Haha Al goed zicht krijgen Heb ik dan wel mooi een jaar over moeten doen om daar wat enige regelmaat in te kunnen krijgen met behulp van de gyn
vanmorgen weer een testje gedaan, maar helaas weer een dikke negatief, en er is ook nog geen rode duivel te bekennen heb hier ook geen gevoel van , snap er niks van :s mijn langste cyclus is 35 dagen geweest dit was dec 2009 en ik zit nu al op 36 dagen??? vreeemd pff zou het kunnen dat er nog niet genoeg hcg in het lichaam zit?? zou anders niet weten, heb geen stress ect wat ze ook wel eens zeggen dat je menstruatie dan later komt? liefss
yeah super zina leuk en gezellig op rose dames kom op dit is lang niet genoeg wij willen roze roze roze laat die duvels maar achterwege hihihi shaluta probeer het over paar dagen weer wie weet...
@ Zina Gefeliciteerd zeg!!!! Stuur je ook wat roze naar de andere dames die deze dagen mogen testen Is vier dagen voor NOD testen ook té vroeg? Dan kan ik mezelf een verjaardagskadootje geven . Ik ga uit van 22 mei NOD en ben 18 mei jarig. Hebben goed geklust rondom de eisprong, had ook veel afscheiding rond die dagen. Voel nu verder nog niets hoor... zou ook wel heel snel zijn denk ik. Moet alleen veel/vaak plassen.
He Zina super gefeliciteerd! Hoop over 2 weken ook zo'n test in me handen te hebben Veel plezier en geniet van je zwangerschap!
Zina, wow gefeliciteerd meid!!! Bij mij hebben de duivels zich vandaag helaas laten zien.. Dus ik mag op rood Op naar de volgende ronde!
Zina, wat een geweldig duidelijke test! Gefeliciteerd hoor, geniet er maar van!! @ Mamatien; wat jammer. Hopelijk volgende ronde meer geluk!
halloo 4 dagen overtijd en nog steeds geen bloed, gisteren getest deze was negatief snap er helemaal niks van ik wacht nu tot zaterdag en als maandag dan nog niks is ga ik de huisarts maar eens bellen! so confused...ier b iemand hier ook bekent mee met overtijd en negatieve testen?? help wordt je gek van van die spanning liefss