Bij jouw ook Zina, de mijne is als het goed is op de 18e! Ik was nog helemaal iets mega grappigs vergeten te vertellen (Nou ja, grappig voor mij meer ) Gisteren ging ik mijn meisje van de PSZ ophalen en toen ik binnenkwam vroeg een van de juffen of ik een baby in mn buik had. Ik meteen Nee, hoezo??? Nou er was hier net een mama en die is zwanger van een tweeling en toen zei Anouk, Mama heeft ook een baby in de buik. (Anouk wordt in juni 3). Ik geloof dat mijn hoofd eerst op knallend rood ging (oeps ) en daarna kon ik eigenlijk alleen maar . Ik heb een heel slim meisje...ik weet alleen niet of dat zo positief is op het moment. Liefs, Duveldraakje
HUH ... mijn NOD is ook 5 mei, en heb vandaag mijn ei gelegd, tenminste zo voelt het.... heb echt al de hele dag het gevoel ongesteld te worden
@ Lien: ja, ik weet ook dat je gelijkj hebt! Maar ik heb zoiets van: hopelijk test ik posi, dan ben ik iig samen met mn vriend. is het negatief, dan meot ik alsnog afwachten tot NOD of tot ongi... haha die dwangbuis.. heeeel herkenbaar weer @ Biancje: Als je in je 1e ronde zit, (ervan uitgaand dat je nu pas gestopt ben met de pil) is er grote kans dat je nu nog geen ei hebt, maar eerst moet ontpillen.. Houd er rekening mee!
Hey meiden.. Nou ik weet niet meer wanneer mn NOD is.. Vandaag is mn temp ineens weer vet gezakt :S Dus ik zal wel nog geen ei gehad hebben.. Ik weet het niet meer..
mamatien, zo te lezen ben jij je ei dus ook kwijt, nou hier nog een spoorzoeker naar het EI..... MOET je ook echt rekbaarslijm (helder) hebben ?!
@ Beebiej: dat rekbaarslijm hoeft niet, ikheb het in ieder geval nog nooit gehad! De een merkt wel dat ie vruchtbaarslijm heeft, de ander niet..
Ja klopt.. ik weet ook niet precies he het zit, maar weet wel dat veel vrouwen het niet zien (of het verschil niet zien)(ik ben er 1 van) *ATTENTIE ATTENT: willen de eitjes van mamatien en babiej zich zo spoedig mogelijk melden bij de balie, EINDE MEDEDELING**
mamatien, ik vind je kaartje er toch goed uitzien. Misschien even een (innestelings-)dip. Morgen is ie vast weer hoog! Beebiej, ik kom niet verder dan waterige afscheiding. Echt rekbaar slijm heb ik geloof ik niet.
Meiden, Ik ben al veeel te laat (normaal ga ik om 7.00u de deur uit haha), dus ga snel naar mn werk!!! Spreek jullie vanavond! Liefs!
Hey, Mijn rekbaarslijm lijkt een paar dagen na een duidelijk eisprong te komen, wat theoretisch niet klopt natuurlijk. Wel gezellig trouwens, met z'n allen wachten tot we kunnen testen. Mijn vriend en ik heb de eerste week van Mei allebei vrij, en willen wachten met testen tot eind van die week, als toetje op een gezellige week. Weet niet of ik dat vol ga houden. Misschien doe ik alleen een test en verras ik hem met iets als het positief is aan he teind van de week.
Hahaha nou dan gaan we 's morgens maar roeren o WHAHAHA! Iemand hier ervaring mee, het is dus best heftig... ik heb er gewoon pijn van, en ik ben niet zo'n trut wat pijn betreft! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/204255-krampen-onderbuik.html
Is dit de test die van de kruidvat veel gebruikt wordt? Die Kv5 kan ik niet vinden ? Kruidvat Zwangerschapstest Luxe
WAHHAHA roeren? Nou dat wist ik niet, laten we dat ook maar eens gaan doen, dat kan er ook nog wel bij haha!
Nee dit is m niet, heb m wel gebruikt btw. Deze kosten 10,- Die voor 5 euro zitten in een wit doosje en die ziet er ook best cheepo uit, maar blijkbaar zijn ze wel heel erg goed. Je kan ze alleen niet via de webwinkel bestellen, alleen in de gewone kruidvat winkel. Liefs, Duveldraakje
Thnx DD, ik ben alleen als de dood om een bekende tegen te komen in de Kruidvat ! Jammer dat ze niet online te bestellen zijn!
Heb ik ook last van hoor. Ben altijd bang dat ineens mn schoonmoeder of zo achter me staat. Wat ik altijd doe is heel goed om me heen kijken, zorgen dat er in ieder geval iets in mn mandje ligt wat erover heen kan en als de kust veilig is snel de test in je mandje doen (verstoppen) naar de kassa (niet rennen, dat valt op ) en afrekenen. Meestal doe ik ze dan meteen in mn eigen tas zodat niemand in mn kruidvat-tasje kan spieken. SUC-6 met halen zou ik zeggen! Liefs, Duveldraakje
ja dat herken ik ook. ik ben als de dood me moeder tegen te komen. na mijn vmk hebben we gezegd dat we gestopt zijn. mijn ouders zijn er namelijk fel op tegen. (ze vinden me te jong) Ze vonden zelfs dat ik abortus moest plegen. Mijn ouders vinden mij een probleemkind, maar later bleek gewoon dat ik asperger had. Een stoornis die tussen adhd en autisme in zit. Ik ben verder dus heel normaal, ik heb alleen een gebruiksaanwijzing zegmaar Net als mijn vriend overigens die adhd en pdd nos heeft. We passen prima bij elkaar, en me vriend heeft een vaste baan en we hebben ervoor gekozen dat ik thuis blijf, om voor het huishouden te zorgen. We redden het makkelijk met 1 salaris, ook met een kindje erbij. Ik spaar alsvast mijn baby uitzet bij elkaar elke maand, zowel als tijdverdrijf en als geldverspreiding. We zijn dus helemaal niet gestopt, maar we hebben dat alleen maar gezegd om het gezeik te ontlopen. Daarom ben ik deze maand gaan tempen, het scheelt geld en dan hoef ik er alleen heen als het er op lijkt dat ik echt zwanger ben. Ik hoopte heel erg dat ik na mijn vmk meteen zwanger zou zijn, dan zouden we hebben kunnen zeggen dat ik dacht dat ik een vmk had gehad, maar dat dat niet zo was ofzo. Maar ik maak me wel zorgen om de reactie als het toch weer zo ver is straks.