hey dames spannend allemaal he hou het bijna niet meer ,maar ik denk dat ondanks alle inspanningen deze maand het toch niet gelukt is heb lichte krampen buik trekt samen heb ik altijd voor ik ongie moet worden heb er dan tocch een zwaar hoofd in
Allemaal negatief of ongesteld tot nu toe Echt balen meiden! Ook ik heb er vanochtend voorzichtig een testje tegenaan gegooid, ik zag echt wel een licht streepje, maar leek naar mijn idee een beetje op een voorgedrukt streepje. Nu de test is opgedroogd is het streepje bijna niet meer zichtbaar, ik ga er maar vanuit dat dit negatief is. Ik wacht mijn ongi dus nog maar even af. Loes, hoe is het met je bruin verlies? Het kan beide kanten op, je hoort het inderdaad weleens bij een innesteling, maar hoor ook weleens dat ze na bruinverlies gewoon ongesteld worden. Hopelijk is het bij jou het eerste natuurlijk.
Jammer Grace en Rastagirl... Hopelijk de volgende ronde meer geluk voor jullie allebei! @ Mirtjuh; jammer van je test. Wie weet blijft je ongi alsnog uit en heb je over een aantal dagen wél een posi test. Ik hoop in elk geval dat je snel duidelijkheid hebt!
Hoi meiden!! allereerst iedereen die al positief hebben getest...GEFELICITEERD. Voor degene die nog wachten SUCCES ik duim voor jullie!! Helaas ben ik zelf gisterenavond ongi geworden. BALEN!! Van de week had ik al iets licht rose....had dus nog de hoop op innesteling. Deze keer ben ik vroeger ongi dan anders. Waardoor ik nog steeds op het MEI bankje kan zitten, want mijn NOD is aan het eind van deze maand. Rond de 30e. Dus ik blijf nog even bij jullie hangen. Op naar ronde 10 Iedereen veel klus plezier!!!
Hi, Nou, het is helemaal gestopt. Ik zou vandaag ongesteld moeten worden maar we wachten het nog even af, want er is nog niets te ontdekken. Als ik van het weekend nog niet ongesteld ben geworden ga ik er misschien toch maar een testje tegenaan gooien. Succes allemaal!
Oei Loes, spannend meid! Hoop dat je ongi weg blijft! (en dan het weekend een mooie knaltest!) Sterkte met wachten!
ben nog niet ongesteld ook geen tekenen, maar denk dat het komt door de medicijnen, vorige keer was ik ook 5 dagen overtijd dus we wachten af... gr zj
Meiden, heb even het NOD-lijstje van Narcisje aangepast, 't toch wel handig! NOD: 1 mei: JipenLana, Brechje, Ambrose, Ilse85 2 mei: Elba, Lien88, Sportmama, Narcisje 3 mei: Maartje85, Marleen84 4 mei: twyty, Sasje24, Mamatien, Knuffel, Zj84 5 mei: Loes88, Beebiej, Biancje, DaphneenEstelle, Wondertje2008 6 mei: Maya82, Mirtjuh 7 mei: Babys, Dijkim, Siepie bloemmm 8 mei: Janet123 9 mei: Rastagirl 10 mei: Saskia33, Poely, Duveldraakje22, Zafira 12 mei: Ikhebjelief, Zina 13 mei: t84 14 mei: Marije2121 15 mei: Mamanu, Trubbel 17 mei: Plurkie, Moon0810, Sanne1975 21 mei: Bibi26 22 mei: Hopmarjanneke, frieda333 23 mei: Vlinder27 29 mei: Marjolein25 30 mei: Narcisje, Shygirl 31 mei: Ilse85 Loes, klinkt toch wel hoopvol, spannend, hoop inderdaad van het weekend op 2 vette strepen. Zj84, balen als je door de medicijnen later ongi word dan verwacht, hopelijk komt het deze maand door een beebje. Shygirl, ook ongi, jammer. Ik heb je nod op 30 mei gezet hoor.
Hallo!! Mijn ongi is deze keer weer heftig zeg!! Maar goed, gaat vanzelf weer over... Ik zie net dat ik er toch ook weer bij kan op het lijstje!! Mijn nieuwe NOD is 30 mei, mijn verjaardag!!!
Een vette positieve test staat denk ik wel boven aan je wensenlijstje op je verjaardag denk ik, zou wel leuk zijn. Veel geluk deze ronde. 1 mei: JipenLana, Brechje, Ambrose, Ilse85 2 mei: Elba, Lien88, Sportmama, Narcisje 3 mei: Maartje85, Marleen84 4 mei: twyty, Sasje24, Mamatien, Knuffel, Zj84 5 mei: Loes88, Beebiej, Biancje, DaphneenEstelle, Wondertje2008 6 mei: Maya82, Mirtjuh 7 mei: Babys, Dijkim, Siepie bloemmm 8 mei: Janet123 9 mei: Rastagirl 10 mei: Saskia33, Poely, Duveldraakje22, Zafira 12 mei: Ikhebjelief, Zina 13 mei: t84 14 mei: Marije2121 15 mei: Mamanu, Trubbel 17 mei: Plurkie, Moon0810, Sanne1975 21 mei: Bibi26 22 mei: Hopmarjanneke, frieda333 23 mei: Vlinder27 29 mei: Marjolein25 30 mei: Narcisje, Shygirl, Sportmama 31 mei: Ilse85
hi mirthjuh ik zie het toch echt posi voor jouw in hoor ik had bij beide zwangerschappen op de dag van nod een heel heel heel bijna niet zichtbaar streepje dus het kan hoor meis gooi er morgen nog een test tegenaan en misschien heb je dan weer zon lichte streep of wel een mooie dikke maar streep is streep
ja idd haha alleen ben ik ook nog mega ongi, bah...ben er klaar mee pff manlief moppert al...hebben al een week geen seks gehad, omdat ik voor ongi veel bruinverleis had...dusss hoop dat ongi snel voorbij is, is manlief ook weer happy
hoi dit is je eerste ronde toch (of niet) ? Ik krijg altijd kramp als ik ongi wordt, maar bij jou kan het iets anders betekenen...als het je eerste ronde is zou ik zeggen heb nog even geduld hoe moeilijk dit ook is! s6
Ja het is onze eerste ronde, en zo extreem gericht geklust hebben we niet eigenlijk. Vriend wil wachten tot het weekend, de engnek
Rastagirl : Het ziet er inderdaad hoopvol uit, maar voor mijn gevoel kan morgen alles weer anders zijn. Ik heb geen nieuwe test gedaan vandaag, want als het echt zo is wil ik 2 duidelijke strepen zien. Mijn temp is vandaag (15 dpo) nog steeds hoog, dat is ook wel erg hoopvol natuurlijk. Ik heb geen idee hoelang normaal bij mij de 2e fase van de cylus is, dus ook hier durf ik me niet aan vast te houden. Als ik nog niet ongi ben doe ik zaterdag een nieuwe test, dan ben ik officieel 3 dagen overtijd. Spannend! Beebiej, ik heb ook wel last van krampen hoor, eigenlijk al de hele week, voornamelijk 's avonds, denk dan echt dat de ongi er aan komt, maar het verdwijnt ook weer. Nog even afwachten, hopelijk zijn bij jou de krampen ook verdwenen.