@ mamatien Bij de oudste en jongste in rond 3, maar ik moet erbij zeggen dat ik bij beide ovulatietesters heb gebruikt. Deze keer gebruik ik ze nog niet.
Ja, dat heeft mijn vriend ookwel. Nu vind hij het sowieso leuk om te klussen, maar hij weet wel wanneer het "moet" en niet dat ik dat erg vind, maar het moet geen obsessie worden van zijn kant dan. Alleen snapt hij niet dat ik vervolgens op bij kwaaltje en pijntje naar Kruidvat ren voor een testje
@ Lien: herkenbaar!! haha wat dat betreft zijn de meeste mannen (en vrouwen trouwens ook) toch wel hetzelfde hihi! Doen jullie ook aan ovutesten en tempen? @mamanu: oh dat is bij beide erg snel gelukt dan hoeveelste ronde zit je nu? Zal nu dan ook vast wel snel lukken!!
@ mamatien; We doen aan ovutesten. Ik heb wel van tempen gehoord, maar het is denk ik niks voor mij. Het moet ook vrij precies toch, zelfde tijdstip? We zijn pas sinds februari bezig, maar ik heb een vrij regelmatige cyclus, dus ovutesten gingen goed. Behalve deze maand.. Ik wacht het wel "rustig" af hahaha En jij?
@Lien, die zuurtje pendels kloppen niet he, want die van mij gaf juli 2011 aan. En daar geloven we niet in Succes met het ei zoeken
@ Lien, ik doe tempen en beetje ovutesten haha. Ben afgelopen weekend verhuisd en de weken ervoor veel verbouwd, dus ben die ovutesten vaak vergeten! Had maandag echter positieve test, gistermiddag had ik steken en gister eind van de middag had ik negatieve test. Vorige cyclus kreeg ik mn ei niet te pakken met ovutesten, maar wel met tempen...
WHAHAHA, nee, wat een onzin zeg! Ik heb die ook met tegenzin in het rijtje erbij gezet, het gaat tegen mn principes in, maar vooruit.. Ik zat er ook echt een te denken om die eruit te laten, het staat zo zielig..
http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/15900-pendelen.html Ik zou het je met liefde uit willen leggen, maar dan krijg je zo'n antwoord van; iets met hokuspokus abracadabra dingetje.. Tis echt beter als iemand het uitlegt die dat beter kan dan ik..
Het is inderdaad een beetje vaag dat pendelen. Ik heb mijn moeder gevraagd om te pendelen. Zij kijkt dan alleen hoeveel kinderen en het geslacht. "Je kan wel even vooruit" waren haar woorden Ach het is een leuk spelletje Trouwens, ik had 2 pendels voor juni jongetje en 1 voor aug meisje. Jij hebt er ook 2 voor juni zie ik. Wie weet
Zit nu in ronde 3 dus het begint nu erg spannend te worden Ben erg benieuwd of het weer snel lukt, maar goed misschien is het 2 keer geluk geweest en heeft het niets met de ovulatietesters te maken. Daarom doe ik het nu ff zonder
@ Lien: Ik bedoel daar wel ovu testen mee he, geen zw testen!. Ovutesten zijn nu even op, dus hoop die niet meern odig te hebben Als ik gister mijn ei had, is 4 mei mn NOD. Nu ga ik 1 mei op vakantie met mijn moeder, tante,nichtje. Zonder manlief dus... Eigelijk wil ik al daarvoor testen want vind het niet leuk op vakantie .. Maarja.. is wel erg vroeg he.. 4 dagen voor NOD..
Je hebt ze wel he, die testen kun je 6 dagen voor NOD doen. Maar veel meiden testen dan nog negatief, hoewel ze wel zwanger ijn. Dat zou je vakantiestemming behoorlijk naar beneden halen nietwaar.. En dan nog de meiden die het toch niet redden tot de NOD en dan alsnog negatief testen, na een vrolijke positest. Bederft ook de stemming.. Ik zou toch maar wachten, maar das makkelijk praten vanaf mijn kant van de pc.. Zelf moet ik rond die tijd nog net niet in een dwangbuis... Ik zal voor je duimen
Haha, thanks Ik kan er ook wel om lachen hoor. Tis eigenlijk om te huilen, maar dan gaat de tijd zo langzaam
Dag dames, ik heb mijn NOD rond 4 mei en dacht: schuif hier ook maar even aan. Heb nog niet terug gelezen, maar hebben jullie ook een lijstje? Of gewoon lekker alleen maar kleppen? Het is mijn eerste ronde na een (vroege)MK (6w1d), ik weet m'n NOD dus niet echt zeker, maar hoop dat alles weer een beetje op de rit is nu..... Misschien tegen beter weten in, maar je moet toch ergens de draad weer oppakken. Ik zal nog even een stukje terug lezn!
Hallo lady's. Ik zit in onze 1e ronde dus heb morgen mijn eisprong dus 5 mei NOD..spannend hoop dat mijn cylcus goed is..suc6