Wachtbankje Mei!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Flippo123, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babys

babys Lid

22 apr 2010
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Maartje, over 2 dagen kan je al een vroegtest doen :p of wachtje netjes op je NOD?

2. JipenLana

JipenLana Actief lid

19 mrt 2010
    130
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik droom heel vaak en kan ze redelijk goed onthouden. Ik heb 1 keer een voorspellende droom gehad. Nou ja, of het was toeval.

Ik weet niet welke droom wel wat te betekenen heeft en welke niet. Ja tuurlijk, sommige zijn zo warrig en gaan gewoon nergens over. Maar hoe maak je onderscheid in dromen die iets te betekenen hebben en welke niet?

3. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Hallo meiden, ook ik zit op het wachtbankje ...
    Dit is voor ons de tweede ronde voor onze derde kinderwens.
    Mijn nod is 6 mei ... hopelijk niet maar ben bang van wel ;)

4. babys

babys Lid

22 apr 2010
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onderscheid in die zin dat als het een hele heldere droom is dat je deze zelf kunt analyseren of het toepassing heeft in de periode waarin je zit. Een warrige droom kan van alles zijn b.v. of je hebt gewoon een drukke periode achter de rug gehad of je hebt gewoon slaap te kort gehad, of teveel gedronken ;) etc. Op zich zijn dromen dus heel persoolijk.

Het warrig van mijn droom is dus dat deze heel helder was maar niet van toepassing is in mijn leven momenteel. Ik kan het dus nergens toe herleiden. Net als de droom van mijn vader, die was echt heel helder en ik was heel emotioneel betrokken, dat toen ik wakker werd echt moest huilen alsof het mij echt overkwam..........maar weer in die periode was het niet van toepassing in mijn leven geweest en dus achteraf verklaarbaar omdat ik zwanger was. Het kunnen de hormonen zijn. Volg je mij een beetje?

5. JipenLana

JipenLana Actief lid

19 mrt 2010
    130
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik snap 'm denk ik. Een droom kan gewoon warrig zijn en nergens over gaan. Of kan wel ergens over gaan, maar bijvoorbeeld over het werk van eergisteren of de taart die je gebakken hebt vorige week of die film van zaterdag. En dan heb je dromen die helder zijn en als je wakker wordt je echt denkt van; aparte droom. Die laatste heeft denk ik ook vaak zogenaamde symbolen. Zoals bij mij de overstroming vorige maand. Ze lijken inderdaad levensecht. Heb ik 'm zo goed?
    Nu ik erover nadenk heb ik aan het begin van mijn cyclus die dromen nauwelijks, vaker na m'n ei.
    Hopelijk is het een voorbode voor je!

6. babys

babys Lid

22 apr 2010
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    ;) Zo bedoelde ik het ongeveer!

Ik hoop het ook voor iedereen, maar ik heb sterk het gevoel dat het voor mij niet raak is. Oh wat ben ik negatief vandaag :p

Wanneer is jou NOD?

7. JipenLana

JipenLana Actief lid

19 mrt 2010
    130
    2
    18
    NULL
    NULL
    a.s. vrijdag al. De buik en rugpijn worden steeds meer aanwezig. Dus ook ik denk niet dat het raak is. Wel zo realistisch. Maar zolang er geen bloed is..

8. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, ik ga denk ik niet eerder testen, misschien zelfs een paar dagen later. Mijn cyclkus is niet heeeel regelmatig, scheelt af en toe 2 of 3 dagen, dus ben een beetje voorzichtig met vroeg testen. Maar wel super spannend :) Mijn vriend is de eerste week van mei vrij, dus als er goed nieuws komt kunnen we er lekker een weekje echt samen van genieten.

9. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    Ik ben verhuisd van het wachtbankje april naar mei. Hopelijk geeft deze maand ons meer geluk :).

Morgen weer starten met clomid en vlgd week maandag HSG en een echo. Zit er wel een beetje tegenop, zijn er al meiden die dat al hebben gehad?

Maar goed, raap mezelf weer bij elkaar en we gaan weer verder. Ondertussen al 1 jaar en 4 maanden verder... Het blijft soms moeilijk om positief te blijven. Sorry voor m'n gezeur!

Fijne dag allemaal!

x

10. TKL

TKL Niet meer actief

Snap ik heel goed hoor dat het lastig is om positief te blijven.. En je zeurt niet hoor... We willen hier allemaal iets heel graag... En als dat niet zo makkelijk lukt dan is dat behoorlijk frustrerend en pijnlijk... Elke maand weer die klote ongi...

