Wachtbankje Mei!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Flippo123, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu vallen ook alle puzzelstukjes in elkaar, want ik heb dit
    wel vaker gehad, maar toen we nog niet bezig waren met zwanger worden, heb ik daar helemaal niet bij stil gestaan, met wat het zou kunnen zijn.

Maar wanneer is dan mijn ei geweest :( 1e dag of laatste dag van
    de krampen.

2. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat van dat koude heb ik ook ineens, heel raar!

3. babys

babys Lid

22 apr 2010
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

daar ben ik weer :D Ik heb sterk het gevoel dat het niet raak is deze maand, ondanks ik regelmatig nog steeds af en toe krampjes voel. En heb ook een hele rare droom gehad vanacht maar toch zegt mijn gevoel dat ik er niet van uit moet gaan dat het raak is. Pfff mag pas over 10 dagen testen..........voor het eerst weer :p

Nou, hoe is het met jullie dames? nog leuk spannend nieuws?

4. JipenLana

JipenLana Actief lid

19 mrt 2010
    130
    2
    18
    NULL
    NULL
    Nou de migraine is zo goed als over. Nu zijn de buikkrampen er weer. 99% zeker dat het niet gelukt is deze maand. Ik vind het vooral zo balen dat ik niet eens m'n NOD haal met deze klachten.

Rare dromen heb ik ook vaak, gisteren werd ik zelfs kokhalzend wakker! Ja, ik was over lijken aan het dromen. Daar is echt niets positiefs van te maken. Vannacht gedroomd dat ik met moederdag mijn moeder blij kon maken met het nieuws dat ik zwanger ben.

Succes met wachten iedereen!!

5. TKL

TKL Niet meer actief

Hey meiden,

Ik kom er ook ff bij zitten... Ben gewoon aan de pil maar ben hem vorige maand veel vergeten, PLUS dat ik een antibiotica kuur heb gehad... Ik ben zon lomperd en heb jaren een spiraaltje gehad dat ik er helemaal niet bij nagedacht heb dat dan je pil niet werkt...
    Maar goed mocht het zo zijn dan is het zeer welkom hoor...

Volgens calculator op de site is mijn NOD op 7 mei... En innesteling morgen... Ben al een paar dagen draaiierig en misselijk vandaag... Ben erg benieuwd... Zou zon leuke verrassing zijn.... Voel em zo blij dat het eventueel zou kunnen dat ik twijfel of ik volgende maand wel weer met een nieuwe pilstrip begin ;)

6. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    JipenLana dikke knuffel, heb je altijd zo'n last
    van migraine ... ?!

7. JipenLana

JipenLana Actief lid

19 mrt 2010
    130
    2
    18
    NULL
    NULL
    Beebiej, thanks. Ik had toen ik de pil slikte standaard migraine paar dagen voor ik ongesteld werd. Afgelopen maanden zonder pil nauwelijks last gehad, wel hoofdpijn. Maar gisteren was het terug op het 'oude' niveau. Jammer dat migraine geen zwangerschapskwaal is. Heb gehoord dat als je vaak migraine hebt voor je NOD, je als je zwanger bent hier helemaal geen last van hebt.

Ben vroeger wel behandeld voor migraine via zo'n alternatieve geneeswijze. Heeft toen goed geholpen, dus overweeg om het weer te gaan doen.

8 dagen nog voor je NOD. Spannend iedere keer weer he :)

8. babys

babys Lid

22 apr 2010
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Jipenlana,

Ze zeggen juist dat als je zwanger bent dat je rare nare dromen krijgt. Dromen die je nooit eerder gehad hebt en totaal niet verwacht. Ik heb dit zelf eerder meegemaakt bij mijn vorige zwangerschap die uitliep tot een mk helaas.....:(

Heb je al getest? of weet je het echt zeker?

Hopelijk een wonder ;)

9. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is mijn eerste ronde J&L, maar het maakt het inderdaad niet minder spannend.

Ik ben eigenlijk nooit misselijk weet niet eens hoe het voelt bij wijze van spreken, maar ik heb het wel zuur... ?! En ik heb zweethanden? Ook .. vies praatje lijkt het wel of ik van onderen heel vochtig ben, denk iedere keer dat ik in mijn broek pies :D

Babys jij hebt dus van die rare dromen *KNUF*

10. JipenLana

JipenLana Actief lid

19 mrt 2010
    130
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hopen op een wonder doe ik altijd. Pas als ik echt ongesteld ben is het over. Maar de kans is toch echt heel erg klein. Die dromen had ik vorige maand ook. Over tsunami's droomde ik toen, levensecht.
    Nog een paar dagen, dan weet ik het echt zeker

11. babys

babys Lid

22 apr 2010
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beebiej ;) had vanacht eerste rare droom, werd midden in de nacht wakker en had lichtelijk een paniekaanval, gelukkig viel ik weer in slaap en ben nog steeds moe eigenlijk.

