Wachtbankje Mei!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Flippo123, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen84

Marleen84 Lid

3 apr 2010
    67
    0
    0
    Militair
    Amersfoort
    Deze dame hier heeft der NOD op 3 mei als ik een 28 dgn cyclus aanhoud.Tis ronde 1 dus kan nog alle kanten op.

Ik gebruik etos foliumzuur tabletten en vitamine d tabletten van de etos. Gebruikte hiervoor 3 dagen etos multi zwanger worden pillen maar ik las hier op het forum niet veel positieve verhalen over die pillen dus toen maar overgestoot op de gewone 'pure'foliumzuur pillen.

2. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn NOD is 5 mei, ik heb me een dag vergist *bloos*

3. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is het echt zo... kunnen zwemmers een week overleven ?

4. Marleen84

Marleen84 Lid

3 apr 2010
    67
    0
    0
    Militair
    Amersfoort

UHm een week?! wie zegt dat? vlgns mij overleven de beste zwemmers het ong 72 uur...

5. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij klussen gewoon door, ook al denk ik mij Ei gevoeld te hebben. Cyclus is vrij lang (tussen de 35 en 40) dus ei wisselt ook neem ik aan.

6. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Dapper hoor maartje!

7. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geloof ik echt mijn ei vandaag gevoeld, maar zo veel kramp en steken heb ik nog nooit gehad, mijn hemel wat een ellende he ... zwanger raken :D Hahahah ... ik ga nog eens doordraaien, hoop dat dit komt omdat het de 1e ronde is..... en dat ik me straks minder focus.

8. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elbe schreef het, maar het kan idd heel goed een fabel zijn ;)

9. Lien88

Lien88 Niet meer actief

Hai!

Ik meld me ook!

2 mei is mn NOD en dat duurt nog veel te LAAAAAANG! Hihi :D

Heb wel het idee dat ik mn ei heb gemist, want mn ovutesten waren ook niet bepaald duidelijk...

Opsporingsbevel;
    Lien88 zoekt haar EI !!! Graag terugkeren naar rechtmatige eigenaar... zucht...

10. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lien88 :D :D *knuffel*!

11. mamatien

mamatien Niet meer actief

Hoi meiden,
    Ik sluit me ook bij jullie aan. Waarsch mn NOD 4 mei. Mijn cyclussen zijn niet geheel regelmatig dus durf het niet met zekerheid te zeggen.. Ik klus voor de zekerheid ook nog paar dagen door!

Maar zit nu alweer in spanning..

12. JipenLana

JipenLana Actief lid

19 mrt 2010
    130
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ovutesten waren bij mij ook niet helemaal positief. Maar ben er vrij zeker van mijn ei gevonden te hebben.

Enkele uren erna krijg ik altijd ontzettende zere tepels *AUW!* Kan niet te missen zijn

13. mamatien

Hoi meiden,
    Ik dacht gister rond 13.00u mn ei gevoeld te hebben. Dag ervoor had ik + ovutest. Mijn temp is echter maar 0.1 omhoog gegaan! Vorige cyclus was dat echter ook zo, ging dag erna weer 0.1 omhoog.. Ik weet dus neit goed wat dit betekent :-S

Weten jullie het? FF geeft bij vorige cyclus wel ei aan.

14. Lien88

Lien88 Niet meer actief

Haha, dankje :D Waar zouden wij meiden toch zijn zonder dit forum.

Mijn mannetje is er niet zoveel mee bezig als ik dat ben. Nouja, hij is er wel erg mee bezig, maar dat hele gevoel van "afwachten" krijgt hij gewoon niet mee. Hij snapt ook niet dat ik dan echt naar mn NOD kan toeleven..

Kerels.. :p

15. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lien ik denk dat, dat maar goed ook is.
    Mijn vent wil dolgraag een baby, maar is niet zo gek
    te krijgen als ik ben :D Ik ben daar wel blij mee, hij trekt me dan wel weer even met beide benen op de grond en zegt, het komt zo als het komt, en het gaat zoals het gaat.

Het is en blijft gewoon hartstikke spannend ook ik zit al in de zenuwen, maar wat ik al eerder zei, denk ik dat dit ook komt omdat het onze 1e ronde is :).

16. T84

T84 Fanatiek lid

25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden..
    Ik heb waarschijnlijk (zelfde aangehouden als vorige maand) mijn NOd op 13 mei.. Ik ben sinds deze maand voor het eerst begonnen met de ovu-testen.. en het is allemaal nog licht.. dus hij is nog niet onderweg..;) Dus ik zit nog wel even op het bankje.. :)

17. JipenLana

JipenLana Actief lid

19 mrt 2010
    130
    2
    18
    NULL
    NULL
    mamatien, hij hoeft niet per se ineens omhoog te schieten. Hij kan ook in meerdere dagen stijgen. Ook kan het zijn dat de 2e dag na je eisprong pas je temp omhoog schiet. Dat was bij mij de vorige keer.

Ik wil vanavond in bad. Maar heb gelezen dat het slecht is voor de innesteling. Maar het ontspant wel goed en dat is weer goed voor de innesteling.

Het is inderdaad wel zenuwslopend. De man voelt niet wat wij allemaal voelen he, daar zal het ook aan liggen.

18. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Hallo Dames,

Mag ik met jullie meekletsen?
    Ik zit namelijk ook op het wachtbankje en mijn NOD is op 15 mei.
    Wij zitten nu in ronde 3 voor een derde kindje.

Groetjes en hopelijk worden er veel gelukkig deze maand;)

19. mamatien

@jipenlana: Dat dacht ik ook al! Gelukkig dat jij hetzelfde zegt ;)

Mijn vriend is gelukkig ook een stuk nuchterder dan ik! Wij zitten nu in ronde 5 en hij heeft wel steeds meer van: 'we meoten wel klussen want straks is het weer neit raak'. Alleen is hij wat geduldiger als het om zwtesten gaat haha!

20. mamatien

@ mamanu welkom :)
    Hoe is het bij je 2 kinders gegaan, was je daar snel zwanger bij?

Deel Deze Pagina