11. poely

poely Actief lid

26 mrt 2010
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik verhuis mee naar wachtbankje mei vanuit wachtbankje maart/ april. Iedereen hier heeft dus dezelfde spanning. Wat gaat de tijd langzaam he!! Ik had in april een positieve test 4dagen achter elkaar, helaas ging dat 5 april niet goed. Deze maand weer uitgegaan van een lange cyclus, maar heb zo'n idee dat mijn eisprong eerder is geweest. Heb al een week last van zeurderige borsten, sinds gisteren aders erop, met vlagen hoofdpijn en zit soms tegen het misselijke aan. Zaterdag ook enorme kramp in mijn onderbuik gehad....
    pff wat is het vrouwenlichaam een moeilijk object... Hoop heel stiekem dat het toch weer raak is....
    Allemaal volhouden en test niet te vroeg!!!! Good Luck

12. babys

babys Lid

22 apr 2010
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Poely,

Welkom op het wachtbankje ;)

Volgens mij heb je een eisprong gehad afgelopen zaterdag. Tuurlijk hoop ik voor je dat het raak is maar je lichaam/hormonen kan je goed voor de gek houden ook. Zeker omdat het vorige maand helaas verkeerd afgelopen is. Doe je rustig aan? We duimen met zn allen!

13. babys

babys Lid

22 apr 2010
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies, zolang er geen bloed is.....:p

14. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    NOD:
    1 mei: jipenlana
    2 mei: elba, lien88, sportmama
    3 mei: maartje85, marleen84
    4 mei: twyty, sasje24, mamatien, knuffel
    5 mei: loes88, beebiej, biancje, daphneenestelle
    6 mei: maya82, mirtjuh
    7 mei: babys, dijkim, narcisje
    8 mei: Janet123
    9 mei: bloemmm, rastagirl
    10 mei: saskia33, poely
    13 mei: t84
    15 mei: mamanu
    16 mei: zina
    17 mei: plurkie
    18 mei: duveldraakje22
    21 mei: bibi26
    23 mei: vlinder27

Hey meiden,

Ik wil mij ook graag bij jullie voegen.
    Mijn nod is 7 mei. Wij gaan voor een derde. Het is nu de 4de ronde na een vmk in nov.
    Ik ben ook zo vrij geweest om een lijstje te maken. Ik wilde toch graag eerst alles even lezen en heb toen de nod's gelijk even bij gehouden.

Marjolein, wat goed om weer wat van jou te lezen en dat het allemaal goed is afgelopen. Dikke knuf.

Bibi, mijn lf is ongeveer 9 dagen.

J&L, Migraine en hoofdpijn is wel degelijk een zwangerschapskwaal. Dus er is nog hele goede hoop.

Vlinder, aan je pendels te zien is mei een spannende maand voor je. Ik ben ook gependeld voor mei met een jongen als resultaat. We zullen zien, he. Duimen maar...

Alle meiden, succes met zwanger worden.
    Liefs.

15. JipenLana

JipenLana Actief lid

19 mrt 2010
    130
    2
    18
    NULL
    NULL
    narcisje, wat goed dat je een lijstje hebt gemaakt! Ik ben de eerste, dat brengt toch wel wat druk met zich mee ;) Nooit gehoord dat migraine een zwangerschapskwaal is. Ik ken het alleen als ik-word-over-een-paar-dagen-ongesteld-kwaal. Het is toch weer afwachten.
    Ik lees ineens veel meiden over vmk. Veel geluk deze ronde, dat het maar 2 mooie streepjes op mag leveren deze maand en het goed blijft zitten.

Moon, veel succes met de onderzoeken!

16. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lief dat je een lijstje hebt gemaakt
    Narcis!

Ooooo J&L jij bent de eerste ... *hyper*

17. babys

babys Lid

22 apr 2010
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Narcisje echt toppie!!

18. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb sinds vandaag vreselijke zweethanden? Zou dit wat met een eventuele zwangerschap te maken kunnen hebben *bloos*, google en dit forum kunnen je helemaal zot maken ....

19. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Graag gedaan hoor, meiden.
    Ik vond het lekker overzichtelijk en zoals ik al schreef was het een kleine moeite, omdat ik toch eerst alles wilde lezen. Kon ik het gelijk bijhouden :p

Het word idd wel spannend nu, succes voor de eersten.

20. poely

poely Actief lid

26 mrt 2010
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey babys, Nou dat zou inderdaad kunnen. Ik snap inderdaad helemaal niks van mijn lichaam. En ga ook maar uit van de 35 dagen cyclus. in welke ronde zit jij nu? Zie dat jij ook pas over 10 dagen kan testen. Pfff we slepen je door die tien dagen hoor!!
    Narcisje, goed gegdaan het wel bekende lijstje!!!

Deel Deze Pagina