Volgens mij wil je niet weten wat ik gedroomd had:)

12. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend als je zo onrustig slaapt!
    Normaal slaap ik heel diep, maar nu ben ik al 3 nachten uit bed gegaan omdat ik moest plassen! Heel vervelend!

13. JipenLana

JipenLana Actief lid

19 mrt 2010
    130
    2
    18
    NULL
    NULL
    Je maakt me nieuwsgierig babys! Ik vond mijn droom al heftig genoeg. Kokhalzend wakker worden is me nog nooit overkomen

14. babys

babys Lid

22 apr 2010
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou het had te maken met de dood, alleen was ik de hoofdrol speler in mijn droom vanacht :$

Bij mijn vorige zwangerschap droomde ik dat mijn vader onder het puin lag door een aardbeving, helemaal kapot en onder het bloed, maar hij leefde nog. Het was heel eng om te zien, Ik werd toen wakker en kreeg me een huilbui.....was die hele dag verdrietig. Toen wist ik nog niet dat ik zwanger was.... bij 9 weken een mk helaas

15. babys

babys Lid

22 apr 2010
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb mn dromen nog niet eens in details verteld eigenlijk maar waren heldere dromen :(

Wat heb jij gedroomd?

16. janet123

janet123 Lid

27 apr 2010
    65
    0
    0
    Ik heb een bedrijfje waarmee we fashion homeparty'
    Maarsbergen
    Ik heb uitgerekend dat mijn NOD rond 8 mei zal zijn. Maar dit is pas de eerste maand na mijn ongi sinds ik met de pil gestopt ben. Weet dus nog niet hoe lang mijn cyclus is.... toch hoop ik stiekem dat het deze maand al raak zal zijn ;)

17. JipenLana

JipenLana Actief lid

19 mrt 2010
    130
    2
    18
    NULL
    NULL
    Babys, dat van je vader klinkt wel erg apart. Vooral misschien omdat je er zo van streek door was.

Ik ben best goed in dromen moet ik zeggen. Dus heb wel vaker heldere dromen. Vorige maand met die tsunami en overstroming vond ik wel heel apart. De droom van gisternacht weet ik niet precies hoe die in elkaar zat. Ik zat in een of ander oorlogsgebied. Ik weet alleen nog heel goed dat ik een kinderlijkje zag. Dubbelgevouwen, jaar of 8, zwart haar, jurkje aan. Dus de details van het laatste stukje heb ik goed onthouden. En dat ik het inderdaad verschrikkelijk vond. Ik kan dan helemaal in paniek wakker worden. Soms zo heftig dat ik echt mijn man wakker maak om even te kletsen. Anders kan ik helemaal in die droom blijven hangen.
    Goed, heel verhaal. Maar dromen zijn raar! Voor jou vooral apart omdat het met je vorige zwangerschap ook was. Heftig moet het zijn dat het nog met 9 weken mis ging. Hopelijk is het deze keer raak en blijft ie netjes zitten!

18. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik heb weer een heel stuk bij moeten lezen, spannend al die kwaaltjes en wachten op NOD.

Hier ook vreemde kwaaltjes, darmen van streek afwisselend diarree en obstipatie terwijl ik niks vreemds gegeten heb, gevoelige rechterborst, vorige week linkerborst met steken, klamme handen en koud terwijl het binnen met de zon op de ramen 22 graden is ... en buikkrampjes, maar niet zo erg als wanneer ik ongesteld word.

Ik kan maandag testen, dus nog een paar dagen wachten ....

19. JipenLana

JipenLana Actief lid

19 mrt 2010
    130
    2
    18
    NULL
    NULL
    Maartje klinkt ook spannend! Ik had afgelopen dagen/week ook diarree en dan weer obstipatie. Nog maar 6 daagjes wachten. Of ga je al eerder testen?

20. babys

babys Lid

22 apr 2010
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh god, dat lijkje van dat meisje.......wat eng!

Maar je zegt dat je goed in dromen bent, bedoel je dan in de voorspelling ervan? of dat je vaker droomt en deze ook onthoudt.

Ik droom ook vaak daarom kan ik dromen van elkaar scheiden, wat wel wat te betekenen heeft of helemaal niets te betekenen heeft.

Deel Deze Pagina