Hier was het niet druk, iedereen lekker weekend wezen vieren denk ik. Nou, die ongesteldheid gaat er gewoon aankomen hoor. Alweer wat menstruatiepijntjes beginnen te komen en de hoofdpijn die iedere maand weer fijn terugkeerd. Nog een paar daagjes wachten en we weten het zeker.
@jipenlana: ohhh dat is jammer Wanneer is je NOD of moet je ongesteld worden!? Hier heb ik geen idee meer wanneer mn NOD is.. Ik heb mijn ei nameljik nog niet gespot.. Baal echt, zit al op dag 26!
@mamatien, vrijdag is mijn NOD. Balen dat je je ei nog niet gespot hebt. Beide wachtbankjes zijn niets, maar het wachten op je ei vind ik nog erger dan wachten op je NOD. Als ik jou was zou ik stoppen met tempen en ovutesten. Net op het moment dat ik er afgelopen maand mee gestopt was, omdat ik het HELEMAAL BEU was, kwam mijn ei. Vermoeiend he, dat zwanger worden?
@Jipenlana: ovu testen doe ik sowieso niet meer, heb er maar 3 gedaan ofzo, maar tempen.. ja als ik daar nu mee stop weet ik helemala niet waar ik aan toe ben! maar ik word er wel gek van! Als het nog lang duurt ga ik wel stoppen.... Heeel vervelend dat zwanger worden ja! HJoe weet je dat je je ei hebt gehad?
@mamatien, ik heb na de eisprong altijd hele zere tepels. Is niet te missen. Vond het gewoon opvallend dat zodra ik de ovutesten weg gegooid had, een dag later de zere tepels kwamen. Heb je ooit last gehad van ovupijn?
@jipenlana: Nee ik ken geen ovu pijn. De 1e cyclus die ik getempt heb (was eigelijk een halve) heb ik achteraf gezien wel steekjes gevoeld. De 2e cyclus heb ik niets gevoeld... Ik heb soiewso vaak last van buikpijn, heb deze maand al meerdere malen mn ei gevoeld, terwijl die nog niet gesprongen is haha! Dus dat zegt wel genoeg... hoelang ben jij al bezig?
@mamatien, ik heb ook regelmatig wel buikpijn. Ik ben gestopt met de pil sinds sept 2009. We zijn bezig sinds februari, maar heb volgens mij pas voor het eerst een ei gehad in maart. Dus ronde 3 nog maar. Ik denk dat al die buikpijn bij mij vooral komt omdat mijn lichaam nog moet wennen aan zo'n eisprong. Dat maak ik mezelf wijs Dus hoop dat het over gaat. Soms heb ik er wel een hard hoofd in hoor, dat het wel gaat lukken. Mijn zus heeft endometriose en is na 3 jaar zwanger geraakt via IVF. Niet leuk, wil ik ook niet mee hoeven maken.
@J&L: ik ben begin nov 2009 met de pil gestopt. Jeetje zeg, dat klinkt niet goed van je zus! Is dat erfelijk?
@ mamatien; vervelend dat je je ei nog niet gespot hebt zeg. Dat is echt lastig. Ik ga deze ronde wel met ovutesten beginnen. Denk wel vorige ronde mijn ei gevoeld te hebben en heb wel drie dagen 'vruchtbare' afscheiding gehad, maar wil het toch zeker weten. Ook omdat ik pas net van de pil af ben, wie weet wordt deze ronde weer anders. Hoop voor jou dat je ei snel komt!! @ JipenLana; de moed erin houden hoor! Je hebt natuurlijk bij je zus al veel verdriet gezien, maar je zit pas in ronde 3 dus voorlopig nog positief blijven in elk geval. Hoop voor je dat je snel van een zwangerschap kunt gaan genieten! Hier verder weinig spannends. Zit op dag 4 en mjn onig was al op dag 2 voorbij. Op zich ideaal, maar wel vreemd, heb dat nog nooit gehad, zo kort. Maar goed, kan deze ronde alweer heel anders zijn natuurlijk. We kunnen in elk geval weer aan de klus.
@ Bibi: ja het is heel vervelend, je weet gewoon niet waar je aan toe bent als dat ei maar weg blijft! Maar goed, vanochtend was het weer erg rommelig onderin mn buik, laten we hopen dat dat mn ei was ... Maar is soms wel lastig om hoopvol te blijven als het allemaal zo lang duurt! Jij bent wel kort ongi zeg! Ik heb ook niet veel, maar 2 dgn is wel heel erg weinig! Jij gaat deze maand met ovutesten starten?! Waar hebj e ze vandaan? Ik hoop voor je dat je snel je ei vindt
@mamatien: Het is niet erfelijk, maar als zus heb je wel meer kans dat je het ook hebt. @Bibi: inderdaad positief blijven. Dat gaat alleen wat lastig met die migraine *AUW* 2 dagen ongi, dat is niks! Iedere menstruatiecyclus is weer anders. Dus misschien was het eenmalig.. Ik zag het nog wel zo zonnig in deze maand. De buikkrampen hebben niet doorgezet, dus daar ben ik weer vanaf. Eens kijken wat morgen brengt.
Laten we hopen dat het vanochtend je ei was mamatien! Ik heb ovutesten van Predictor. Nou hoorde ik dat die niet zo goed zijn, maar ja, heb ze in huis dus probeer het deze maand met die testen. Mocht er nog een ronde volgen, koop ik wel weer andere. Hoop dat ik mijn ei vind want dit was pas cyclus nummer 1 dus kan best zijn dat mijn ei nu eerder komt, vooral ook omdat ik zo kort ongi was.
Zoooo slopend he dat wachten. Ik heb nu nergens meer last van. Vorige week 3 dagen echt vreselijke onderbuikkrampen gehad, en steken boven de liezen, zowel links als rechts. Kan ovulatiepijn 3 dagen duren ? Kom op meiden nog even en we weten of het raak is!
Volgens mij kan dat wel Beebiej. Heb zelf ook drie dagen steekjes gehad toen, maar niet heel heftig. Jij zit alweer een eindje in je cyclus, fijn! Ik moet nog even geduld hebben helaas.
Ik weet ook niet of ik goed geeit heb. NOrmaal denk ik mijn ei wel te voelen. Maar deze ronde heb ik niets gevoeld. Toch merkwaardig. Misschien volgende keer beter. Ik had wel pos ovu testje maar die had ik sochtends gedaan en ik had andere testejes dan ik gewend ben die gaven veel duidelijkere strepen. Had ik het toch smiddags moeten doen. Lastig hoor. Volgende ronde ga ik tempen heb een snelle termometer in 10 seconde. Groetjes Elba
hey meiden was even niet geweest op het forum maar heb alles bij gelezen dus ben weer op de hoogte hihihi nou ja bij mij is het rustig dacht dat ik gek werd van de pijn afgelopen vrijdag en zaterdag was de buikpijn weg tenminste op wat zeurderige gevoelens na. nu heb ik alleen dat ik de wc vaker zie dan normaal moet ieder uur plassen pffffff ik hoop stiekem hihiji en ik heb ook dat ik het van binnen koud heb maar als je me huid voelt is het warm een beetje een koortsachtig gevoel nou meiden nu zijn jullie ook op de hoogdte weer van moi ik blijf nu lekker mee lezen want moest wel 5 pagina's bijlezen hihihi voor iedereen ben ik aan het duimen duimen duimen