog gaan testen!!

13. TKL

TKL Niet meer actief

@ zina

Ik ben niet bewust bezig met het krijgen van een kindje hoor... ik ben 27 heb al een zoontje van 4 en heb gewoon een goede baan en huis enzow.
    Hij is bijna 24 en hij woont nog thuis.
    het gaat super goed tussen ons en hij doet erg zijn best met mijn zoontje maar zou het jammer vinden als ik nu wéér zwanger zou worden van iemand die er niet klaar voor is... Heb het er met hem ook nog niet over gehad, wil hem niet bang maken voor niks...

HEB TROUWENS GETEST VANOCHTEND EN WAS NEGATIEF... maar in principe heb ik mijn NOD ook pas vrijdag :p

14. frieda333

frieda333 Lid

12 apr 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik meld mij ook graag aan voor dit wachtbankje. Mijn NOD weet ik niet precies, omdat ik vorige keer een langere cyclus heb gehad! 31-31-33-39. Nu begonnen met temperaturen, maar krijg daar ook nog niet echt duidelijkheid van. Denk dat ik rond 22 mei ongi moet worden ( uitgaand van langste cyclus ) Dan ben ik op vakantie in Japan, dus dat maakt het allemaal nog spannender! Lijkt me wel leuk om dan zwanger te zijn, kan ik een Japanse test mee naar huis nemen, haha!
    Normaal voel ik nooit mijn ei, maar gister zat ik op de bank en kreeg in ene keer pijn in mijn buik, net als ongesteldheidspijn. Het duurde maar een paar seconde. Kan dit wat betekenen?

Wel fijn dat je op deze manier een beetje steun aan elkaar kan hebben!

Liefs Frieda

15. loes88

loes88 Actief lid

14 mrt 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Morgen zou ik mijn nod hebben en ik vind het erg spannend omdat ik van vorige week tot gisteren bruinverlies heb gehad. Ik hoor van meiden dat zij dit hebben gehad terwijl ze zwanger waren, een innestelingsbloeding.

Wie heeft hier ervaring mee?

En zijn er nog meiden die hebben getest?

Groetjes!

16. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik kon het ook niet laten, maar was natuurlijk negatief. Krijg voort zo'n waan ideeen dat ik denk overal streepjes te zien. Maar morgen kan ik eigenlijk ook pas testen en dan ook nog dat ik weet van de gyn dat testen bij mij niet betrouwbaar zijn. Dus eigenlijk moet ik ook helemaal niet testen, maartja je doet wat je niet laten kan :(

17. frieda333

frieda333 Lid

12 apr 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi loes88,

Ik heb de laatste maand ook bruinverlies gehad de laatste week van mijn cyclus.Ik werd helaas gewoon ongesteld. Er is op het bruinverlies niet echt een touw aan vast te knopen. Je innestelingsbloeding is vaak een paar dagen na je eisprong. Ik hoop voor je dat het voor jou wel raak is! Ik duim voor je meid!
    Laat je het weten morgen!

x

18. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Ik kon me niet beheersen en hetb vanochtend getest ... negatief.
    Niet eens een heel licht lijntje. Maar ook nog steeds geen ongi ...
    Blijft dus afwachten, misschien niet zwanger, misschien nog te weinig HCG, of misschien was mijn ei wel later en is mijn NOD dus ook wat later?

Ik moet jullie dus nog wat langer in spanning houden, haha ;)
    Jammer van alle meiden die op rood moeten, veel succes en plezier en sterkte de volgende ronde(n). Voor de positieve testers: GEFELICITEERD!

19. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Yep, hier ook 1 vanochtend getest..negatief natuurlijk..ik moet echt wachten denk ik tot ik echt weet wat mijn cyclus is..op naar de 1e ongesteldheid dan..

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ alle testers; jammer meiden, allemaal nega. Máár, zoals jullie zelf al zeggen, jullie zijn aan de vroege kant dus we geven de hoop nog niet op. ;) Succes allemaal!!

@ de dames die ongi zijn; balen...:( Succes in de volgende ronde, hopelijk kunnen jullie dan mooi op roze!

Hier zit mij er al aan te komen denk ik. Dus veel eerder dan vorige maand en mooi op tijd. :) Straks ovutestje doen.

Deel Deze Pagina